Jump to content

Bandziory na tory!


Milosz
 Share

Recommended Posts

Widzę, że ostatnio wypowiadałem się w tym dziale w 2014 ;) - troszkę się pozmieniało od tego czasu.

 

Bandziory latacie na tory? Gdzie jeździcie, jakie czasy osiągacie? Które tory polecacie? Nie ukrywam z roku na rok torowanie coraz bardziej wciąga, a poza Suzuki Shell w zasadzie nie widzę banditów na torach. Chętnie bym się z kimś zgadał, polatał - zwłaszcza na b12 - popatrzył jak zawias usawiony, porównał itp..

 

U mnie: Bridgestone s21 przód, metzeler roadtec 01 tył, k&n i wydech hurric, żadnych modyfikacji. Przód pozycja napięcie wstępne 0/5 (najmocniejsze),
Tył napięcie wstępne 5/7 siła tłumienia 3/4 - waga 91kg

Tor Kisielin (kilka razy, czas około 0,58 sek) - zawsze jazdy swobodne

Tor Poznań (raz, 2;05 - w 2019 debiut) - Speed Day - był jeszcze jeden b12, ale typowo rekreacyjnie

Tor Toruń - Suzuki Shell - lata temu ;)

Tor Łódź - (na v strom 650, bo mi padło aku) Suzuki Shell - było kilka bandziorów również z PBC

Tor Ułęż - Suzuki Shell - jechałem daleko, latałem krótko - w połowie jazd swobodnych wypadek, helikopter i koniec treningu (ktoś inny oczywiście)

Tor Bydgoszcz - S Shell w 2019

Tor Słomczyn - JC Group

 

Plany na ten rok:

- dociążyć przód w zakręcie (technika jazdy i ustawienie zawiasu),

- motogymkhana do bólu na parkingu przy domu ;),

- Kisielin i Bydgoszcz ile się uda,

- Poznań -  raz, ale oczywiście czas w dół

 

Zachęcam do dyskusji, ale przede wszystkim czynnego udziału w 2020!

Debiutujący mogą liczyć na wsparcie, latający na wymianę doświadczeń, a od wymiataczy chętnie się pouczę ;) 

 

Link to comment
Share on other sites

15 minut temu, rafix napisał:

No a ja to myślałem że to temat w stylu TIRY NA TORY 🤣🤣🤣

😂😂No wrzucę jakieś filmy, żeby była jasność, tylko muszę jakieś konto na YT ogarnąć 😂

15 minut temu, rafix napisał:

No a ja to myślałem że to temat w stylu TIRY NA TORY 🤣🤣🤣

😂😂No wrzucę jakieś filmy, żeby była jasność, tylko muszę jakieś konto na YT ogarnąć 😂

 

Chyba poszło

Widget div

 

Edited by Milosz
Link to comment
Share on other sites

Świat jest mały a imię masz raczej niespotykane dlatego zapytam czy to czasem nie Ty wyglebiłeś w zeszłym roku w Bydgoszczy na kartodromie na czarnym 1200? 

Link to comment
Share on other sites

Oczywiście to ja. Załatwiony przez innego bandita 😂😂 to byłeś Ty?

Link to comment
Share on other sites

Ja raz byłem w Kisielinie, do którego mam zaledwie niecałe 50 km. Trafiłem niestety na moment, gdzie dość tłoczno było, a po powrocie do domu zdzierałem kawałki gumy z przodu motocykla :D

Link to comment
Share on other sites

Godzinę temu, Milosz napisał:

Oczywiście to ja. Załatwiony przez innego bandita 😂😂 to byłeś Ty?


do dziś mi głupio jak o tym pomyśle 😉 w tym roku pewnie znowu się spotkamy to pamiętaj zabrać klamkę sprzęgła 😂

Link to comment
Share on other sites

2 minuty temu, lunatiC napisał:


do dziś mi głupio jak o tym pomyśle 😉 w tym roku pewnie znowu się spotkamy to pamiętaj zabrać klamkę sprzęgła 😂

Nawet nie skumałem, że byłeś z Poznania. Pływaki się odwiesiły jak wystygły gaźniki - wiadomo bandit naprawia się sam. 

