Skocz do zawartości

Bandit 1216 Turbo


darkstyx
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

wałki rozrządu gsxr, gaźniki 38mm, głowica spręzona i zrobione kanały, przyspieszony zapłon i układ wydechowy, filtr powietrza

 

 

Nieźle.. ile kosztuje tego typu przeróbka?

Podejrzewam, że w Twoim przypadku większość kosztów zamknęła się w częściach, przeróbkach na specjalistycznym sprzęcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie bylo mnie tu dawno

 

1 Topic po powrocie i kolego SZACUN! bez kitu szacun ! jak osiagniesz 250 KM w dziorze ! .

 

BTW Zrob wykaz kosztów itp itd

BTW2. Da sie zrobic taka 600 zeby miala tak ze 150 :D ? ;>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po co ci 150 kucy przy 50 niutonach?

 

Wysłano z Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

BTW2. Da sie zrobic taka 600 zeby miala tak ze 150 :D ? ;>

 

 

jak to sie mówi - z gówna bata nie ukrecisz :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po co ci 150 kucy przy 50 niutonach?

 

Wysłano z Tapatalk

 

 

Bardzo proste- przekładka silnika i gotowe...

np GSX-R 750

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak przełożysz silnik to już nie będzie 600

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak przełożysz silnik to już nie będzie 600

jaka to roznica czy 600, 750 czy 1200, moc sie liczy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym stawiał na moment obrotowy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jaka to roznica czy 600, 750 czy 1200, moc sie liczy

yyyyyyyyyyyyyyy no NIE, kto co lubi

czekam na wykres z 280KM bo ni hu hu nie uwierze jak nie zobacze (wykres z BP sie nie liczy) :P serdecznie pozdrawiam :beer:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo proste- przekładka silnika i gotowe...

np GSX-R 750

 

 

Czy taka przekładka to trudna sprawa (ingerencja) i czy cos oprócz silnika trzeba zmienić ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(wykres z BP sie nie liczy)

 

 

Dlaczego? one są bardzo fajne, mój bandzior miał na nim 83 kucyki hehe ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

własnie dlatego sie nie liczy :lol: tu masz 81 na k&n i BOS-ie

Edytowane przez Calanthe
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz może jakieś filmiki z jazdy tym twoim cudem? :trzepie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

yyyyyyyyyyyyyyy no NIE, kto co lubi

czekam na wykres z 280KM bo ni hu hu nie uwierze jak nie zobacze (wykres z BP sie nie liczy) :P serdecznie pozdrawiam :beer:

 

to nie jest jedyny taki przypadek, ja nie potrzebuję wykresów, żeby w to uwierzyć ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gratuluje inwencji- fajnie, że i u nas zdarzają się takie przeróbki. Dawaj jakieś video pokazujące, jak to ,,lata" :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to nie pierwszy motocykl w ktorym chce zamontować turbine, kilka lat temu miałem gsxr 1100 z turbo

 

20012006004.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zacnie. rama z pierwszego 1,1. upsy z 90r. silnik mial jeszcze dekiel odmy nie odkrecany od pokrywy zaworowej?

 

pokaz dziada w calosci bo to lepiej nakreca niz porno ze zwierzatkami :wub:

Edytowane przez krynio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podziwiam Kolegę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy taka przekładka to trudna sprawa (ingerencja) i czy cos oprócz silnika trzeba zmienić ???

 

 

Banalnie proste, wystarczy minimalna wiedza.

Czasem tylna górna śruba mocująca jest grubsza,

oczywiście dobrze jest użyć gaźniki dedykowane do tego silnika i CDI

 

 

W tamtym Gixie w ramie slabside turbina jest dalej co podobno osłabia uzyskiwanie doładowania i wygląda na nieskończonego, czy udało się go ukończyć ?

Edytowane przez inazuma
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolejna porcja zdjęć z postępu prac

 

pokrywa sprzęgła

20111227220602.th.jpg

 

prace przy wydechu

20111228194354.th.jpg

 

kolektor ssący

20111228194438.th.jpg

 

rura dolotowa

20111229201959.th.jpg

 

zawór blow off

20111229202102.th.jpg

Edytowane przez darkstyx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z ciekawosci - IC-ka nie trzeba? mierzysz w bardzo duzo KMow wiec "kalorie" chyba wazne sa...

Edytowane przez Daniel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kiedy pierwszy pssssst?:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z ciekawosci - IC-ka nie trzeba? mierzysz w bardzo duzo KMow wiec "kalorie" chyba wazne sa...

przydal by się ale nie ma niestety miejsca

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak tam prace postępują?

 

Czy masz jakieś doświadczenie czy wiedzę na temat na ile km silnik wytrzyma?

 

Zapewne zawory lecą pierwsze i ciekaw jestem czy to kwestia 1 tyś km czy 5, dobrze by było gdyby wytrzymał cały sezon...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak tam prace postępują?

 

Czy masz jakieś doświadczenie czy wiedzę na temat na ile km silnik wytrzyma?

 

Zapewne zawory lecą pierwsze i ciekaw jestem czy to kwestia 1 tyś km czy 5, dobrze by było gdyby wytrzymał cały sezon...

jedyne co może polecieć to tłoki, przy złym składzie mieszanki się dziury wypalą, zawory mam od gsxr ze stali nieżelaznej, na zachodzie do 200KM nawet nie odprężają, dają doładowanie 0.6 bara i strzała, w hayabusa do 400KM nie zmieniają tłoków, ja chce do codziennego użytku ustawić 0.9 bara, myśle ze to da jakieś 230-250KM które wystarczy i motocykl będzie do opanowania

 

20120103210735.th.jpg

 

20120103210805.th.jpg

 

20120103210906.th.jpg

Edytowane przez darkstyx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • darkstyx locked this temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.