Skocz do zawartości

Bagaż - Kufry - Stelaż - Mocowanie - Jakie?


Jocker
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

http://www.motobagaz...row-p-1760.html

 

Teoretycznie powinienem mieć to ustrojstwo - a przynajmnije taki powinna mi zwrócić ubezpieczalnia :D

Tylko nie traktujcie tego jako pewnik, bo cały czas jestem w trakcie żarcia się o kosztorys naprawy :(

Edytowane przez LatajacySlon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ona jest w chu wielka

tak wyglada na identycznej hayce jak moja wiec troche zdupaśnie :P

maxia3.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakbyś jeździł z kobietą, to byś wiedział, że taka maxia i 2x givi v35 to czasem za mało :P

 

To na moim gsxie ten koofer wygląda lepiej :) No ale w każdym bądź razie teoretycznie powinienem dostać ten model.

Kurde chyba kupię haykę.

Edytowane przez LatajacySlon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poczekaj rok to swoja sprzedam :P :P

 

mi kuferek taki 47l do jazdy solo by wystarczył.......kosmetyków mnie zabiorę :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podczas wizyty u Qunera na jakimś grillu się przymierzę :P

Edytowane przez LatajacySlon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no co Ty do qnera mam 100m wiec bajkiem nie bede tam jezdził :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To przeniesiemy gryla na Twoje podwórko :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 weeks later...

Cześć,

 

W tym roku chciałbym pojeździć turystycznie z plecaczkiem, na razie tylko po Polsce.

Jako że mój plecaczek jest kobietą potrzebuję dodatkowe kufry. Mam jeden centralny ( widoczny na załaczonych fotkach) który mi spokojnie wystarcza na weekendowe wypady.

Niestety to co mi wystarcza na 2-3 dni dla mojej Doroty jest zabyt małe na 1 dzień :) Mam prośbę o poradę jakie kufry boczne mozna by było dołozyć do już posiadanego?

Chciałbym aby wszystko wyglądało estetyczne, było dobrane kolorystycznie, przedstawiało jakąś jakość i dałosię zamontować do już istniejącego.

Bandyte kupiłem juz z tym kufrem, czy dołozenie bocznych wiąże się z wymianą stelaża?

Pewnie pytania trywialne dla Was ale ja nie mam o tym pojęcia :)

 

Pozdrawiam

Hubert

post-5051-0-39444700-1362917013_thumb.jpg

post-5051-0-43961600-1362917174_thumb.jpg

Edytowane przez Krzysztof
Przeniesienie tematu - mamy już taki na forum - więc po co zaczynać nowy. Wystarczy kliknąć w tagi - bagaż, kufry i wszystko jest dostępne.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hugo w twoim przypadku nie jest kwestią wymiana stelaża tylko dokupienie stelaża do kufrów bocznych. To co masz jest tylko pod top case. Moim zdaniem możesz dokupić coś w tym stylu:

http://moto.allegro.pl/givi-stelaz-boczny-pl523-suzuki-gsf-1200-bandit-e-i3048700833.html

Do tego stelaża nie trzeba dodatkowych płyt i pasują do niech wszystkie kufry z mocowaniem typu monokey.

 

Inną alternatywą jest kupno wingracka:

Wingrack-Wingrack.jpg

 

Ale wingrack wyjdzie poro drożej a efekt praktycznie ten sam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cześć,

 

dzięki za rade.

Chyba skłaniał bym sie mimo wszystko ku wingrack kosztuje 700 zł, a ten boczny stelaż prawie 600.

Róznica więc żadna.

Mam jednak pytanie, mój kufer też będzie można zapiąć na wingrack?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(...)

Mam jednak pytanie, mój kufer też będzie można zapiąć na wingrack?

