Skocz do zawartości

Bagaż - Kufry - Stelaż - Mocowanie - Jakie?


Jocker
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

jest taka firma motobagaż z pod wrocławia, ja u nich kupowałem stelaże i - jesli to coś pomoże. No i uważaj z kuframi max h to 120 ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Invander, zajrzyj do działu sprzedam, mam tam wystawionego kompletnego WINGRACK 2 w dobrej cenie, pasującego do twojej II gen. Z doświadczenia wiem, że z czasem zaczyna brakować miejsca i prędzej czy później zdecydujesz się na kufry boczne. A tak masz już gotową podstawę i to bardzo solidną. Jak coś to daj znać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Invander, zajrzyj do działu sprzedam, mam tam wystawionego kompletnego WINGRACK 2 w dobrej cenie, pasującego do twojej II gen. Z doświadczenia wiem, że z czasem zaczyna brakować miejsca i prędzej czy później zdecydujesz się na kufry boczne. A tak masz już gotową podstawę i to bardzo solidną. Jak coś to daj znać.

 

Co do wigracka to racja że może się kiedyś przydać, ale na razie nie mam na to funduszy, i planowałem z czasem kupić torby bo rzadko będę jeździł w dłuższe trasy, centralny na razie wystarczy.

 

A co do ceny to bym się nie zgodził że dobra bo: po pierwsze na allegro wystawiłeś taniej o 50zł, a po drugie nowy jest 30 zł droższy więc przy cenie 680 to nie robie prawie żadnej róznicy. Chyba że coś przeoczyłem co dorzucasz drogiego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do wigracka to racja że może się kiedyś przydać, ale na razie nie mam na to funduszy, i planowałem z czasem kupić torby bo rzadko będę jeździł w dłuższe trasy, centralny na razie wystarczy.

 

A co do ceny to bym się nie zgodził że dobra bo: po pierwsze na allegro wystawiłeś taniej o 50zł, a po drugie nowy jest 30 zł droższy więc przy cenie 680 to nie robię prawie żadnej różnicy. Chyba że coś przeoczyłem co dorzucasz drogiego.

 

Fakt zapomniałem zmienić cenę w sprzedam bo ostatnio obniżałem na allegro. Co do tego że nowy jest 30 droższy to jesteś w błędzie ponieważ wtedy dostajesz sam stelaż bez mocowania dedykowanego pod B6, którego koszt to ok 300 już nie wspominając, że go nie produkują i nigdzie go nie kupisz oddzielnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pany wiecie gdzie można dostać jakis szybkomontażowy stelaż boczny pod sakwy? pod b12 bo juz mnie denerwują powoli patenty z taśma czy folią.

Edytowane przez Cirus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pany wiecie gdzie można dostać jakis szybkomontażowy stelaż boczny pod sakwy? pod b12 bo juz mnie denerwują powoli patenty z taśma czy folią.

O ja też się chętnie dowiem! Jak narazie mam w planach dorobić z kilku rurek - coś na styl mocowania do kufrów bocznych givi - oparcie na sakwy :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stałem się posiadaczem nowych kuferków.. :rolleyes:

 

 

gallery_55_253_68536.jpg

 

Może się komuś przyda. tongue.gif Jak na razie przejechałem 60km z niedużym obciążeniem i jest dobrze.

 

 

Siemka,

 

kupiłem bandita z takim właśnie kuferm centralnym AWINA - wiecie może gdzie można kupić do tego taką doklejaną gąbkę/oparcie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak zrobie, lub poszukam oryginalnego do 600, dzięki za pomoc.

Siema.

Jestem po podobnych przejściach tylko ja szukałem odwrotnie do nowszego a same do 600 były.

