Skocz do zawartości

Co Nam Się Psuje W Wodniakach?


Gość DeGie
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Skoro te paskudne wodniaki są już na rynku parę lat i niektórym z nas udało się nakręcić nimi całkiem spore przebiegi, piszmy w tym temacie to nam się psuje w tych naszych bezdusznych wodniakach, co przeszkadza, co byśmy w nich zmienili i co przenieśli z Kultowych Olejaków. Ja pierwszy (merytorycznie) niestety nie będę, bo nie mam co pisać, a zresztą ch.j temat do zamknięcia laugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym chciał żeberka na silniku i czarny kolor silnika! :D

 

Jedyne, co się nawet nie spsuło, a było objętę akcją gwarancyjną, to regulator napięcia - chyba dokładnie w tej chwili wymieniają mi go w serwisie.

Ale wszystkim wymieniają, bo 'mogą pojawić się problemy'. Ja nie miałem żadnych z niczym.

Oprócz tych wywołanych moim brakiem umiejętności i wiedzy :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba zartujesz z tym przenoszeniem z "Kultowych Olejaków"....

 

tak wyglada najlepiej rozbudowany B12,5 jakiego kiedykolwiek widzialem -

 

Kabelklemmen_1.jpg

 

+ USD

+ pelny hyperpro na tyle

+ heble radialne

+ silnik elektronicznie wysterowany do maxymalnego maximum :)

+ uklad 4-2-2

+ masakryczna kosmetyka

 

brakuje mu tylko ultra-lekkiej marchesini..

 

to jest wg. mnie jedyny wlasciwy kierunek "rozwoju" B12,5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba zartujesz z tym przenoszeniem z "Kultowych Olejaków"....

 

Oczywiście, że tak - to ironia skierowana do piewców wyższości oleum nad aqua B)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daniel ale ten wyżej powoli zaczyna wyglądać jak sport :) Czy nie prościej od razu kupić GSX-R ?

 

A wracając do tematu.Z moich obserwacji wynika że w wodniakach padają pompy paliwa :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z moich obserwacji wynika że w wodniakach padają pompy paliwa :)

 

A Tomku czy to jakieś potwierdzone obserwacje? Czy też wynikające z faktu, że jeden czy drugi jeździł na gumie bez paliwa? Poważnie pytam i bez ironii w tym wypadku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A Tomku czy to jakieś potwierdzone obserwacje? Czy też wynikające z faktu, że jeden czy drugi jeździł na gumie bez paliwa? Poważnie pytam i bez ironii w tym wypadku.

 

Nie pisałem tego z ironią czy prześmiewaniem.Nie wnikam czy jeździ na gumie czy nie.Po prostu słyszę i czytam że pada pompa paliwa.Czy to z powodu jazdy non stop na rezerwie czy na gumie.To jest bolączka że element jest delikatny i trzeba na to zwracać uwagę.Tytuł postu co się psuje w wodniaku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z moich obserwacji wynika że w wodniakach padają pompy paliwa :)

 

To Mit. Wyrabia się sprężynka w regulatorze ciśnienia, a ponieważ zazwyczaj ludzie kupują wodniaka zamiast oleju po to żeby nie musieć w nim majdrować i móc jechać zaraz po przekręceniu kluczyka, to wciska się im kit, że pada pompa za 500 baksów i wymienia regulator za 100 (ale to już moja teoria spiskowa).

 

 

Ja bym chciał żeberka na silniku i czarny kolor silnika! :D

Ja też, to ładne jest :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daniel ale ten wyżej powoli zaczyna wyglądać jak sport :) Czy nie prościej od razu kupić GSX-R ?

 

to prawda.. pewnie dlatego, ze wlasnie sporty najlepiej przyspieszaja, najlepiej hamuja, i maja najlepsza trakcje, a tego brakuje w B12,5, wiec i takie kierunek rozwoju.

 

aczkolwiek ten powyzej wyglada bardzo cywilnie i wszystko w nim jest lepsze od stocka - nawet komfort jazdy.

 

natomiast ponizej to juz chyba przesada "rozwoju" B12,5 :)

 

dscf9001.JPG

 

 

A wracając do tematu.Z moich obserwacji wynika że w wodniakach padają pompy paliwa :)

 

padaja jak im sie pomoze.. moja po 35 tysiach (i wymianie filterka po 20 tys) - dziala idealnie.. tankuje zawsze do pelna jak tylko zamruga rezerwa i nie umiem wheelie ani stopala :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daniel, to Twój Bandzior?