 

Jeśli to GIVI Monokey, to dlaczego miałby nie pasować. http://polishbanditcrew.pl/topic/337-systemy-bagazowe-monokey-a-monolock/page__fromsearch__1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pamiętaj jednak, że do wingracka musisz mieć jeszcze zestaw mocujący który kosztuje ~300PLN.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdecydowanie taniej wyjdzie sam stelaż. Wingrack to 700 zł + 200-300 zł za kit mocujący więc łącznie masz około 900-1000 zł. Taki sam stelaż jak Ci podałem w 1 linku widziałem wcześniej po 550 zł więc z przesyłką mieścisz się spokojnie w 600 zł. A to względem wingracka daje 300-400 zł oszczędności. Za taką kwotę możesz już wyrwać jeden kuferek givi E360 na bok. Dokładasz 2 taki sam i w kwocie 1300-1400 zł mieścisz się ze wszystkim.

Z Wingrackiem wyszło by Ci około 1600 - 1700 zł za całość. A pod kuframi i tak nie widać z czym jeździsz :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli to GIVI Monokey, to dlaczego miałby nie pasować. http://polishbanditc...__fromsearch__1

 

cześć,

 

właśnie nie mam pojęcia jaki to kufer. Mam fakturę za niego i motocykl. Na pokrywie jest logo Suzuki, więc myślałem ż eto produkt suzuki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozpoznanie systemu monokey i monolock to prosta sprawa.

 

To jest monokey:

Givi-M3-Plate.jpg

 

A to jest monolock:

 

lrgscaleGivi-MM-Monolock-Plate2.jpg

 

Monokey w tyle płyty ma 2 "grzybki" czy jak zwał tak zwał, w które wsuwa się kufer i zatrzaskuje się z przodu kufra. Monolock w tylnej części ma taką jakby płaską szynę którą wsuwa się w płytę i też zatrzaskuje się z przodu. Jak to nie rozjaśni Ci jaki kufer masz to pozostaje Ci tylko zrobienie fotek płyty i kufra od spodu i wklejenie tutaj ;)

Edytowane przez Amefisto
  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cześć,

 

właśnie nie mam pojęcia jaki to kufer. Mam fakturę za niego i motocykl. Na pokrywie jest logo Suzuki, więc myślałem ż eto produkt suzuki.

 

patrząc na zdjęcia na 99,9% masz Kappę K49N czyli kufer w systemie Monokey.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

patrząc na zdjęcia na 99,9% masz Kappę K49N czyli kufer w systemie Monokey.

 

Dzięki Panowie :)

Tak Monokey.

Czyli teraz kombinacja z doborem jakichś bocznych kufrów i mocowań.

Edytowane przez hugo83
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wejdź sobie na stronę motobagażu, po lewej masz motokonfigurator i tam sobie wybierasz swojego sprzęta, kufry jakie chcesz.

 

Co do kufrów to ja jestem zadowolony z Kappa K40N. Jest to taka uboższa wersja Givi E41N no ale Kappa jest zdecydowanie tańsza. Największa różnica to to, że nie ma otwieranych na zamek szyfrowy górnych klapek.

Edytowane przez kefirek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wejdź sobie na stronę motobagażu, po lewej masz motokonfigurator i tam sobie wybierasz swojego sprzęta, kufry jakie chcesz.

 

Co do kufrów to ja jestem zadowolony z Kappa K40N. Jest to taka uboższa wersja Givi E41N no ale Kappa jest zdecydowanie tańsza. Największa różnica to to, że nie ma otwieranych na zamek szyfrowy górnych klapek.

 

Właśnie ogladam Kappa K40N.

dwa pytania czy one są zamykane na jakis kluczyk? druga sprawa to wydają sie wielkie, czy żeczywiście takie są?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kufry są zamykane na kluczyk, co zabezpiecza je przed otwarciem przez osoby niepowołane i przed odpięciem kufrów od stelaża.

 

PS: w rzeczywistości nie są takie wielkie, jak się wydają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dwa pytania czy one są zamykane na jakis kluczyk? druga sprawa to wydają sie wielkie, czy żeczywiście takie są?