Niestety nie pasują do siebie stelaże od 650 i 600. I o ile do 650 z niewielkimi przeróbkami da się założyć od 600 to w drugą stronę niestety jest dużo zmian i się nie opłaca tego robić. Najgorsze jest to, że ta blaszka mocowana do rączki pasażera jest troszkę za krótka bo plastik na zadupku 600 jest grubszy niż w 650 i ma trochę inny kąt. Lepiej kupić chyba nowy. Ja dałem o ile pamiętam 230 zł za GIVI ale w nowym masz kompletny zestaw montażowy ze śrubami, tulejkami, podkładkami i nawet są takie gumki zabezpieczające przed zarysowaniem zadupka. Do 600 chyba był sporo tańszy o ile pamiętam.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 weeks later...

Mili Panowie i miłe Panie!

Problem mam wielki z zamontowaniem Wingracka 2 do Bandziora 600 z 2004 r.

Kit pod Wingracka powinien pasować (nr XY522, ten drugi numer to K8522), ale nie mogę dojść do tego, jak przymocować boczny wspornik w okolicach setów pasażera.

 

Czy ktoś z Was to montował kiedyś na podobnym roczniku? Czy ta dolna część rurki ma być przymocowana śrubą przechodzącą przez podnóżek pasażera?

Chwilowo nie mogę zdjęć podesłać, a ustrojstwo ma strasznie kiepską instrukcję (albo ja jestem mocno "ujemny").

Hilfe!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja montowalem ostatnio. Wszystko pasuje. Te dwie rurki boczne przechodzą przez sety pasażera.

 

Wytapatalkowane z NexusHD2

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Mad Jaro!

Wystarczyło założyć okulary i czołówkę. Dopiero po chwili zgadłem, że trzeba taką śmieszną blaszkę blokującą śrubę od setów pasażera usunąć.

Wingrack siedzi i całkiem dobrze trzyma. Co dziwne Givi dało plamę i brakło jednej nakrętki do śruby mocującej płytę pod kufer centralny...

Trochę głupio, zważywszy na cenę.

Pozostaje jeszcze podpięcie kierunków...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, poddaje się. Po 2 godzinach przeszukiwania forum i innych stron prosze o pomoc. Potrzebuję założyć kufer centralny do Bandita 1250 SA z 2007r . Ponieważ będzie on używany raz może dwa w roku i tylko jako przechowalnia kasków na parę godzin, więc skłonny jestem założyć tanią avinę. Problem mam jesdnak z dopasowaniem stelażu do tego kufra. W komplecie jest płyta montażowa. Niestety w żadnych konfiguratorach i tym podobnych nie udało mi się spasować stelażu do mojego motocykla. Może jakieś podpowiedzi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam zamontowany stelaż givi do centrala.

http://www.givi.it/a...1.man_539fz.pdf

bez płyty są tam dwa kątowniki do których przykręcana jest płyta

 

W załączeniu jak to wygląda w rzeczywistości wraz z odległościami otworów do zamontowania - jakby trudno było odczytać wymiary między otworami - to rysunek poglądowy ;)

 

------- 22,5 cm ---------

\ .............................../

..\10,5 cm.............../

....\___15,5 cm__/

post-7362-0-29756900-1376840061_thumb.jpg

post-7362-0-99715100-1376841009_thumb.jpg

Edytowane przez syku
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem, że jestem nudny już z tym Wingrackiem, ale oczywiście problemów ciąg dalszy.

 

Tym razem kierunkowskazy - jak podłączyć te dodatkowe? Oryginalne podłączane są do obwodu takim ustrojstwem:

0bvx.jpg

 

a przewody tych dodatkowych z Wingracka kończą się tak:

p8d3.jpg

 

Co zrobić, żeby to podłączyć? Elektryka to dla mnie czarna magia, więc jak ktoś wie, to bardzo proszę o wyjaśnienie łopatologiczne...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli dodatkowe są na żarówkach to obojętnie (zakłada się że na cokole żarówki jest plus a na obudowie masa) masz na jednej i drugiej złączce dwa przewody (jeden z jednej złączki do jednego z drugiej). Jak diodowe to też jeden z jednym w drugiej złączki - ale tu istotna jest biegunowość - czyli w jedno połączenie może nie działać a odwrotne połączenie zadziała jak najbardziej.

