Skocz do zawartości

Gaźniki - Zaworki Iglicowe - Zalewa Cylindry


Gość zwiastun50
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

parę dni temu zrobiłem 350 km,wczoraj zapalam moją suzi i co- przebiera, nie równo pracuje,lekko trzymam na gazie 3 i 4 gar nie pali/zimne kolektory/iskra jest, świece/irydowe/mokre ,gaszę.czuję sporo benzyny,lewy wahacz mokry od benzyny i z tyłu na wysokości filtra plama benzyny,gaźniki były czyszczone i synchro.4 tyś.temu/zaworki iglicowe?/ Proszę o sugestie/moto stoi w ocieplanym pomieszczeniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Weź edytuj swój temat, napisz po ludzku, bo czytać się nie da, znasz kropki interpunkcyjne, łatwiej czyta się gdzie jest nowe zdanie, a gdzie jego koniec, znaki zapytania też by się przydały jeśli o coś się pytasz, to moja sugestia na wstęp a jesli chodzi o Twą zagadkową treśc, to tak, też myślę? to znaczy zgaduję, że myślisz, żę to to, czyli zaworki iglicowe.

Edytowane przez obiezyswiat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm... po opisie stwierdzam, że powinieneś kupić jednak prawe drzwi. Jeśli jednak nie jesteś zdecydowany to polecam filmik:

 

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=HKiIqp74ZhU

 

 

 

A teraz pytania pomocnicze:

 

Czego od nas oczekujesz? Mamy ci to naprawić? Powiedzieć co jest zepsute? Czy popłakać z tobą, że nie jeździ?

Edytowane przez jab2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zaworki igliczkowe.

 

tak z ciekawosci: znajdujesz resztki oleju w air boxie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gaźniki na stół i do czyszczenia, świece do wymiany - innej opcji nie ma

dzięki,tak zrobię,jesteś tu,,sensejem,,i nie przeszkadza Ci interpunkcja.Pozdrawiam.

 

Weź edytuj swój temat, napisz po ludzku, bo czytać się nie da, znasz kropki interpunkcyjne, łatwiej czyta się gdzie jest nowe zdanie, a gdzie jego koniec, znaki zapytania też by się przydały jeśli o coś się pytasz, to moja sugestia na wstęp a jesli chodzi o Twą zagadkową treśc, to tak, też myślę? to znaczy zgaduję, że myślisz, żę to to, czyli zaworki iglicowe.

Dzięki za pomoc.A swoją drogą ,nie czepiaj się mojej interpunkcji,nie każdy ma ma po dwa fakultety, i mówi przez ę-ą.\pozdrawiam i daj se luz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za pomoc.A swoją drogą ,nie czepiaj się mojej interpunkcji,nie każdy ma ma po dwa fakultety, i mówi przez ę-ą.\pozdrawiam i daj se luz.

Do pisania po polsku nie są potrzebne żadne fakultety. Szkoła podstawowa wystarcza. Pozdrawiam i ja zawsze na luzie jestem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

parę dni temu zrobiłem 350 km,wczoraj zapalam moją suzi i co- przebiera, nie równo pracuje,lekko trzymam na gazie 3 i 4 gar nie pali/zimne kolektory/iskra jest, świece/irydowe/mokre ,gaszę.czuję sporo benzyny,lewy wahacz mokry od benzyny i z tyłu na wysokości filtra plama benzyny,gaźniki były czyszczone i synchro.4 tyś.temu/zaworki iglicowe?/ Proszę o sugestie/moto stoi w ocieplanym pomieszczeniu.

 

 

w moim b1.2 generalnie problem ten wystąpił ze 3 razy (raz musiałem wymienić olej przyrosło do ok 6 litrów) w końcu wydumałem że od trzymania paliwa (w czasie postoju) jest kranik podciśnieniowy a nie zaworki iglicowe w gaźnikach (najpierw czyściłem gaźniki) . Do czyszczenia kranika użyłem myjki ultradźwiękowej bo poprzednie czyszczenia powietrzem nic nie dały. Rozbierz karnik, oceń jego stan, wyczyść, jak potrzeba to wymień membranę (chyba w larssonie są zestawy naprawcze) i powinno wszystko być git. Powodzenia.