 

zerknij do mojej galerii http://polishbanditcrew.pl/gallery/member/891-kefirek/ tam masz przykład jak wyglądają K40N na B6 II gen. Ty masz B12 II gen. także będzie to wyglądać praktycznie identycznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj dotarły do mnie zakupione stelaże boczne (używka). Ale są jakby inne niż te dostępne obecnie w sprzedaży. Nie posiadają też tylnej rozpórki nad rejestracje. Grzybki są na stałe przyspawane. Najbardziej martwi jednak mnie mocowanie kierunkowskazów. Kupiłem je z kuframi GIVI E21 i do nich jeszcze jako tako pasują bo nie są szerokie na tyle, żeby je zasłonić. A co jeśli by założyć jakieś 46L ? Jak wtedy zamocować kierunki ? Nie rozumiem tego. Całość jest raczej oryginał GIVI, pasuje idealnie do zamontowanego już stelaża centralnego. Wszystkie dziurki idealnie centrują wszędzie. Przecież nie możliwym jest, żeby były dedykowane tylko do małych kuferków. Stelaż jest solidny z grubych rurek.

 

 

 

Może wy coś wydedukujecie.

post-223-0-63341300-1363185514_thumb.jpg

post-223-0-48460300-1363185522_thumb.jpg

post-223-0-69980000-1363185531_thumb.jpg

post-223-0-20584000-1363185541_thumb.jpg

post-223-0-01822700-1363185555_thumb.jpg

post-223-0-48603000-1363185590_thumb.jpg

Edytowane przez Mad Jaro
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj dotarły do mnie zakupione stelaże boczne (używka). Ale są jakby inne niż te dostępne obecnie w sprzedaży. Nie posiadają też tylnej rozpórki nad rejestracje. Grzybki są na stałe przyspawane. Najbardziej martwi jednak mnie mocowanie kierunkowskazów. Kupiłem je z kuframi GIVI E21 i do nich jeszcze jako tako pasują bo nie są szerokie na tyle, żeby je zasłonić. A co jeśli by założyć jakieś 46L ? Jak wtedy zamocować kierunki ? Nie rozumiem tego. Całość jest raczej oryginał GIVI, pasuje idealnie do zamontowanego już stelaża centralnego. Wszystkie dziurki idealnie centrują wszędzie. Przecież nie możliwym jest, żeby były dedykowane tylko do małych kuferków. Stelaż jest solidny z grubych rurek.

 

 

 

Może wy coś wydedukujecie.

 

Heja.

Kiedyś zakupiłem kufry ze stelażami i miałem podobny dylemat. Tylko, że moje były jeszcze inne. Miały rozpórkę pod tablice, ale nie miały przedłużek do kierunkowskazów. Twoje, z tego co widzę na zdjęciach, umożliwiają montaż kierunkowskazów. Przekładasz je na te spłaszczone rurki przy tablicy rejestracyjnej, ze zdjęć, wydaje mi się że będzie pasowało. Może będzie konieczne przedłużenie przewodów. Brak rozpórki może powodować brak sztywności całego stelaża, ale nie wiem czy to duży problem. Ja w każdym razie opchnąłem swój stelaż, i fartownie trafiłem na zestaw boczne (wszystkomające) + centralny w tych samych pieniądzach. Pozdrawiam.

Przyjrzałem się zdjęciom, i wg mnie są ślady po zamontowanych kierunkach na tych przedłużkach... Więc da się :)

Edytowane przez weelkoo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, to są ślady, ba nawet kupiłem je z kierunkowskazami. Problem jest taki, że te przedłużenia są tak jakby za mało wysunięte. Banditowe kierunki się tam zmieszczą owszem, ale tylko z małymi kuferkami. Jak założę większy kufer to nie zmieszczą się pomiędzy morowaniem a płytą tylną kufra.

 

Zrobiłem taki szkic:

Biała krecha to obrys małego kufra 21L

Czerwona krecha to obrys większych kufrów np 46L

Jak widać prześwit to tylko 65mm....taki kierunek pipisrawka może tam tylko wejść...jakaś głupota.

post-223-0-13905600-1363189451_thumb.jpg

Edytowane przez Mad Jaro
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz wszystko jasne... Wygląda, że ten stelaż jest dedykowany do małych kuferków. Stąd może wynika brak rozpórki. Chyba nie pozostaje nic innego jak odcięcie i przyspawanie dłuższych wsporników, bo to chyba najrozsądniejsze rozwiązanie. Pytanie jak wytrzymałe będą stelaże, kiedy założysz wypchane na maxa kury 46L...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.