Skocz do zawartości

Bandit 1200 SWAP


Gość mynka_uk
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

z tego co wiem, to silnik od b12 musi mieć inny moduł i przede wszystkim inne heble- a te trzeba zmienić ze szklanami goleni w przednim zawiasie i... swap przestaje być opłacalny...

Na pewno silnik 650ka olejak pasuje do instalacji 600tki- o czym się osobiście w towarzystwie Qnerka przekonaliśmy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 119
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

  • Tomek

    5

  • Tolinek

    5

  • qnerk

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

A jakie w końcu wstawiłeś gaźniki? Jaki wydech? Przy K&N+dynojet =wydech ważny. Na seryjnym może nie grać. Co z obudową filtra powietrza? Weszła od 1200 czy została od Gsxf, czy może stożki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem jak jest z instalacją bandita 600 ale ja użyłem swojej instalacji z gsxf 750 tyle że musiałem użyć CDI ze starszego fsf 1200

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gaźniki od bandita 1200 z 1998 r (gaźniki wyposażone w czujnik połozenia przepustnicy ) z dynojet stage 3 Wydech przelotowy Yoshimura a jeżeli chodzi o airbox to został zdemontowany . K&N podwójne stożki

Edytowane przez Tolinek
Ort.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a u mnie na seryjnych dyszach, seryjnym filtrze powietrza i końcowym Ixilu krece do konca i mam wrażenie że nie ma odcinki, bo nie robi łutututututut

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam pytanie .W zwiazku że stuningowałem trochę gażniki tzn zamiast airboxa są podwójne stożki K&N i dynojet stage 3 szukam kolektora wydechowego którego rurki miały by większą średniccę. Stąd moje pytanie czy dzało by się zamocować do bandita 1200 kolektor wydechowy z Duzuki GSXR 1100? Mówię o kolektorze dostosowanym do pojedynczego a nie podwójnego wydechu

Lub też inaczej może wiecie kto robi wyścigowe kolektory wydechowe do Bandita 1200 i gdzie można by je kupić?

 

Ostatnie pytanie czy ktoś się orientuje jaka jest wewnętrzna średnica rurek w kolektorze bandita?

Edytowane przez mynka_uk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w 1200 rury są węższe niż w 600, ja bym zamontował z 600, a potem policzył końcówkę do skompensowania wszystkiego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam też u siebie (ale jeszcze nie zamontowane) sportowe kolektory od GSX-R 1100 W, jest problem ze spasowaniem, bo do 2 i 3 cylindra sa za krótkie kolanka, ale są ludzie co to ogarną za niedużą kasę i dopasują. Średnicy nie mierzyłem, ale sportowe kolektory sa o 7 kg lżejsze :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam też u siebie (ale jeszcze nie zamontowane) sportowe kolektory od GSX-R 1100 W, jest problem ze spasowaniem, bo do 2 i 3 cylindra sa za krótkie kolanka, ale są ludzie co to ogarną za niedużą kasę i dopasują. Średnicy nie mierzyłem, ale sportowe kolektory sa o 7 kg lżejsze :D

 

A mógłbyś zmierzyć i podać mi wewnętrzną średnicę? A odnośnie tego 2 i 3 cylindra to sam to sprawdzałeś czy tylko słyszałeś bo to przeciż ten sam blok więć jeżeli jeden cylinder pasuje to z resztą też nie powinno być problemów... ??? Aczkolwiek najbardziej zależało by mi na średnicy wewnętrznej

Edytowane przez mynka_uk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swap prawie zakończony jeszcze w przyszłym tygodniu mam zamiar wymienić wydech co powinno mi dać 5-6 koni i to będzie na tyle...

Wizyta na hamowni m, regulowanie gazników dały efekt 137 koni na tylnym kole myślę że to nie źle... :)

 

 

7d1d29044ab23d6em.jpg 411148427ec64036m.jpg 3748c9e1d44e04bfm.jpg 44e9f981e15bd58dm.jpg b1d50daba64d624dm.jpg 29d74e0d95e75bb0m.jpg e0ff35f052721a9em.jpg 6337f122ea8b69a7m.jpg 23f285e308bfd1fem.jpg

 

Mała prośba do administratorów może dało by się mój swap scalić do jednego tematu - mogło by się to okazać pomocne w przyszłośći

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 months later...

