Jump to content

seebst

Forumowicz
  • Content Count

    2,097
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    22

seebst last won the day on December 9 2019

seebst had the most liked content!

Community Reputation

91 Neutralna

About seebst

  • Rank
    Bandyta
  • Birthday 12/25/1986

Posiadany Motocykl

  • Marka
    Suzuki
  • Model
    GSF650
  • Rocznik
    2012
  • Typ
    S

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd:
    Żary
  • Miejsce
    kierowca

Recent Profile Visitors

880 profile views
  1. Dzięki za odpowiedź. Dam znać za jakiś czas. Muszę sobie odpowiedzieć na pytanie czy po raz 3 zakładać PR2, z których byłem bardzo zadowolony, czy pomyśleć o PR5.
  2. Bez większego znaczenia dla mnie, bo i tak co roku wymieniam nawet 17 może być.
  3. Komplet opon 120.70.17 i 160.60.17 Michelin pilot Road 2 oraz Michelin pilot Road 5
  4. Dlatego ja zawsze zakładam filtr HF138 RC, który ma na jego końcu nakrętkę na klucz 17, dzięki czemu szybko i łatwo za pomocą klucza oczkowego z grzechotką można go odkręcić i przykręcić
  5. Na dysku żadnych wrażliwych danych nie trzymałem, jedynie filmy do oglądania, filmy z gopro czy jakieś tam zajęcia ewentualnie. Pornusów tam nie trzymałem
  6. Kupiony w pod koniec sierpnia tego roku za 269 zł. Z pełną gwarancją 2 lata od sierpnia (F-ra). 180 zł z wysyłką?
  7. Do sprzedania mam 3 twarde dyski HDD 3.5 cala firmy WD, seria Blue o pojemnościach 500 GB i 2x 2 TB wraz z obudową do tych dysków na USB 3.0. Wszystkie dyski służyły jako magazyn danych, przechowywałem w nich zdjęcia, filmy, a ostatnimi czasy filmy z Gopro. Niestety, wyjazdów przybywa, tak samo jak materiału filmowego, więc już się nie mieszczę z tym wszystkim, zmuszony byłem kupić jeden porządny dysk 10 TB i na jakiś czas będzie spokój. 500 GB ma kilka lat już... 2 TB ma coś koło 2 lat, może ciut dłużej. Kupowałem go w Komputroniku w sklepie stacjonarnym, ale wcięło mi gdzieś fakturę. 2 TB kupiony pod koniec sierpnia 2019 roku, zaraz po powrocie z Alp, bo nie miałem nawet na co zgrać materiału. Posiadam fakturę. Obudowa Welland ME-752s - kupiona kiedyś jako nowa. W tym roku robiłem porządki i wypieprzyłem karton wraz z dowodem zakupu, bo stwierdziłem, że do niczego to już się nie przyda... Obudowa jest w stanie idealnym, żadnych rys itp - stoi sobie w szafce, a od czasu do czasu tylko zaglądałem do niej w celu zmiany dysku, gdy coś potrzebowałem (na zdjęciu może lekko przykurzona). Wszystkie dyski są w pełni sprawne, żadnych błędów, ostrzeżeń itp. Obudowa również działa, wszystkie te dyski czyta. Nie ukrywam, że chciałbym sprzedać wszystko w komplecie. Cena...? Hmm... 480 zł z przesyłką po mojej stronie.
  8. Na czym polegają "sportowe"? To coś jak przeciwsłoneczne? Pytam, bo zaciekawiło mnie to. One mają jakieś sztywne etui? I jak szybko się rozjaśniają po wejściu do cienia?
  9. Czy podnóżka pasażera, lewa strona, nie masz może?
  10. Sprzedam crash pady do Bandita 650 z 2012 roku. Być może pasują też do innych modeli i roczników. Oryginalnie były założone na tych srebrnych dystansach, ale po pierwszym upadku, gdy mimo wszystko delikatnie dekiel od spodu się porysował, nieznacznie, ale jednak, dałem do dorobienia dłuższe, na wzór oryginalnych. Wszystko jest tak samo zrobione, również aluminium, tyle że o ⅓ dłuższe. I wówczas sprawdziły się. Moto zaliczył jeszcze po jednym upadku na każdą stronę. Tylko parkingówki, bez żadnych ślizgów po asfalcie itp. Tak więc końcówki lekko draśnięte. Na ostatnim wyjeździe w Alpach, gdzie podczas próby postawienia moto na centralce przeważyło mnie i poleciałem razem z nim na prawą stronę delikatnie wygięła się ta blacha, do której przykręcona jest końcówka samego crash pada. Starałem się to jakoś na zdjęciu pokazać o co chodzi. Oczywiście nic się przy tym nie stało dla samej konstrukcji. Można to wypukać, żaden problem, ale już nie mam czasu się w to bawić. W komplecie są wszystkie elementy potrzebne do przykręcenia, powinny być także wszystkie śruby. Jako gratis jest przyklejone na lewym crash padzie mocowanie do gopro gwarantujące ciekawe ujęcia z przedniego zawieszenia Cena myślę że 200 zł z wysyłką po mojej stronie, najlepiej paczkomatem, bo nie mam czasu stać w kolejce na poczcie
  11. seebst