Klamki kupiłem nowe - lepsze są niż w oryginale. Reszta tylko się poluzowała. Rozebrałem złożyłem i kula. 

Oczywiście teraz już wożę komplet klamek ze sobą ;)

 

Ja wtedy byłem z tyłu, więc cóź...no risk no fun :):) Jak to powiedział znajomy - Miłosz Ty nie utrzymałeś moto, ja bym nie utrzymał, ale na pewno jest ktoś kto by dał radę w tej sytucji - to na tym jakby to zrobił trzeba się skupiać.

 

A co do Suzuki Shell Moto Szkoły - kiedyś w Łodzi Janusz podzielił wg rodzaju motocykli na grupy. B12 przypisał do grupy sv 1000, gsx-r, hayki itp. Co prawda mi padło aku,   musiałem wtedy latać na v stromie 650 kolegi (też był w Bydgoszczy), ale podział miał jakiś sens. W Bydgoszczy już pomieszali na maksa.

U Janusz na Słomczynie są 3 grupy. Sa określasz poziom. Ja się wahałem między 2 a 3 najszybszym. Zaryzykowałem 3. Jak wyjechało dwóch z pucharu polski to się czułem ... baaardzo amatorsko ;) Ostatecznie czas w grupie 7/10 - w ostatniej sesji, ale chyba i tak przeszacowałem umiejętności.

Link to comment
Share on other sites

Z racji, że najbliższe tory mam dopiero w promieniu 120km od miejsca zamieszkania to nie mogę bywać tam tak często jakbym chciał ale ciche plany na 2020 są takie żeby kupić coś małego do torowania na małych torach i bywać tam tak często jak tylko będzie się dało  :D Myślałem nad Kawasaki zxr 400 ale ciężko to dostać

Link to comment
Share on other sites

19 godzin temu, Milosz napisał:

Tor Ułęż - Suzuki Shell - jechałem daleko, latałem krótko - w połowie jazd swobodnych wypadek, helikopter i koniec treningu (ktoś inny oczywiście)

Też tam wtedy byłem, czarny GSX600F w grupie bodajże "A" :P. Jechałem daleko, moto na przyczepie i koniec wcześniej niż było planowane.

A ten dzwon był do przewidzenia, jak dobrze pamiętam to ten Vstrom w pierwszej sesji ciorał podnóżkami o asfalt jak głupi.

 

Tak poza tym to Steel Ring, Tor Łódź i Słomczyn odwiedzone. Najbardziej do gustu przypadły mi Łódź i Steel Ring :D

Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, Adek napisał:

Z racji, że najbliższe tory mam dopiero w promieniu 120km od miejsca zamieszkania to nie mogę bywać tam tak często jakbym chciał ale ciche plany na 2020 są takie żeby kupić coś małego do torowania na małych torach i bywać tam tak często jak tylko będzie się dało  :D Myślałem nad Kawasaki zxr 400 ale ciężko to dostać

No powoli czas zxr się kończy. Tak mówią jego użytkownicy. Na ten moment chyba ninja mała wiedzie prym.

46 minut temu, Ragor napisał:

Też tam wtedy byłem, czarny GSX600F w grupie bodajże "A" :P. Jechałem daleko, moto na przyczepie i koniec wcześniej niż było planowane.

A ten dzwon był do przewidzenia, jak dobrze pamiętam to ten Vstrom w pierwszej sesji ciorał podnóżkami o asfalt jak głupi.

 

Tak poza tym to Steel Ring, Tor Łódź i Słomczyn odwiedzone. Najbardziej do gustu przypadły mi Łódź i Steel Ring :D

No on zafiksował wzrok na słupku na wyjściu z zakrętu, wypadł lekko na pobocze. Przy walce o powrót nie utrzymał moto.

Na steel ring nie byłem. Łódź jest ciekawa, choć niestety nie miałem okazji na własnym Moto, więc jestem mniej obiektywny.

Mi pasuje Słomczyn. Tor krótki, a ma długie i szybkie łuki, na których można trenować jazdę w złożeniu.

