Skocz do zawartości

korytarz4
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

I niech jeszcze ktoś doświadczony powie czy to prawda, bo słyszałem takie coś kiedyś na warsztacie - przed wykręcaniem śrub z kolektorów podobno dobrze jest porządnie rozgrzać silnik i kolektory, bo wtedy łatwiej się odkręca.

Ale czy to prawda, to nie wiem :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://polishbanditc...-od-kolektorow/

Wystarczyło poszukać kolego, a nie zakładać nowy temat. Trwają prace porządkowe na forum, więc nie zanieczyszczajmy go bardziej. Jeśli odpowiedzi Cię nie satysfakcjonują to odkop stary temat, a nie dubluj.

Pozdrawiam i powodzenia.

Edytowane przez casper92
  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hm.. może już taki temat był poruszany na forum - jak wyjąć silnik z suzuki GSF 600 N 2003

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://polishbanditc...-od-kolektorow/

Wystarczyło poszukać kolego, a nie zakładać nowy temat. Trwają prace porządkowe na forum, więc nie zanieczyszczajmy go bardziej. Jeśli odpowiedzi Cię nie satysfakcjonują to odkop stary temat, a nie dubluj.

Pozdrawiam i powodzenia.

 

Masz racje - mój błąd

Edytowane przez Krzysztof
Błąd naprawiony - temat przeniesiony i połączony.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I niech jeszcze ktoś doświadczony powie czy to prawda, bo słyszałem takie coś kiedyś na warsztacie - przed wykręcaniem śrub z kolektorów podobno dobrze jest porządnie rozgrzać silnik i kolektory, bo wtedy łatwiej się odkręca.

Ale czy to prawda, to nie wiem :D

 

Tak kuku, masz rację tyle że nie robi się tego uruchamiając silnik tylko palnikiem i miejscowo. Chodzi o różną rozszerzalność temp. materiałów.

Dodatkowo można uderzyć młotkiem w łeb śruby.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak kuku, masz rację tyle że nie robi się tego uruchamiając silnik tylko palnikiem i miejscowo. Chodzi o różną rozszerzalność temp. materiałów.

Dodatkowo można uderzyć młotkiem w łeb śruby.

 

Jak mocno uderzyć. Bo po naspawaniu nakrętki na wystająca część śruby nie jest to idealna nakrętka - nieco spawu ma na sobie. Nabijałem 13 ale bałem się mocniej uderzyć - aby czegoś nie uszkodzić bardziej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak mocno uderzyć. Bo po naspawaniu nakrętki na wystająca część śruby nie jest to idealna nakrętka - nieco spawu ma na sobie. Nabijałem 13 ale bałem się mocniej uderzyć - aby czegoś nie uszkodzić bardziej.

 

Nie z całej siły, z wyczuciem dla odprężenia gwintu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie z całej siły, z wyczuciem dla odprężenia gwintu.

 

Mówisz jak się popieści to się.... :) uda

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za pomoc :) jutro walka z wyjęciem silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.