Skocz do zawartości

Bagaż - Kufry - Stelaż - Mocowanie - Jakie?


Jocker
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Mam i polecam...niby ładownośc kilka kilo, a w akcie desperacji musiał być załadowany 4 słoikami miodu , 2 duże cole :D i kilkoma gratami i przy prędkosci autostradowej nic się nie udupczyło :D Po powrocie do domu wsadziłem wszystko do epy zważyłem i wyszło mi 17kilo bagażu w kufrze......true story.   Świetny kufer, solidne zamki, fajnie sie otwiera i ściąga, płyta w zestawie bardzo ładna, na moje oko ładniejsza od tej z givi, jest możliwość chyba za 150złociszy dokupic panele ledowe które ci swieca jak naciskasz hebel :D Za tą cenę nie znajdziesz nic lepszego nowego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam i ja, zapakowany gratami biwakowymi spokojnie około 15 kg na obwodnicy Wrocka nawet nie drgnął. Prędkość 160-180 km/h utrzymywana przez praktycznie całą trasę do Oleśnicy nie robiła na nim wrażenia. Bardzo pojemny i fajnie prezentuje się na moto.

 

Można dokupić dedykowane do niego światła stop, oparcie i dodatkowy bagażnik na pokrywę. Zapinam go na stelażu i płycie Givi ale ori płyta też jest dobrze wykonana, na dobrym stelażu spokojnie będzie dawała radę.

 

Mechanizm zamka, zapinania i zamykania kufra po sezonie intensywnego używania nie wykazują najmniejszego stopnia zużycia. Jeździłem z nim również w konkretnym deszczu i cała zawartość kufra pozostała sucha.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Super dzięki za info panowie :) Jak kolega zrobi stelaż wstawię foto żebyś wiedział jak wygląda i może jakoś cenowo sie dogadacie :)

Edytowane przez slodki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja również mam i polecam. Ten kufer to chyba najlepszy kompromis pomiędzy jakością i ceną. Jakość wykonania bardzo dobra, kufer jest bardzo solidny. Najwięcej wiozłem nim ok. 15 kilogramów na dystansie 400 kilometrów i nie było problemów. W drodze powrotnej ok. 200 kilometrów w porządny deszcz i nic nie zamokło. Za te pieniądze nic tylko brać i cieszyć się sporą ładownością.

 

PS. Kufer nie spada nawet przy 200 km/h :zeby:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Użytkuje taki cały sezon i polecam z czystym sumieniem. Na Deauville miałem dużo droższy Givi i tak naprawdę nie zauważyłem zasadniczej różnicy między nimi. Spełnia swoje zadania a cena niska.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 weeks later...

cześć

szukam stelaża monokey (givi kappa itp) do sakw bocznych i kufra centralnego do GSX 750 Inazuma (nie dwa osobne tylko "jednolity")

mam problem ze znalezieniem odpowiedniego zestawu, ktoś coś może poradzić w tym temacie?

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poszukaj wingrack'a i mocowania do inazumy, bardzo dobrze beda sie na nim sakwy opierac a i w razie potrzeby boczne kufry przypniesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 month later...

Czy ktoś z was wie gdzie da się nabyć taki stelaż?? 

sauo.png

Chyba coś takiego -> http://www.sklep-motocyklowy.pl/zestaw,mocujacy,wingrack,givi,y513,suzuki,gsf,1200,bandit,96,99,p3849.html

 

Jeśli planujesz założyć do tego większy kufer niż np 33L to zakup tego typu stelaż (http://allegro.pl/givi-stelaz-monorack-gsf-600-bandit-s-00-04-522f-i3730839930.html) bo były przypadki (nie takie rzadkie), że łamało tylną część ramy-stelaża motocykla.

Edytowane przez Matt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam taki fabryczny stelaż centralny, http://allegro.pl/nowa-oryg-plyta-pod-kufer-centralny-suzuki-gsx650f-i3772679283.html , Orientujecie się jaki kufer mogę tutaj zamontować?

Edytowane przez elspasoo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Givi, Kappa, SW Motech i np.Moto-Detail.

Wygląda to na mocowane Monokey, tyle tylko, że przednie wsuwki mają inną formę niż te w płytach Givi/Kappa.

Stelaż wygląda na solidny i dobrze mocowany do motocykla, więc pewnie jakąś Maxię zniesie bez problemu ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy maxia podejdzie. Pod ten kufer płyta powinna mieć haczykowate przednie piny. Ta ma je tylko zakończone grzybkami. 