 

nie, nie.. poza tym o swoim bym nie pisal - "najlepiej rozbudowany jakiego kiedykolwiek widzialem" - az taki to nie jestem :D

Edytowane przez Daniel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ten wątek [Sprzedam] ma coś wspólnego z powyższym tematem?

 

Nie, raczej z tematem o kulcie olejaka i wiecznymi wywodami nad jego (dla niektórych) wyższością nad wodniakiem ;) Mnie się nie przepaliła nawet żarówka, ale co jak tam nim zrobiłem, czekam na wypowiedzi ludzi, którzy wodniakami zrobili po kilkadziesiąt tys km - jeśli są jakieś typowe niedoróby powinny już po tych paru latach wychodzić. Nawiasem mówiąc ciekaw jestem, jaki jest największy znany przebieg wodniaka i jak wyglądała jego eksploatacja ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście, że tak - to ironia skierowana do piewców wyższości oleum nad aqua B)

 

co to w ogóle za dyskusja porównawcza ? :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W wodniach chuczy sprzęgło :) Nezka jak szukałem to znaleźliśmy GT 1250 ale nie zakupił, bo chuczało sprzęgło. W jego salonowym jest to samo. Druga sprawa zmiana biegów, między gaz, pół, bez itp... strasznie trudno włączyć czysto bodajże z 1 na dwa u niego. Na pewno nie jest to kwestia umiejętności :)

Edytowane przez Macieksoko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do tego sprzęgła to się zgodzę że z lekka je słychać ale bez przesady, co do kultury pracy skrzyni też mogło by być lepiej (w TL1000s skrzynia marzenie) ale bez przesady, problemów z wbiciem biegu nie ma jedynie charakterystyczny twardy klik - ba wszystko mogło by być lepiej :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W wodniach chuczy sprzęgło :)

 

To od gotującej się wody. Jak czajnik włączam, to też huczy, dopóki woda nie osiągnie temperatury przedwrzenia ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Druga sprawa zmiana biegów, między gaz, pół, bez itp... strasznie trudno włączyć czysto bodajże z 1 na dwa u niego. Na pewno nie jest to kwestia umiejętności :)

 

Na pewno JEST to kwestia umiejętności, bo ja potrafię już włączać dwójkę miękko i bezgłośnie, najgorzej wchodzi mi trójka (poza jedynką oczywiście, ale to wiadomo). Co nie zmienia faktu, że skrzynia to nie hi end jeśli chodzi o kulturę pracy, ale nie tylko Bandit tak ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze to kwestia oleju.. mi jak w serwisie zalali jakies shellowe gowno pol-sentetyczne to tez bylo twardo.. a jak sobie sam wleje Castrol Power 1 Racing 10W50 to jest zajebiscie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie też, jak zmieniłem z półsyntetyka na 300V to biegi zaczęły klikać zamiast trzaskać.

Jeszcze jakieś wady mają te nasze wodniaki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Be cool Kruk, ludzie przyjdą z pracy to odpiszą :) Nie denerwuj się tak, temat wisi dopiero 2h :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No odpiszą, że można zmienić olej i łatwiej biegi wchodzą, ale jakoś w sekcji Garaż cicho o wodniakach, wiadomo, że nie ma co porównywać ich staży na rynku w olejami, co też determinuje problemy, ale... kiedyś te "niezniszczalne" olejaki się pokończą, nieliczne egzemplarze trafią do muzeum, a ich dotychczasowi kierownicy przesiądą się na wodę - i zaczną ją chwalić ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie wiem...

Ja bym chciał wskoczyć na XJR 1300, bo strachelnie mi się podoba ^_^

Więc z wodniaka na olejaka :D

 

Ale Bandziorka nie sprzedam, póki jeździć będzie! :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie wiem...

Ja bym chciał wskoczyć na XJR 1300, bo strachelnie mi się podoba ^_^

Więc z wodniaka na olejaka :D

 

Ale Bandziorka nie sprzedam, póki jeździć będzie! :)

 

Taka dokładnie będzie moja droga, ale to dlatego, że na nowy mnie stać na razie nie będzie raczej, mam nadzieję tylko, że jej uroda wynagrodzi mi to lądowanie z wody na oleju :angry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.