Skocz do zawartości

Co Nam Się Psuje W Wodniakach?


Gość DeGie
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

WItam:) Może nie latam bandziorem zbyt długo, ale już po dwóch tygodniach od zakupu zaczął mi szaleć czujnik "luzu" aż w końcu padł do końca. Również głośnie sprzęgło.:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujnik luzu raz dziala a raz nie. Zwlaszcza jak sié lata po miescie to nie pokazuje, ale w trasie , gdzie sporadycznie uzywa sié luzu dziala bez zastrzezen - w koncu to moto do turystyki :D . Ale mnie to juz nie przeszkadza - wyczuwam luz i bez lampki.

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Bandzior wrócił od mechanika przebieg 51tyś. Pierwszy raz były sprawdzane zawory od przebiegu 28 tyś. I co, i nic zero regulacji wszytko jak w fabryce. Musiałem przegwintować korek na większy od spustu olejowego. Niestety w poprzedni week dojechałem ledwo do domu. Pod garażem nie wkręcił sie więcej niż 6,5tyś/obr. Wykluczam filtr paliwa bo zmieniałem go parę tyś. temu. Kupiłem pompę na allegro używaną i chyba będę montować. Z tego co widziałem to za 100 można kupić pompe paliwa mitsubishi i będzie pasować :) Ale może Kruk11 podpowie o tej sprężynce co pisał na początku.

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie tak:) U mnie z tym luzem to było tak że najpierw zapalał się po rozłożeniu bocznej nóżki potem wogóle przestał, teraz już po rozłożeniu nóżki moto gaśnie;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi w padł pomiar paliwa:( ale to może kwestia złego podłączenia bo motor kupił wsztukowany po ślizgui jest durzo partyzantki zobaczymy co siedzi jak paliwa trochę zejdzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Bandzior wrócił od mechanika przebieg 51tyś. Pierwszy raz były sprawdzane zawory od przebiegu 28 tyś. I co, i nic zero regulacji wszytko jak w fabryce. Musiałem przegwintować korek na większy od spustu olejowego. Niestety w poprzedni week dojechałem ledwo do domu. Pod garażem nie wkręcił sie więcej niż 6,5tyś/obr. Wykluczam filtr paliwa bo zmieniałem go parę tyś. temu. Kupiłem pompę na allegro używaną i chyba będę montować. Z tego co widziałem to za 100 można kupić pompe paliwa mitsubishi i będzie pasować :) Ale może Kruk11 podpowie o tej sprężynce co pisał na początku.

 

pozdrawiam

ja sie podpinam pod prosbe do Kruka11 Podpowiedzialbys co to za modyfikacja z ta sprezynka. Moze faktycznie u mnie pompa na padnieciu juz jest i to by cos pomoglo.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 year later...

Temat trochę stary, ale trochę go uaktualnię.

Po 44 000 padł mi czujnik luzu, więc widać ten model tak ma. Na tym koniec usterek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli po sprawdzeniu lutów sytuacja się nie poprawi, zostawiam tak jak jest. Od czasu do czasu nie wyświetla się "0" i kontrolka neutrala.

Jak dla mnie to bez różnicy: Jeśli nie ma nic na wyświetlaczu biegów to znaczy że jest luz.

Byłem w serwisie i powiedzieli mi, że jeśli mi to nie przeszkadza to mogę nie zmieniać, nie ma to żadnego negatywnego wpływu na motocykl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale napisz ile kosztuje nowy, który jest do dostania tylko w ASO :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Sprzęgło tak jak u Was wszystkich szumi bez dwóch zdań, biegi wchodzą dobrze i cicho od 2 w zwyż -to już opanowałem (motongiem zrobiłem narazie 3tys.km) z 1 na 2 jeszcze nie wchodzi tak cicho jakbym chciał- zalany olej Castrol GPS. Jedyna awaria to czujnik jałowego- raz działa raz nie, spróbuje pozbyć się zimnych lutów bo wyczytałem na forum że mogą się tworzyć. Na razie jestem zadowolony ten piec mi odpowiada.

Kosze sprzegłowe szumią od nowości i nie znam takiego Dziora w ktorym jest inaczej(a kilka od nowości widziałem i znam).Co do szarpania przy zmianie biegów-przełączanie w prędkościach obrotowych 2,5-3kobr/min rozwiązuje problem.Trzeba tylko wyczuć kiedy...i jak.Można bezproblemowo nauczyć się i zmieniać bez używania klamki sprzęgła.Zarówno w górę jak i w dół.Ogólnie jeszcze nic(odpukać) Mi się nie zepsuło i oby tak dalej....No może jeden moment z dyskomfortem był- nie chciał z 5-go biegu na skrzyżowaniu ruszyć. :puknijsie:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 months later...

U mnie słychać sprzęgło po odpaleniu (chyba tarcze się układają) potem cisza. moto ma mały przebieg wiec TTM :) Biegi wchodzą jak ta lala, jedyny problem jaki mam to fakt ze stopa mi się ledwo mieści wiec 2- 3 bieg czasem nie wchodzą, bo but lekko naciska dźwignię :/ nie wiem kto to wymyslił bo w olejaku i 1200 jest to inaczej rozwiązane, a może buty mam za duże.

Czasem kapa wychodzi przy ostrym starcie :zdziwiony:

Póki co nie mogę się dobrać do regulacji, bo śrubka od osłony zebatki się mi wyrobiła i muszę rozwiercić w wolnej chwili. Ciekawe na ile to pomoże, wg serwisu podobno niewiele

Faktycznie w górę bez sprzęgła idzie gładko, w dół jeszcze dobrze nie rozkminiłem :P

Ogólnie nie przewiduję żadnych awarii - jak kto dba tak ma

Edytowane przez pavlacos
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak Ci się stopa nie mieści to wyreguluj sobie dźwignie - kluczyk 10, minuta i po sprawie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 months later...

Małe uaktualnienie.

Aktualny przebieg to około 56 000 i nic się nie dzieje. Nawet feralny czujnik luzu - o którym wcześniej pisałem - sam się naprawił.

 

P.S. Coś cicho w temacie awarii wodniaków :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

generalne podsumowanie - wodniaki są mało awaryjne a olejaki nie są w ogóle :driving_moto:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NIE WCHODZIMY DO SUCHEGO LASU Z OTWARTYM OGNIEM!!! Bo leśniczy mandat wpierdzieli ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 month later...

U mnie w 1250siatce cos sie dzieje z hamulcami nadal lekko trzymaja po odpuszczeniu klamki  czy ktos sie spotkal z podobnym zjawiskiem?

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi to raczej wygląda na problem z nie powracającymi tłoczkami. Rozbierz i wyczyść zaciski 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 months later...

Mam 18 kkm na liczniku i nic.

O przepraszam raz gumę złapałem,ale to nie jest wina Suzuki :takaemotka:

Chociaż po próbnej jeżdzie Hajką wiem,że wszystko może działać lepiej.

Edytowane przez mariuszn2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czujnik mozna latwo naprawic,opisalem jak w temacie"czujnik luzu" to wbre pozorom nie elektryka a luz a wyrobiona oska

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Małe uaktualnienie.

Aktualny przebieg to około 56 000 i nic się nie dzieje. Nawet feralny czujnik luzu - o którym wcześniej pisałem - sam się naprawił.

 

P.S. Coś cicho w temacie awarii wodniaków :)

Jak ma być głośno skoro się nic nie dzieje(psuje) :takaemotka:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.