    dystanse lusterek

    A skąd ta pewność? Przepraktykowane? Ja lusterek bardzo mocno nie przykręcam - na tyle luźno, aby w razie czego mogły się złożyć, czy nawet ręką je złożyć gdy trzeba będzie, ale na tyle mocno, żeby mi od wstrząsów i wibracji same mi nie opadły, a już tak parę razy miałem, więc nieznacznie mocniej musiałem je dokręcić. Ale mimo wszystko, zarówno z lewej strony czy z prawej, przy upadku oba lusterka się złożyły i złamały dokładnie tuż przy samym mocowaniu czachy, zaraz za tą śruba. Dlatego zacząłem ale zastanawiać nad lusterkami z 600, które można było by sobie je złożyć i rozłożyć bez żadnych problemów. Jeszcze kwestia tych dystansów - czy w środku są tulejki, tak aby przy mocniejszym dokręcaniu plastik nie pękł?
  12. seebst

    dystanse lusterek

    Olejak 650 100% pasuje do młodszych, bo sam jedno lusterko mam założone właśnie z olejaka 650. Rozstaw pasuje idealnie. Ale niestety, materiał, z którego wykonane jest ramię lusterka to tzw. szajsmetal - kaszana totalna. Nawet aluminium tak szybko nie pęka jak to ramię.
  13. seebst

    dystanse lusterek

    No u Ciebie Mariusz to lusterka by musiały być od Kamaza, co byś nie musiał się wyginać na wszystkie strony
  14. seebst

    dystanse lusterek

    Ja ze swojego doświadczenia tylko uważam, że (w moim przypadku akurat) te dystanse, o ile by na pewno zdały egzamin, to jest jeszcze większe ryzyko, że przy upadku moto, nawet zwykłej parkingówce, lusterka lecą od razu, jako najbardziej wysunięty punkt. Ja w ten sposób straciłem raz jedno, a teraz niedawno drugie lusterko, bo mi moto upadło w miejscu. Ułamały się tuż za mocowaniem do czachy. Jedno prowizorycznie założyłem, mam obecnie krótsze o tę część ułamaną, jakieś 3 cm. Nie wprawne oko różnicy nie zauważy, ale widoczność w nim znacząco nie pogorszyła się.
  15. Ja dwa podchody robiłem i nigdy mi się nie udało, a przejeżdżałem tuż obok. Ale bardzo bym chciał tam być. Jednak niedziela będzie zajęta. A poza tym, to muszę oszczędzać kilometry, bo w tamtym miesiącu olej wymieniałem i już nieco ponad 6000 zrobiłem, a za 3 tygodnie znów wyjazd i znów w 2 tygodnie 6000 km pyknie. Kotlinę będę chciał raz jeszcze powtórzyć, ale to chyba na jesieni, na jakiś weekend pojechać. To może się wtedy na tę twierdzę uda wejść
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Guidelines Privacy PolicyWe have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.