Skocz do zawartości

Bandit 1216 Turbo


darkstyx
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

witam, z racji że 171KM w moim Bandycie było dla mnie nie wystarczające, stwierdziłem że czas ponownie sięgnąć do tajnej broni, czyli turbosprężarki, rozejżałem się po necie by zasięgnąc języka w tej sprawie, okazało sie że najlepszym wyborem będzie turbina z benzynowego volvo 2.0l - 2.5l produkcji japońskiej, firmy Mitsubishi TD04HL-13T, do budowy kolektora wydechowego użyłem kilku oryginalnych kolektorów z kwasówy i flansze wycięte laserem też z kwasu, by sam silnik zniósł ciśnienia poszły kute tłoki od hayabusy 81mm, podkładka pod cylinder 1mm i szpilki skręcające głowice grubości 10mm. na bierzaco będe pisał o postępie prac.

 

Edytowane przez darkstyx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

daje sobie rękę uciąć ze jesteś kumplem KravMagi

i to ten Bandzior co ma 170 km

ale proszę przywitaj sie jak należy

:mario:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to będzie potwór :D Tak z Ciekawosci od czego masz przednie lagi oraz hamulce ?

 

lagi są od gsxr 600 k5 a tarcze własny wyrób, co do przywitania to zrobiłem to we właściwym dziale

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze podobały mi sie wszelkiego rodzaju ingerencje i przeróbki,zeby sprzet ulepszyc dlatego jestem ciekawy projektu :applause:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szpilki do głowicy 10mm

20111202055317.th.jpg

 

uszczelka odpręzająca pod cylinder

20111202055511.th.jpg

 

kolektor ssący

20111202055534.th.jpg

 

spływ oleju z turbiny

20111207180333.th.jpg

 

kolektor wydechowy z turbiną i zaworem upustowym

20111211124710.th.jpg

 

docisk sprzegła

20111211122512.th.jpg

 

pompa paliwa w zbiorniku

20111211125025.th.jpg

 

20111128184502.th.jpg

Edytowane przez darkstyx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ty jesteś niezły czubek :applause: , w każdym razie zazdroszczę ci fantazji i możliwości ... , czekam na postąpy w pracach, i jeszcze pytanie skęd sie wzielo dotychczasowe 170 km?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ty jesteś niezły czubek :applause: , w każdym razie zazdroszczę ci fantazji i możliwości ... , czekam na postąpy w pracach, i jeszcze pytanie skęd sie wzielo dotychczasowe 170 km?

 

wałki rozrządu gsxr, gaźniki 38mm, głowica spręzona i zrobione kanały, przyspieszony zapłon i układ wydechowy, filtr powietrza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No widzę, że z ciebie niezły model :blink:

a nie byłoby prościej jakiegoś uczciwego plastika kupić :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No widzę, że z ciebie niezły model :blink:

a nie byłoby prościej jakiegoś uczciwego plastika kupić :lol:

 

nie o to chodzi, zeby isć na łatwizne tylko, zeby bandzior był jedyny w swoim rodzaju :applause:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No widzę, że z ciebie niezły model :blink:

a nie byłoby prościej jakiegoś uczciwego plastika kupić :lol:

 

można tylko ja chce mieć teraz 250-280KM a tego nie ma zaden fabryczny motocykl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no, Zwierzak, godnie Gniezno reprezentujesz :trzepie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

slyszalem, ze ten Twoj bandit to czkawke lapal na dwie sekundy, bo zes w tuby k&n nie zainwestowal tylko oryginalnego air boxa powycinal <_<

wykres bys wrzucil .... :trzepie:

Edytowane przez krynio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

slyszalem, ze ten Twoj bandit to czkawke lapal na dwie sekundy, bo zes w tuby k&n nie zainwestowal tylko oryginalnego air boxa powycinal <_<

wykres bys wrzucil .... :trzepie:

 

problem był tylko na pierwszym biegu i tylko przy zerowej lub bardzo małej prędkości

to nie był problem filtra paliwa tylko kanału podnoszącego membrany, przy małej prędkości zbyt wolno podnosiły sie przepustnice co za tym idzie szedł na ubogo, mialem troche żle to rozwiązane, choć podczas większych prędkości działało juz bez zarzutów, wydaje mnie się że był zbyt gęsty filtr w tym wlocie

 

20111111151939.th.jpg

 

orginalny filtr powietrza ma jedną zasadniczą zaletę wlot znajduje sie daleko do silnika a co za tym idzie temperatura zasysanego powietrza nie jest zalezna od temperatury którą generuje silnik, niestety tak się dzieje gdy ma się założone stożki,

Edytowane przez darkstyx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cały myk polega na tym że masz gaźniki podciśnieniowe, zainwestuj w mechaniczne z gsx-r-a 1100, prędzej je wystroisz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wracając do turbiny, świetna sprawa.

 

Działaj i opisuj dokładnie wszystkie problemy jakie napotkasz w przyszłości

 

Dobrą drogą idziesz tłoki ok, a czy korbowody też użyłeś ?

 

Od Hayki też przydało by się spasować skoro już tyle zrobiłeś

 

http://imageshack.us/photo/my-images/267/rodsm.jpg/

Edytowane przez inazuma
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

280 km i bandit , chciał bym mieś u siebie chociaż 120 ;]

 

jest to nawet mozliwe

unbenanntefw.png

z tego moto wykres

de77ffbd6eafac68216dcc5.jpg

Edytowane przez Mikrus193
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciekawe jak takim potworkiem by sie latało na ćwiartke bez wydłużonego wahacza :) i jeszcze dwa pytania, jak osiągnałeś 171 KM i przy jakim momencie obrotowym była taka wartość ?

Edytowane przez Cirus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

korbowody od hayabusy sa za długie, a tuningowe do gsxr1100 bardzo drogie, czytałem że do 300KM nie potrzeba zmieniać, bi turbo nie oznacza wcale wiekszej mocy,

dwie małe turbiny moga szybciej działać i będzie mniejsza turbo dziura, moc zalezy tylko od wielkości turbiny niestety by uzyskać dużą moc trzeba mocno odprężyć i od dołu będzie bardzo słaby, turbina którą zastosowałem ma tą właśnie zaletę że i duza i mała sa tej samej wielkość z zewnątrz, takie same mocowania tylko bebechami sie różnią

TD04L-12T mała i TD04HL-19T duża niestety nie osiągalna w Polsce

 

co do gażników mechanicznych z pompką przyspieszenia, moża by za takie używane gaźniki kupić całego bandziora 1200

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciekawe jak takim potworkiem by sie latało na ćwiartke bez wydłużonego wahacza :) i jeszcze dwa pytania, jak osiągnałeś 171 KM i przy jakim momencie obrotowym była taka wartość ?

opisałem co zrobiłem by uzyskać tą moc, 171KM przy 10500 obrotów, moment obrotowy 128Nm przy 8000

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym się chyba posrał ( ze strachu ) wiedząc, że mam 250 kucyków między nogami :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

opisałem co zrobiłem by uzyskać tą moc, 171KM przy 10500 obrotów, moment obrotowy 128Nm przy 8000

 

 

faktycznie niedoczytałem, wynik ładny i powodzenia w modach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • darkstyx locked this temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.