Podaj gdzie masz kawałki a ja to połacze w całośc :)

nono,kolega nieźle zaszalał chciaż ja bym nie pchał takiego serca w tak kiepskie zawieszenie bo ta moc którą teraz posiadasz nie przełoży się w żaden sposób na poprawe jakosci twojej jazdy a moc wykorzystasz tylko robiać przegazówki pod domem .Z fantazje bravo a sens .....?Uważam że łałdowanie stage 3 tylko pogorszy (ło) twój komfort jazdy z tymi kuframi i wogóle turystycznymi właściowściami jajka .No i wreszcie wystarczyło zakupić poprostu silnik od Gixxery 1100 olejaka i efekt byłby ten sam za pare groszy ,znaczy funtów .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nono,kolega nieźle zaszalał chciaż ja bym nie pchał takiego serca w tak kiepskie zawieszenie bo ta moc którą teraz posiadasz nie przełoży się w żaden sposób na poprawe jakosci twojej jazdy a moc wykorzystasz tylko robiać przegazówki pod domem .Z fantazje bravo a sens .....?Uważam że łałdowanie stage 3 tylko pogorszy (ło) twój komfort jazdy z tymi kuframi i wogóle turystycznymi właściowściami jajka .No i wreszcie wystarczyło zakupić poprostu silnik od Gixxery 1100 olejaka i efekt byłby ten sam za pare groszy ,znaczy funtów .

 

 

Zaręczam że właściwości turystyczne wcale się nie pogorszyły a co więcej teraz można uprawiać naprawdę szybką turystykę czemu kyfry a w szczególności kufer centralny w żadnym wypadku nie przeszkadzają :). Odnośnie stage 3 to w moim wypadku jestem zadowolony bo co prawda znacznie pogorszyły się osiągi poniżej 3 tys obrotów to mnie to akurat nie przeszkadza bo nie używam moto do palenia gumy pod domem a na autostradzie stage 3 jak najbardziej się przydaje :)

Odnośnie zawieszenia to oczywiście mogło by być lepsze ale po pierwsze nie uważam żeby zawieszenie jajka było gorsze od B12 ba uważam że jest nawet lepsze a po drugie następnym etapem do którego się właśnie przygotowuje będzie wymiana przedniego zawieszenia na zawieszenie hayabusy - ktoś powie że z ekonomicznego punktu widzenia to bez sęsu, ale mnie po pierwsze bawi przebudowywanie swojego moto , lubię jajko a patrząć na ekonomikę to powinienem jeździć jakimś samochodem z silnikiem disla... :) - a nie motocyklem

Ostatnia kwestia a mianowicie silnik od GSXR 1100 pomysł byłby niezły tylko że te silniki przedstawiają już wartość muzealną i niestety przez te wsztstkie lata były intensywnie eksploatowane natomiast B12 zniknął z rynku w 2006 więc można było dostać silnik w znacznie lepszym stanie technicznym

 

W tym momencie zrobiłem już na nowym silniku ponad 3 tys mil i jestem naprawdę zadowolony jedyne z czego nie jestem zadowolony to gdy odrobinę popuszczę wodze fantazji to znacząco wzrasta zużycie paliwa ale dodatkowa adrenalina z nawiązką rekompęsuje tą niedogodność :)

Ktoś powie zapewne że za te pieniądze mógłbym kupić hayabusę i bedzie miał rację, ale ja kocham swoje Jajo a wieczorami zawszę mogę porozmyślać nad następną modyfikacją - zakup Hajki byłby po prostu nudny :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaręczam że właściwości turystyczne wcale się nie pogorszyły a co więcej teraz można uprawiać naprawdę szybką turystykę czemu kyfry a w szczególności kufer centralny w żadnym wypadku nie przeszkadzają :). Odnośnie stage 3 to w moim wypadku jestem zadowolony bo co prawda znacznie pogorszyły się osiągi poniżej 3 tys obrotów to mnie to akurat nie przeszkadza bo nie używam moto do palenia gumy pod domem a na autostradzie stage 3 jak najbardziej się przydaje :)

Odnośnie zawieszenia to oczywiście mogło by być lepsze ale po pierwsze nie uważam żeby zawieszenie jajka było gorsze od B12 ba uważam że jest nawet lepsze a po drugie następnym etapem do którego się właśnie przygotowuje będzie wymiana przedniego zawieszenia na zawieszenie hayabusy - ktoś powie że z ekonomicznego punktu widzenia to bez sęsu, ale mnie po pierwsze bawi przebudowywanie swojego moto , lubię jajko a patrząć na ekonomikę to powinienem jeździć jakimś samochodem z silnikiem disla... :) - a nie motocyklem

Ostatnia kwestia a mianowicie silnik od GSXR 1100 pomysł byłby niezły tylko że te silniki przedstawiają już wartość muzealną i niestety przez te wsztstkie lata były intensywnie eksploatowane natomiast B12 zniknął z rynku w 2006 więc można było dostać silnik w znacznie lepszym stanie technicznym

 

W tym momencie zrobiłem już na nowym silniku ponad 3 tys mil i jestem naprawdę zadowolony jedyne z czego nie jestem zadowolony to gdy odrobinę popuszczę wodze fantazji to znacząco wzrasta zużycie paliwa ale dodatkowa adrenalina z nawiązką rekompęsuje tą niedogodność :)