Edytowane przez dinuo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym najpierw oczyścił zasilanie cewki.Prawdopodobnie zaśniedziało i nie łączy.(To te wsuwki z tyłu cewki).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 year later...

Witam wszystkich w sezonie 2013. Postawnowiłem podpiąć się pod ten temat bo mam ten sam problem mimo iż motocykl trochę inny. Do tej pory nie musiałem w ogóle pisać na forum bo tematy które tu są w 100% mi pomagały. Na forum nie jestem tylko dla własnych korzyści, ale nie jestem jeszcze na tyle doświadczony żeby pomagać innym.

 

Posiadam banditka 600 99r. Zrobiłem przed sezonem w nim : zawory, czyszczenie gaźnikow, ustawiłem poziom paliwa w komorach pływakowych, wszystkie przewody paliwowe, podcisnienia itp. posprawdzałem i są w porządku, posprawdzałem i odświeżyłem styki na (cewkach również), wymieniłem przewody W. N i jedna uszkodzoną fajkę zapłonową, filtr powietrza nowy.

 

Ostanio po tym wszystkim moto jeździł jak szalony, wszystko grało, fajna moc, równo chodził ale tak się dobrze jeździło że zapomniałem że mało wachy mam i wypaliłem do zera nawet z gaźników podepchałem na stacje (Tesco niestety :( ) Zalałem 98. Nastepnie przekręciłem kranik na bok żeby zalać gaźniory i zapominając o tym odjechałem. (wiem moja głupota) Moto paliło na wszystkie ale jak ruszyłem to od razu dziwny dzwięk mało mocy i się skroiłem że zapomniałem o kraniku dałem go tak jak powinien być wróciłem do domu. Opaliłem zalane świece - nie pykło dalej nie pali na 2 cylindry i je zalewa. Potem właśnie pozmieniałem przewody w. n. i uszkodzoną fajke i dałem nowe świece i niestety dalej zalewa 2 gary. Kranika zwykle nie używalem nigdy podejrzewam że potrzebuje serwisu.

 

Prosiłbym, żeby ktoś doświadczony powiedział mi co to innego może być oprócz kranika. Pytam ponieważ jestem spłukany i nie mam już nic hajsu i zanim kupie zestaw naprawczy do kranika za stówkę chciałbym mieć pewność że to nie jakaś inna błachostka którom ze względu na brak doświadczenia mogłem przeoczyć.

 

Pozdro i z góry Dziękuje ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz filterek paliwa ? Ja nie mam i kilka razy mi zawiesil sie zaworek iglicowy i tez zalewalo gaznik.Moze z resztkami paliwa jakis muł zassalo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W takim razie niestety gaźniki znów muszę wyczyścić.. ;/ Ale lubię grzebać przy moto więc spoko.

 

Mam jeszcze jeden problem. Mianowicie dzisiaj zauważyłem że poziom oleju mi troche skoczył ( ostatnio na ciepłym silniku był w połowie pomiędzy kreskami, a teraz na zimnym był na równi z kreską max.). Rozumiem że to paliwo które dostało się do oleju gdy 2 cylindry były zalewane tak?

 

Chciałbym zapytać również, czy mogę wyczyścić gaźniki i spróbować odpalić, żeby sprawdzić czy jest ok jeśli olej w silniku jest w takim stanie?

 

Dzięki Pozro. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz filterek paliwa ? Ja nie mam i kilka razy mi zawiesil sie zaworek iglicowy i tez zalewalo gaznik.Moze z resztkami paliwa jakis muł zassalo.

Dziękóweczka stary :) Miałeś racje mimo że niedawno czyściłem to po wypaleniu wachy do zera w gaźnikach był muł z koksem i troche plaży. Zaworki się nie domykały.