 Dla zainteresowanego przypadkowo znalazłem taką oto aukcję w poszukiwaniu podpowiedzi:

http://allegro.pl/suzuki-bandit-1200-s-n-s-stelaz-pod-kufry-i3735967065.html

Taki sam rodzaj uchwytu kufra. Może warto podpytać sprzedającego jakie kufry miał zamontowane na tych stelażach. 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba wiem w czym rzecz , strona 27 z poniższego linku. 

http://www.suzuki-moto.pl/pdf/akcesoria/pdf/street_2009.pdf

 

I pasuje do:

https://www.suzuki-gb.co.uk/mx/accessories/product/top-case:8/

Edytowane przez elspasoo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te grzybki pełnią taką samą rolę jak wsuwane piny w płytach  monokey.

Np. w telażu bocznym GIVI PL 523(do gsf1200) montujesz kufry w systemie monokey. To stelaż w którym masz takie same grzybki jak w twoim centralnym.

Edytowane przez Wicher
  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

Witam,

 

Mam pytanko - jeżeli kupię sobie stelaż pod kufer givi do II gen. bez płyty montażowej, a do tego kufer k-Max z płytą to czy tą płytę uda się zamontować do w.w. stelaża?

 

Wysłane z mojego C5303 przy użyciu Tapatalka

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można ale będziesz musiał wykonać przeróbkę dla pewnosci dociąć z np blachy nierdzewki połączenie rakow i do tego dopiero dać płytę K-MAX

 

 ,mam kufer K-max z płytą ale płyty nie używam zamontowałem na oryginajnej GIVI.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź, faktycznie skuszę się na ten kufer a stelaż może uda się upolować używany na allegro, w końcu do sezonu zostało jeszcze trochę czasu. Myślałem jeszcze o shadzie sh42 ale tam jest mocowanie monolock a w K-Maxie monokey i tak sobie myślę że nie warto przepłacać za shada, chociaż nie ukrywam że tak subiektywnie to wygląda lepiej od K-Maxa.

 

Wysłane z mojego C5303 przy użyciu Tapatalka

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź, faktycznie skuszę się na ten kufer a stelaż może uda się upolować używany na allegro, w końcu do sezonu zostało jeszcze trochę czasu. Myślałem jeszcze o shadzie sh42 ale tam jest mocowanie monolock a w K-Maxie monokey i tak sobie myślę że nie warto przepłacać za shada, chociaż nie ukrywam że tak subiektywnie to wygląda lepiej od K-Maxa.

 

Wysłane z mojego C5303 przy użyciu Tapatalka

ZOBACZ JESZCZE KAPPA K48N      http://allegro.pl/kappa-kufer-centralny-48l-k48n-monokey-i3783948143.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajna ta kappa ale chyba się już zdecydowałem na K-maxa, zobaczę ile mi kasy zostanie po świętach i zakupie go prawdopodobnie na początku stycznia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem k-maxa co prawda inny model, deko tańszy, ale z czystym sumieniem mogę polecić.

W połaczeniu z płytą givi nic nie stuka puka, wytrzymuje duże prędkości i ładowności.

I mega zaleta - mieści dwa pełne garnki na luzie

 

Obecnie mam givi v46 i ciężko wcisnąć 2 kaski.

Wydaje się, że jest jakościowo niby lepszy, w sensie plastików, wyglądu itd.

Ale tak po prawdzie to hałasuje na dziurach i zamek się zacina pomimo że jest nowy.

Fakt że jest włoski tłumaczy wszystko :)

 

Btw, została mi płyta z k-maxa własnie, zatem jakby ktoś chciał to możemy się dogadać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

Jaka jest różnica w budowie motocykli o B6 i B12 z roku 1997 w ich zadniej części? W necie są stelaże do 600-tki, bądź 1200-tki. A ja "na oko" różnicy nie dostrzegam. Dodam, że obydwa mają w tym samym miejscu uchwyty pasażera- po bokach. Czy zatem śmiało mogę zakupić stelaż dedykowany sześćsetce, i założyc go do 1200-tki? Proszę o podpowiedź

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

stelaż będzie pasował, bo np stelaż Kappa ma oznaczenie K5110 w 600 jak i w 1200, w II generacji jest tak samo,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 weeks later...

Kupilem sobie uzywany kufer KAPPA K46, mocowanie oczywiscie Monolock. Niestety jeden z dwoch zaczepow jest delikatnie pekniety... Po zamobtowaniu na moto, kufer sprawia wrazenie solidnie zamontowanego:) Boje sie, ze to jest wlasnie wrazenie: znacie jakis patent (poza siatka), ktory mozna wykozystac do montowania kufra? Myslalem, zeby kufer nawiercic:) i przykrecic do plyty... ale to juz jest ostatecznosc. Jakies inne rozwiazania? :)<br /><br />Dosraczone z mojej L9 :)<br /><br />

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz dać do firmy która spawa plastiki. Jak dobrze dobiorą spoiwo a jest to PP to po pospawaniu powinno być tak samo mocne jak oryginał. Wiem bo też spawam plastiki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.