Skocz do zawartości


- - - - -

Zapowietrzony Układ Paliwowy?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 ex_eddy1989

ex_eddy1989
  • Gość

Napisano 29 sierpień 2011 - 22:20

Witam Forumowiczów.Krótko mówiąc,dałem ciała,chyba zassało mi powietrze z pustego baku(B6-96r.-brak wskaźnika paliwa)i teraz moto nie odpala-pytanie jak odpowietrzyć układ paliwowy,o ile to można tak nazwac?
  • 0

#2 jab2

jab2

    weteran forum

  • PBC VIP
  • 2101 postów
  • Wiek: 26
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Jarocin/Poznań
  • Miejsce:kierowca
  • Marka:Yamaha
  • Model:inny<1000cc
  • Typ:S
  • Rocznik:2006

Napisano 29 sierpień 2011 - 22:33

Panie a instrukcje obsługi Pan widział??

Na kraniku jest pozycja PRI (pomiędzy RES a ON). Ze 2-3 min w tej pozycji i będzie działać.
  • 0

#3 ex_eddy1989

ex_eddy1989
  • Autor tematu
  • Gość

Napisano 29 sierpień 2011 - 22:54

No właśnie nie widział,ogólnie to kranik mam caly czas w pozycji(no własnie w jakiej)nie mam pojęcia(strzałką w górę?)jutro musze przed robotą zerknąć,a wracajac do tej pozycji to mam rozumieć ze jest to jakas pozycja odpowietrzająca?
  • 0

#4 jacekrysiek

jacekrysiek

    weteran forum

  • Moderator
  • 2681 postów
  • Wiek: 37
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:london, uk
  • Miejsce:kierowca
  • Marka:Suzuki
  • Model:GSF600
  • Typ:N
  • Rocznik:2001
Garaż Mój Garaż

Napisano 29 sierpień 2011 - 23:16

strzalka w gore to pozycja na rezerwe RES ,czyli jesli masz pusto w baku to tez dupa
strzalka w dol to normalnie ON.
musisz przestawic tak jak jab mowi na PRI czyli zalewanie gaznikow - paliwo leje sie bezwladnei do ganzikow wtedy - na kilka minut ( 2-3) pozycja pomiedzy ON i RES tak na godzinie 9.00 .tylko najpierw nalej benzyny do baku .
ustaw na PRI i czekaj 2 min potem odpal dopiero moto ( za pierwszym strzlaem moze nie odpalic - wiecp oczekaj jeszcze min i znowu ) jak opali przestaw na ON.

Użytkownik jacekrysiek edytował ten post 29 sierpień 2011 - 23:17


#5 BAN

BAN

    Master of Disaster

  • PBC VIP
  • 1671 postów
  • Wiek: 32
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Warszawa
  • Miejsce:kierowca
  • Marka:Suzuki
  • Model:GSF1250
  • Typ:N
  • Rocznik:2008

Napisano 30 sierpień 2011 - 08:13

strzalka w gore to pozycja na rezerwe RES ,czyli jesli masz pusto w baku to tez dupa
strzalka w dol to normalnie ON.
musisz przestawic tak jak jab mowi na PRI czyli zalewanie gaznikow - paliwo leje sie bezwladnei do ganzikow wtedy - na kilka minut ( 2-3) pozycja pomiedzy ON i RES tak na godzinie 9.00 .tylko najpierw nalej benzyny do baku .
ustaw na PRI i czekaj 2 min potem odpal dopiero moto ( za pierwszym strzlaem moze nie odpalic - wiecp oczekaj jeszcze min i znowu ) jak opali przestaw na ON.


Chyba na godzinie 3 a nie 9 :D

Poza tym, tak jak pisze jacekrysiek: ZAWSZE masz miec na ON, a jak zaczyna ci sie dlawic z braku paliwa -przelaczasz na RES. Jak paliwa nie masz w gaznikach to zalej (PRI) przez jakas minute. Nie paluj rozrusznika bo akumulator ci zdechnie.
  • 0

#6 ex_eddy1989

ex_eddy1989
  • Autor tematu
  • Gość

Napisano 30 sierpień 2011 - 11:11

Zrobiłem tak jak kazaliście ,jednak nie odpala(rozrusznik dziwnie kręci) wykręciłem aku do naładowania(fakt że w niedziele,gdy moto juz niechciało palić troszke go tam męczyłem),zobacymy...
  • 0

#7 ex_KravMaga

ex_KravMaga
  • Autor tematu
  • Gość

Napisano 30 sierpień 2011 - 12:05

a dochodzi ci wacha wogóle do gazników? Zobacz czy jak odkręcisz spusty to leci .
  • 0

#8 ex_eddy1989

ex_eddy1989
  • Autor tematu
  • Gość

Napisano 30 sierpień 2011 - 22:14

rano zobacze bo dopiero z roboty wróciłem,a w razie W,jeżeli nie poleci,to co zrobić?(a i jak patrzeć czy zalewa gaźniki,lookać do baku czy zassysa bene,czy bezpośrednio na gaźniki?)
  • 0

#9 ex_songo24

ex_songo24
  • Autor tematu
  • Gość

Napisano 31 sierpień 2011 - 08:09

rano zobacze bo dopiero z roboty wróciłem,a w razie W,jeżeli nie poleci,to co zrobić?(a i jak patrzeć czy zalewa gaźniki,lookać do baku czy zassysa bene,czy bezpośrednio na gaźniki?)


czy jak odkręciłeś wlew od baku było słychać takie syknięcie jakby było coś zassane?

1. najpierw wykręć świece i sprawdź czy przypadkiem ich już nie zalałeś. Mogłeś za długo trzymać na PRI albo za długo kręcić. jeśli tak to wyczyść i opal nad ogniem świece wkręć i spróbuj zapalić, jeśli nie...
2 sprawdź czy któryś z przewodów odchodzących od kranika nie jest załamany (od podcienienia i paliwa) jeśli nie
3 odłącz przewody od kranika wstrzyknij w przewód paliwowy trochę benzyny i spróbuj zapalić jeśli załapie to będzie wiadomo ze wina leży po stronie baku albo kranika

daj znać jak poszło
  • 0

#10 ex_eddy1989

ex_eddy1989
  • Autor tematu
  • Gość

Napisano 31 sierpień 2011 - 11:46

Czy istnieje jakaś możliwość żebym spalił rozrusznik?:P
  • 0

#11 baldhead

baldhead

    Lincoln - Dostęp za złotówkę

  • PBC VIP
  • 3372 postów
  • Wiek: 30
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:małopolska okolice Krakowa
  • Miejsce:kierowca
  • Marka:Suzuki
  • Model:GSF600
  • Typ:S
  • Rocznik:2001
Garaż Mój Garaż

Napisano 31 sierpień 2011 - 12:12

a bezpiecznik 30A sprawdzałeś ?? bo właśnie on zabezpiecza rozrusznik ;)

Użytkownik baldhead edytował ten post 31 sierpień 2011 - 12:13

  • 0

#12 ex_eddy1989

ex_eddy1989
  • Autor tematu
  • Gość

Napisano 31 sierpień 2011 - 22:26

Temat bezpiecznika już przerabiałem(miałem przebicie) i wywalało go całkowicie,tak że wogóle kontrolki od oleju i luzu się nie zapały,jak i całe moto,a tutaj normalnie działają,ale moge zobaczyć
  • 0


Font:
Arial | Calibri | Lucida Console | Verdana
 
Font Size:
9px | 10px | 11px | 12px | 10pt | 12pt
 
Color: