Jump to content

Kam

Forumowicz
  • Content Count

    213
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Kam last won the day on November 13 2015

Kam had the most liked content!

Community Reputation

8 Neutralna

About Kam

  • Rank
    nauka jazdy
  • Birthday 06/01/1977

Posiadany Motocykl

  • Marka
    Honda
  • Model
    inny>1000cc
  • Rocznik
    2004
  • Typ
    N

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd:
    Olsztyn
  • Miejsce
    kierowca

Recent Profile Visitors

219 profile views
  1. Bandzior wczoraj zmienił właściciela ale zostaje w PBC, wiec jestem bardzo zadowolony. Temat do zamknięcia
  2. Ło panie, tera to będzie z pićset
  3. Tłukłem się z tym, ale jednak wystawiam do sprzedaży swojego Bandita, bo totalnie nie mam miejsca na niego. Do tego szkoda żeby stał, lepiej niech cieszy innego właściciela. Pisałem wcześniej w osobnym temacie, jak doprowadzałem to moto do porządku, więc tu nie będę się powtarzał. To co jest w nim zrobione: - zmieniony zawias z przodu na UpSideDown od GSXR, oryginalne lagi, lampę i zegary daję kupującemu w komplecie, jakby chciał wrócić - do wahacza tył dodana poprzeczka z GSXR K3 - zaciski po regeneracji z klockami Brembo (mogę dorzucić sześciotłoczkowe od Hayki, skończyły się klocki) - zmienione dysze w gaźnikach na 120 - filtr powietrza K&N - oplot stalowy na hamulcach - zmienione łożyska w obu kołach, wahaczu i główce ramy - zmieniona lampa przód na reflektor od V-Rod (LED) dorzucam oryginał w komplecie - zmieniona lampa tył na LED, oryginał dorzucam w kompecie - zmienione zegary na elektroniczne, oryginalne daję w komplecie - opony Continental RoadAttack2 z przodu po sezonie, z tyłu wymieniona przez tym sezonem - nowy tłumik końcowy, wymieniony przez tym sezonem - kanapa z wkładem żelowym dla kierowcy - kierownica Renthal z manetkami Baracuda i aluminiowymi klamkami z regulacją - kierunkowskazy Oxford LED - akumulator kupiony na poprzedni sezon Yuhasa - zapłon przyśpieszony o 5stopni - gaźniki 36mm po czyszczeniu i regulacjach w kwietniu (38mm zostawiam sobie) - lusterka oryginał Yamaha - silnik malowany na czarno, jak kupiłem był porysowany - błotnik tył lekko skrócony - alarm - rocznik 96 Bandzior jest sprawny, tydzień temu latał po Bieszczadach, nic mu nie dolega. Oczywiście przegląd i oc ważne do następnego sezonu. Jak to mówią mietki handlarze: siadać i jechać Poniżej wrzucam link do aukcji. Wystawiam go za 7500, co na pewno każdy z Was przyzna, że to niska cena biorąc pod uwagę nakład pracy. Chciałbym jednak, żeby Bandit został w dobrych rękach więc dla PBC cena 6000 ale wtedy już bez targowania. https://www.olx.pl/oferta/suzuki-bandit-1200-b12-jedyny-taki-CID5-IDuVb5J.html#677da12a9d no i trochę zdjęć:
  4. Kam

    Bdg- Regulacja Gaźnika

    5,5 to dość sporo. Wstępne fabryczne są z tego co pamiętam na 1,3/4 techniki większej tam nie ma, ale beny dobrze radzi - dodam że mieszanka to nie tylko wolne ale całość (poziom, wolne, igły) i dopiero synchro
  5. Mam do sprzedania zegary z mojego B12, jak widać nieco zmodyfikowane. Zlikwidowany wskaźnik paliwa (przewody są w wiązce), zmienione tarcze, podświetlenie led. Z racji, że były zamontowane pod półki z GSXRa mają lekko dostosowane mocowania. Cena 300zł
  6. Kam

    [S] Cylindry + Tłoki Hayabusy Mk1

    Ooo, to daj znać jak zmierzysz
  7. Kam

    [S] Cylindry + Tłoki Hayabusy Mk1

    chodziło w silniku? wiesz jakie trzyma ciśnienie?
  8. Kam

    [S] Wałki Rozrządu Gsxr750 '92

    sold temat do zamknięcia
  9. całkowita długość z 37cm, między opaskami na tłumiku 25cm wysokość 11cm to chyba dokładnie taki https://www.olx.pl/oferta/wydech-tlumik-motocyklowy-uniwersalny-naklejka-akrapovic-pl-24h-CID5-IDqCMKJ.html#6d89da6038
  10. Kam

    [S] Wałki Rozrządu Gsxr750 '92

    edit pomyłka w opisie, wałki nie są 92 tylko 89 - dzięki krynio za sprostowanie
  11. Seev, na wiosnę możesz zobaczyć na własne oczy a tak poważnie - projekt trwa. na razie zimno to mi się nie chce siedzieć w garażu, zima długa. jak skończę dodam foty
  12. Oj panowie, panowie Podaję przepis na dwukominowego Bandita bez konieczości spawania czegokolwiek w kolektorach lub zamiany na gsxr1100 i zmianę misy kto zastosuje wisi browara autorowi przy najbliższej okazji. Kupujesz: - 130cm rury nierdzewnej 51mm, min ścianka 1,5mm - ok 40zł - dwa kominy na allegro za 230zeta sztuka lub za 140zł takie same u mnie - razem min 280zł - trójnik y-pipe w gk-trade 2x50/55 - ok 75zł - kawałek płaskownika alu gr10mm, dł ok 5cm - ok 10zł - cztery obejmy (porządne! ze stali nierdzewnej) takie np jak dominator daje do swoich tłumików - ok 30zł - blacha nierdzewna 1,5mm kwadrat 10x10cm Jeśli masz dobrych kolegów to za darmo, jeśli nie to idziesz do firmy co gnie rury i gniesz: prawa strona pikuś, bo na wzór starego, lewa strona trochę zabawy ale jak pomierzysz dobrze idzie bez problemu. Ja miałem łatwiej bo mam giętarkę. Od tłumików odcinasz uszy do sprężynek, polerujesz, nacinasz wlot na 3cm, tak żeby opaska zakryła Rurę od strony kolektorów poszerzasz bo y-pipe jest na 50mm, więc robisz 51mm w środku, a następnie nacinasz tak jak wcześniej dolot do tłumika Y-pipe wchodzi na normalną uszczelkę do wylotu kolektórów. Skręcasz całość Od prawej strony montujesz wytłoczoną na wzór oryginału (jeśli nie masz oryginalnej) zaślepkę łączenia z blachy nierdzewnej, tak żeby zakryć y-pipe (nie trzeba ale można) - mi dorobił ślusarz. Do lewego podnóżka pasażera spawasz płaskownik alu 10mm, robisz otwór na śrubę mocujacą I tyle no i cieszysz się z dwóch kominów P.S. za wyspawanie takich kolektorów tłumikarz krzyknął mi 6stów, z czego najważniejszy element to y-pipe za 75zł. Jeśli nie chcesz giąć lewej rury 2x90stopni, (ja nie chciałem) dobrze jest wyciąć klin w y-pipe i zrobić większy kąt. edit: oczywiście lewy podnózek dobrze jest pospawać i zamontować na początku, wtedy łatwiej się pasuje tłumiki jak juz wiszą
×

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Guidelines Privacy PolicyWe have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.