 

Zwyczajowo niebieski i czarny kabel są masowe a czerwone lub brązowe mają napięcie 12 V (ale to tylko przypuszczenia)

 

Kraków/Warszawa/Bruksela - skąd jesteś (bo do końca tygodnia jestem w Warszawie więc służę pomocą w założeniu)

post-7362-0-21843800-1376939706_thumb.jpg

Edytowane przez syku
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@syku - Jestem teraz w Brukseli, więc nic z tego, ale dzięki serdeczne.

Problem w tym, że te końcówki metalowe z ekstra kierunków (są na żarówkach) są sporo większe od wejść w tym plastikowym gnieździe.

Na pierwszym zdjęciu jest końcówka kabli oryginalnych kierunków (a nie gniazdo w które to się wpina), zastanawiam się, czy łatwo dostać takie plastikowe ustrojstwo, bo zdjąć to strasznie ciężko (da się w ogóle?).

 

Sorry za zagmatwanie sprawy.

 

W ostateczności ciachnięcie kabli i zlutowanie.

Czy można ewentualnie połączyć je wtedy kostką?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiem o co ci chodzi. sam przekładałem ale oryginalne kierunki.

w pierwszym gsxf przedłużałem kable - ale korzystałem z oryginalnych złączek, w drugim przypadku udało się tak je pociągnąć że oryginały na długośc wystarczyły.

1. czy pozostają oryginalne kierunki - wtedy wypadałoby obskubanie izolacji z kabla i dolutowanie nowych kierunków (unikaj takich złączek do łączenia przewodów - takich co nacinają kable - wcześniej czy później będą z nimi kłopoty)

2. jeżeli nie pozostają to ze starych odetnij złączkę z kawałkiem przewodów (tę którą wstawiasz do pierwszego gniazda) - polutuj z kablami z nowych lamp (po odcięciu tych okrągłych złączek) - lub odetnij ze starych kierunków złączkę i na kablach zainstaluj gniazdka na te okrągłe - tworząc taki przedłużacz który ma z jednej strony oryginał suzuki a z drugiej okrągłe gniazda na nowe kierunki

 

 

mnie się złączki suzuki oryginalnej nie udało znaleźć

Edytowane przez syku
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@syku - dzięki serdeczne. Rozejrzę się jeszcze za taką złączką. Jak nie znajdę, to potnę to i polutuję (wersja 2. z odcinaniem złączki ze starych).

Kierunki oryginalne wylatują, bo się nie mieszczą z Wingrackiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak znajdziesz daj znać - chciałem na takich oryginalnych złączkach zrobić dodatkowe kierunki w kufrach bocznych - ale nie chciałem pruć kabli ze względu na gwarancję motocykla

Edytowane przez syku
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 month later...

Kolega ma w xj600 i daje radę. Czasami za szybko. Niedawno byliśmy w Bieszczadach na dwa dni i tez był spoko. Według mnie lepiej wykonany niż awina. Za te pieniądze warte rozważenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam taki od dłuższego czasu i jestem super zadowolony. Zresztą w necie jest sporo dobrych opinii. Dobrze spasowanie, solidny plastik i fajny wygląd. Ja już miałem stelaż z płytą givi M5 i na tym kufer posadziłem. Oryginalna płyta  jest w zestaw więc tu oszczędność.Nie musisz ponosić dodatkowych kosztów. 2 duże integralne kasju wchodą bez problemu. Odkleiłem naklejki K-Max. Nakleiłem żelową z logo motocykla i jest OK :)

 

Był temat ale nie mogę znaleźć. Kilka moich fotek

dsc0179bydn.jpg

dsc0178qr.jpg

dsc0177eq.jpg

dsc0176gw.jpg

dsc0172njl.jpg

dsc0171gx.jpg

dsc0175qa.jpg

Edytowane przez stpeter
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to super, teraz jeszcze kolega ma mi zrobić do tego stelaż za 150pln i będzie latanko :D W przyszłym sezonie bo teraz to już późno :(

150zł? Podeślij namiary na kolegę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.