 

Problem rozwiązany ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie nurtuje jedna rzecz odnośnie tych zaworków iglicowych i gaźników. Mówicie, że w przypadku puszczania paliwa przez zaworek cylindry są zalewane paliwem które dostaje się także do oleju. Czy nie ma w bandyckich gaźnikach żadnego przewodu przelewowego na wypadek uszkodzenia zaworka iglicowego i zbyt dużego poziomu paliwa w komorach pływakowych? Bo jak mi w gpz ten zaworek puszczał to paliwo leciało wężykiem prosto na ziemię, ale przynajmniej nie było ryzyka że paliwo poleci głębiej w silnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie nurtuje jedna rzecz odnośnie tych zaworków iglicowych i gaźników. Mówicie, że w przypadku puszczania paliwa przez zaworek cylindry są zalewane paliwem które dostaje się także do oleju. Czy nie ma w bandyckich gaźnikach żadnego przewodu przelewowego na wypadek uszkodzenia zaworka iglicowego i zbyt dużego poziomu paliwa w komorach pływakowych? Bo jak mi w gpz ten zaworek puszczał to paliwo leciało wężykiem prosto na ziemię, ale przynajmniej nie było ryzyka że paliwo poleci głębiej w silnik.

No właśnie w GS 500 tak jest jak się ostatnio przekonałem, u mnie w bandziorze(B4) jest taki przewód ale jeszcze nigdy na zalewaniu nie pociekło mi benzyną
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 months later...

Powitać, podpowiedzcie, czy możliwe jest że po zimie ( moto w garażu ) na wiosnę czyli teraz ciekną wszystkie zaworki iglicowe?. Dodam, że moto na jesieni było w serwisie na czyszczeniu i synchro gaźników  ( do tej pory wszystko oki ) a na wiosnę 10 litrów paliwa poszło w olej :o: , oczywiście panowie z serwisu przyjechali po moto i je zabrali ale twierdzą, że wszystkie zaworki są do wymiany ?!?. Dodam, że suzi ma najechane 12000 km i do tej pory nic się nie działo. Swoją drogą zjeba... ich wszystkich i zwalam winę na ich robotę ale czy to możliwe ?, co się mogło stać ?, jakieś sugestie?

Edytowane przez Krzysztof
Połączenie tematów. Po co za każdym razem rozpoczynać nowy temat o tym samym?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zostawiłeś moto na zimę na PRI i taki jest pewnie tego powód. Nie pierwszy przypadek na PBC :zeby:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hm, to zaworki zaworkami, ale zdaje się kranik Ci się zjebał, bo bez podciśnienia powinien być zamknięty. Zaworki mogłeś mieć uwalone wcześniej, teraz w związku z kranikiem stało się jak się stało. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

serwis sprawdził kranik i podobno jest wszystko dobrze

 

 

od kranika i podciśnienia zaczęli

 

I pytanie z innej beczki, czy po zaślepieniu tych wylotów pod kolektorem ( 4 sztuki ) mogło mieć z tym coś wspólnego ?

chodzi mi o ten system PAIR, czy zaślepienie węża powietrznego wychodzącego z airboxa mogło coś popierniczyć ?

Edytowane przez Krzysztof
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to raczej nie ma nic ze sobą wspólnego

 

tylko że jeśli nie zostawiłeś kranika na PRI a kranik masz niecieknący na ON to jakim cudem poszła waha do oleju?

Edytowane przez Frank
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Pair nie ma raczej nic do rzeczy. 2. Co mialy przepuscic zaworki jesli nie lecialo do nich nic przez zamkniety kranik (ktory podobno jest ok)?

 

Wysłano z telefonu, nie licz na polskie znaki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Całkowicie popieram Magpie. Jak by zaworki iglicowe puszczały - zeszło by do oleju tylko paliwo z gaźników (pewnie nawet byś tego nie zauważył, bo część by odparowała po drodze).

Widać spieprdzielili albo naciągnęli w serwisie. Też miałem do serwisu dawać moto do regulacji, ale dowiedziałem sie od byłego pracownika serwisu (mojego obecnego serwisanta motocykla), że jeśli nic się nie dzieje z gaźnikami, to żaden przeglad nie przewiduje czyszczenia gaźników. Śpiewali za to 300. Motocykl w zakresie gaźników wymagał tylko synchro - 50 pln. Rok minął i jest podobnie (sewis przed zimą-tylko sprawdzenie synchro w ramach przegladu kompleksowego).

A zaworek to najlepiej samemu sprawdzać...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra ale byłem w tym serwisie i widziałem gaźniki na stole z podpiętą bańką paliwa i niestety ciekło, a jeśli kranik jest dobry to faktycznie wymiana zaworków jest chyba zbędna - dobrze myślę ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.