Ktoś powie zapewne że za te pieniądze mógłbym kupić hayabusę i bedzie miał rację, ale ja kocham swoje Jajo a wieczorami zawszę mogę porozmyślać nad następną modyfikacją - zakup Hajki byłby po prostu nudny :)

hello,

rozumiem.Chodzi ci o fantazje .To jest jakis argument .Nieściłość wkradła ci się w kwesti zawieszenia B12Vs jajko .Oczywiście że zawieszenie i zreszta cała rama w B12 jest lepsza .Przecież tylny wachacz w B12 to wachacz z GSXR 1100 olejak . Zresztą sam amortyzator w jajkach jest fatalny i siada po dłuższym czasie a do tego podatny jest na nagrzewanie . Ja w swoim gsxf wymieniłem tylny element resorujacy na element z RF ( chyba 900) i dopiero było jak trzeba .Polecam ten manewr . Dużżżżżo lepsze prowadzenie .

W lagach stosowałem stary wyscigowy trick i lałem olej.....hipol :-) poważnie .Super się sprawdzał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hello,

rozumiem.Chodzi ci o fantazje .To jest jakis argument .Nieściłość wkradła ci się w kwesti zawieszenia B12Vs jajko .Oczywiście że zawieszenie i zreszta cała rama w B12 jest lepsza .Przecież tylny wachacz w B12 to wachacz z GSXR 1100 olejak . Zresztą sam amortyzator w jajkach jest fatalny i siada po dłuższym czasie a do tego podatny jest na nagrzewanie . Ja w swoim gsxf wymieniłem tylny element resorujacy na element z RF ( chyba 900) i dopiero było jak trzeba .Polecam ten manewr . Dużżżżżo lepsze prowadzenie .

W lagach stosowałem stary wyscigowy trick i lałem olej.....hipol :-) poważnie .Super się sprawdzał.

 

To bez sensu.

Jajko ma antyczne zawieszenie przednie oparte na damperze, a nowsze bandity, starsze GSXR, busa to cartridge.

Do jajka wstawilbym wlasnie przod od starszego giksa ( olejaka ) po 90r wlasnie jest juz cartridge, mozna kupic z amerykanskiego ebay.com za naprawde niewielkie pieniadze.

Za swoje zaplacilem o ile pamietam $ 87 -.

No i oczywiscie jakis amor z prawdziwego zdarzenia na tyl.

Taki przod zmieni troche rozklad mas na bardziej sportowy ( dociazy przod ) ale to tylko dobrze wplynie na prowadzenie moto no i o niebo lepsze hamulce, a przerobka jest minimalna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To bez sensu.

Jajko ma antyczne zawieszenie przednie oparte na damperze, a nowsze bandity, starsze GSXR, busa to cartridge.

Do jajka wstawilbym wlasnie przod od starszego giksa ( olejaka ) po 90r wlasnie jest juz cartridge, mozna kupic z amerykanskiego ebay.com za naprawde niewielkie pieniadze.

Za swoje zaplacilem o ile pamietam $ 87 -.

No i oczywiscie jakis amor z prawdziwego zdarzenia na tyl.

Taki przod zmieni troche rozklad mas na bardziej sportowy ( dociazy przod ) ale to tylko dobrze wplynie na prowadzenie moto no i o niebo lepsze hamulce, a przerobka jest minimalna.

Adam,co ams zjeszcze porobione w Suzi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik tloki Wiseco 10.5 :1, kola i przod od Giksa - to wszystko w starym GS 1150, ktory podskoczyl przez tloki do 1180.

W zwiazku z tym przeszedlem ze starego ukladu 17" tyl i 16" przod na 17 tu i tam + radialne opony na szerszych felgach, oprocz tego wymiana kierownicy na normalna z clipp ons ktore wyciagaly cie do przodu i mialy niewygodne dla nadgarstkow wygiecie.

Zmiana napedu z ciezkiego i glosnego 630 na 530, z czym bylo o wiele wiecej zachodu niz sie spodziewalem :)

Przerobka instalacji ladowania na regler hondy i dodatkowe wylaczanie glownego swiatla, zeby nie startowac jak wszystkie amerykance z wlaczonymi swiatlami.

 

Motocykl dalej wyglada jak oryginalny, ale jezdzi sie na nim 100% lepiej.

Oczywiscie w Bandicie cala "kosmetyka" ktora robilem jest niepotrzebna, jako ze moto jest 20 lat mlodsze.

 

faac76d4.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po obejrzeniu tego jajka i przeczytaniu wypowiedzi autora swapa, nasuwa mi się tylko jedno - Tu liczy się pasja i tak trzymać!!!!! Pozdrawiam, piękne i napewno szybkie jajko!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Share


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.