Skocz do zawartości

Bandit 1216 Turbo


darkstyx
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

już prawie gotowy do jazdy

 

20120409105116.jpg

 

20120409105129.jpg

 

20120409105227.jpg

 

20120409105253.jpg

 

20120409105309.jpg

 

20120409105331.jpg

 

20120409105413.jpg

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u magikow juz byles na strojeniu? poka wykres.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20120409163827.jpg

 

na razie spokojnie, bez katowania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o żesz kuuurwaaa jaaa pieeerdoole :)

 

gratulacje mistrzu!

 

przyznam, że brzydkie to Twoje moto jak dzika świnia.. albo kogo to obchodzi... kiedy wyjeżdżasz na ulicę - jesteś tylko TY - jesteś królem.....

Edytowane przez Daniel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to teraz naszykuj z 10 opon i tyle samo napędów i moze dotrwasz do końca sezonu :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takich pozytywnie zakręconych ludzi potrzeba. Całe te wiązki przewodów,rur, złączek są tak brzydkie, ze aż piękne i myśle, ze widział bym go w filmie MAD MAX. Powodzenia przy ruszaniu ze świateł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robi robotę to ku***two !!! :oki::boje_sie:

 

Ciężarki na przedniej "osi" by Ci się Kolego przydały, aby przednia opona, również robiła jakiś przebieg... :zeby:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O Matko i Córko :) Nagrasz jak brzmi Toto? Please, Please, Please :D

 

BTW. Jak się Jeździ???

Edytowane przez Tolinek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O ja rypie, jaki wykres! Teraz filmik z jazdy on-board i z przejazdu poprosimy. Dla mnie bomba i wygląda fajnie - taki mocarz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem ciekaw jak to jeździ, ponad 200Nm przy 6 tyś obrotów, całkiem elastyczny, swoja drogą, co na to 5ty bieg :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co się orientuję, to 5 bieg luzuje kierownicę :P

Zwierz, widziałem potwora jak wiozłeś na przyczepie od Sylwka ;) jest gnój w c**j

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem się pytać czy to było mierzone na wale czy na tylnym kole ale przy tych numerkach to już nieważne... :vroom:

 

choć z tego co piszesz:

 

można tylko ja chce mieć teraz 250-280KM a tego nie ma zaden fabryczny motocykl

 

to jeszcze deczko do szczęścia brakuje ;)

 

Niemniej jednak gratuluję postępu w projekcie i powodzenia w następnych krokach.

 

No to teraz czekamy na fimiki z serii: B12T vs whoever on whatever żeby zobaczyć "real life" performance :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

No to teraz czekamy na fimiki z serii: B12T vs whoever on whatever żeby zobaczyć "real life" performance :D

 

JAck zapraszam na zawody na 1/4 mili mozna zobaczyć jak sie produkują właściciele hayek turbo które mają grubo ponad 250 kuca :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cirus, akurat hajki to mnie ..... obchodzą..

Bandit wymiatający towarzycho to jest widok :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na ulicy to i bez turba wymiata :P ale jak by na zawodach pozamiatał towarzystwo to by było wydarzenie :D chociaż myśle ze dłuższy wahacz to i pewnie w tej chwili by sie przydał :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to to chodzi na nafte lotnicza czy Pb95 wystarczy? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a c**j, poświęcę się, ustawię z Tomkiem i nagramy jakiś film "B12T vs B12 131KM" ;) nie lubię filmów, gdzie mój B12 przegrywa, ale tutaj to czysta przyjemność :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem się pytać czy to było mierzone na wale czy na tylnym kole ale przy tych numerkach to już nieważne... :vroom:

 

choć z tego co piszesz:

 

można tylko ja chce mieć teraz 250-280KM a tego nie ma zaden fabryczny motocykl

 

 

 

to jeszcze deczko do szczęścia brakuje ;)

 

Niemniej jednak gratuluję postępu w projekcie i powodzenia w następnych krokach.

 

No to teraz czekamy na fimiki z serii: B12T vs whoever on whatever żeby zobaczyć "real life" performance :D

 

to pierwsze hamowanie bez regulacji i na nie dotartym silniku, a na dodatek to tylko 8000 obrotów do 12500 troszkę jeszcze brakuje więc....

kolejna sprawa to że mam za gęsty olej i sprzęgło pociąga co powoduje za duże opory przy odczycie

Edytowane przez darkstyx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • darkstyx locked this temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.