Link to comment
Share on other sites

 

Poznań - koniecznie z dźwiękiem.

 

Wiosna już blisko ☺️

No i Kisielin. Dźwięk olejaka, pomimo kamery a'la kalkulator rozwala 😁

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Koledzy potrzebuję rady :P 

Mam do kupienia CBR F3 w owiewkach torowych. Jak oceniacie (ogólnie) taki sprzęt? Nigdy nie miałem Hondy, a tym bardziej sporta więc nie wiem czy to się nada (w niedzielę jadę oglądać) ;)

Torowanie w tekstylu to bardzo zły pomysł? Jak do takiego kombinezonu przyczepić slidery (większość pewnie w tym momencie wybuchła śmiechem :P, ale to ma być rozwiązanie jednorazowe by przetestować moto czy pasuje mi pozycja itd.)? Budżet chwilowo nie pozwoli mi na zakup skóry i motóra, a drugiej takiej okazji prędko może nie być...

Link to comment
Share on other sites

Zły pomysł to jeżdżenie na motocyklu w krótkich spodenkach i klapkach. Co do samego motocykla to się nie wypowiem, bo nigdy nie miałem ale mój mechanik twierdzi że nie ma lepszych motocykli niż stare hondy:) 

W sumie na początek możesz spróbować założyć zewnętrzne ochraniacze nakolanniki coś na wzór rowerowych, też plastikowe i też na rzepy.

Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, Ragor napisał:

Koledzy potrzebuję rady :P 

Mam do kupienia CBR F3 w owiewkach torowych. Jak oceniacie (ogólnie) taki sprzęt? Nigdy nie miałem Hondy, a tym bardziej sporta więc nie wiem czy to się nada (w niedzielę jadę oglądać) ;)

Torowanie w tekstylu to bardzo zły pomysł? Jak do takiego kombinezonu przyczepić slidery (większość pewnie w tym momencie wybuchła śmiechem :P, ale to ma być rozwiązanie jednorazowe by przetestować moto czy pasuje mi pozycja itd.)? Budżet chwilowo nie pozwoli mi na zakup skóry i motóra, a drugiej takiej okazji prędko może nie być...

Na pewno będzie lepsza niż GSXF1250,który posiadasz (taki masz w profilu). Każdy motocykl sportowy będzie lepszy do torowania niż bandit czy inny turystyk.

Z własnego skromnego doświadczenia wiem że o ile na początku zabawy na torze bandit wystarcza ,to jednak jego ograniczenia szybko uświadamiają nam że to nie to.

Masa motocykla ,hamulce ,zawieszenia ,rama, pozycja za kierownicą szybko pokazują swoje przeznaczenie i nie jest nim tor.

Miałem B12,GSXF1250,BK ,każdym byłem na torze i w każdym dochodziłem do granic ich możliwości (no może nie BK bo za krótko go mam).

Miałem też możliwość polatać CBR F3, i byłem bardzo pozytywnie zaskoczony jak to lata po winklach .Jedyne czego mi brakowało to momentu obrotowego .

Podsumowując ,każdy sport nie zależnie od marki będzie dobrym rozwiązaniem jeśli ktoś zamierza iść w kierunku zabawy na torze.

Co zaś do konkretnego egzemplarza (CBR F3),  jeśli stan techniczny i kasa jest odpowiednia to bież .

Co do ubioru to jedyny słusznym kierunkiem jest skóra, najlepiej jednoczęściowa. Można kupić używany w niewielkich pieniądzach.

Żadne slidery na rzepy bo to gówno daję a jedynie przeszkadza.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

W skórę pójdę za jakiś czas, jednorazowo chce wyskoczyć w tekstylu, żeby sprawdzić czy mi pozycja podejdzie ;) bo gsx jest zbyt wiele wart by go zniszczyć, więc rozwaga na torze musi być ;p a CBR pewnie nie będzie mi szkoda.

Wysłane z mojego Mi 9 Lite przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

Jedź w tekstylu, obstawiam, że od razu na kolano nie będziesz schodził to i slidery nie będą potrzebne

Link to comment
Share on other sites

10 godzin temu, Ragor napisał:

Koledzy potrzebuję rady :P 

Mam do kupienia CBR F3 w owiewkach torowych. Jak oceniacie (ogólnie) taki sprzęt? Nigdy nie miałem Hondy, a tym bardziej sporta więc nie wiem czy to się nada (w niedzielę jadę oglądać) ;)

Torowanie w tekstylu to bardzo zły pomysł? Jak do takiego kombinezonu przyczepić slidery (większość pewnie w tym momencie wybuchła śmiechem :P, ale to ma być rozwiązanie jednorazowe by przetestować moto czy pasuje mi pozycja itd.)? Budżet chwilowo nie pozwoli mi na zakup skóry i motóra, a drugiej takiej okazji prędko może nie być...

Ragor. Na przetestowanie moto wystarczy strój tekstylny. Oczywiście skóra to rozwiązanie idealne, ale widziałem solidnych riderów na torze w tekstyliach (np. na szkoleniach Suzuki Moto Szkoła). 

Sam model jest ok, w przypadku Hondy, zwłaszcza torowej ważniejszy będzie stan egzemplarza.

Istotne elementy w przypadku torówek to:

- czy ma papiery i graty na drogę,

- odwróconą skrzynię,

- crash pady itp.,

- sportowe sety,

- stojaki,

- amor skrętu,

- wydech- jego głośność ma coraz większe znaczenie, zaostrzają się kontrole hałasu na wielu obiektach,

- wszelkie zmiany w  typu filtry sportowe power conmander itp.

Link to comment
Share on other sites

W dniu 10.02.2020 o 15:32, Milosz napisał:

😂😂No wrzucę jakieś filmy, żeby była jasność, tylko muszę jakieś konto na YT ogarnąć 😂

😂😂No wrzucę jakieś filmy, żeby była jasność, tylko muszę jakieś konto na YT ogarnąć 😂

 

Chyba poszło

Widget div

 

a tirowki?

Link to comment
Share on other sites

Papiery ma, gratów drogowych brak.
Co do reszty dowiem się na miejscu, ale czuję, że to będzie seria w owiewkach za te pieniądze ;)

Wysłane z mojego Mi 9 Lite przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

33 minuty temu, Ragor napisał:

Papiery ma, gratów drogowych brak.
Co do reszty dowiem się na miejscu, ale czuję, że to będzie seria w owiewkach za te pieniądze ;)

Wysłane z mojego Mi 9 Lite przy użyciu Tapatalka
 

No to żeby bezpieczny był ☺️ i sprawny, bo zakładam, że każde zainwestowane 300 zł znacząco podniesie jego wartość 😅

Link to comment
Share on other sites

Wiesz, za 3700 cudów się nie spodziewam. Zobaczę jak to wygląda, jak się kumpel zgodzi to test będzie na torze, jak się nie zgodzi to będzie ciężkie myślenie czy to brać czy nie ;p

Wysłane z mojego Mi 9 Lite przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

Banditem nie byłem, bo nie mam Bandita :P Za to GSX1250FA byłem kilka razy na Steel Ringu w Czechach (mały karting), raz u Janusza na Słomczynie i raz w Łodzi ;) 

 

PS. Na ziemniaku u Lelona widziałeś przecież wlepkę na moto z Słomczyna ;)

Edited by Ragor
Link to comment
Share on other sites

Pocieszaj się. On ma więcej z GSFa niż GSXa 😜

 

Szczerze, ja bym nie kupował.

Lepiej wrzucił kasę w skórę i jeździł Banditem na tor niż w motocykl którego nie jesteś pewien i jeździł w tekstyliu.

Na torze tak zaraz się nie wywrócisz a na pewno przy Twojej posturze jeździ się wygodniej.

Jeśli poczujesz że chcesz osiągnąć więcej na torze to wtedy zainwestuj w motocykl.

 

Wydaje mi się że lepiej zniszczyć motocykl niż ciało ;)

Kompletnie też nie rozumiem sformułowania "rozwaga na torze musi być" :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Guidelines Privacy PolicyWe have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.