Skocz do zawartości

Głowica Gsxr 750 Do Bandita 1200


Gość inazuma
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Ładniunia Inazumka :) Fajnie Ci to wszystko wyszło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moglby sie tu wypowiedziec Darkstyx albo KravMaga.

 

se pozwole zacytowac prywatna rozmowe, moze nie dostane w pysk:

wczoraj [zeszly czwartek] odebrałem bydle .Idzie jak Szatan,przy 100 idzie na koło jak dziki! Mocy jakiej ogromnej nie wykrecili bo staneło na 145 koniach .Można było dociagnąć więcej np do 160 ale powyżej 145-150 zysk mocy wychodził sporym kosztem momentu a niechciałem go tracić więc stanęło na 145. Jest jeszcze sporo rezerwy bo dysze założyli mi 135 a w tych orginalnymch miałem 150 .Tak czy siak zapierdala i wogóle silnik chodzi jak jakis 5,7 HEMI

 

dodam, ze Krav ma obecnie tuby k&n, gazniki 38mm, sportowe walki, dorabiane kolektory, Yoshirura rs-3 skrocona o polowe.

 

u mnie beda standardowe gazniki USA pewnie z dysza 150. tuby k&n. oryginalne kolektory. oryginalny dolot + pucha Acrapa. mnie ilosc kuni nie bawi, chce isc w strone momentu i jego dostepnosci. moze sie pokusze o usuniecie dwoch podkladek. zobaczymy jak to bedzie wychodzic bez tego. walki nie wchodza w gre. tylko wieksze gazniki mi sie snia po nocach coraz czesciej niz cycate brunetki.

 

 

edit.

za jakies dwa tyg sie pochwale.

czuje sie jak nastolatka, ktora ma stracic dziewictwo z wielkim Murzynem o pycie wiekszej niz u Rocca.

 

 

nie moge sie doczekac, ale bedzie jazda :diabelek:

Edytowane przez krynio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może jest coś jeszcze ? może chłopaki mają większą pojemność ?

 

Koniecznie się pochwal.

Zdjęcia mile widziane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 weeks later...

rozwiert na 1216 nie da Ci 10 kuni. 5 moze max.

 

poza tym zachwycasz sie gaznikami, chcialbys aby Twoje moto dostawalo takiej czkawki? bo ja nie.

 

pisales kiedys, ze chcesz przelamac 140 kuni. pisales tez ile to rzeczy nie cudowales.

przez tel od topbike'ow uslyszalem, ze moj Brzydal baaaaardzo ladnie i chetnie sie stroil. fakt, maja przetarty szlak z gaznikami MK1.

wyplul kuni 139@9200 oraz niutkow 119@7000. i to wszystko tylko i wylacznie dzieki wlozeniu innych dysz oraz tub KNa.

podziwiam, ze probujesz wsystkiego sam, duzo czytasz i siedzisz w tym kupe lat. niemniej, mozna osiagac wyniki bez zbednego cudowania i pchania sie w koszta.

 

wykres wstawie w sobote.

 

edit.

obiecany wykres. wersja ostateczna (inne cyferki niz te z postu).

szkoda, ze nie ma wykresu co dzieje sie ponizej 4000rpm. dol ma kurewsko mocny.

imag0113ye.jpg

Edytowane przez krynio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko wieksze gazniki mi sie snia po nocach coraz czesciej niz cycate brunetki.

 

 

 

mi też...........

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

Kawał dobrej roboty ;) Też mam inazume i nie zamieniłbym na nic , no może na tą 1200

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 months later...

Angliku, czy wyliczales stopien sprezania?

Ja gdzies wyczytalem ze po samym zalozeniu glowicy od gixxa 750 J/K, bez kombinowania z podkladkami, stopien sprezania wzrasta do 11,0:1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

Liczyłem chyba ze 20 razy. Nie potrafiłem dokładnie określić pojemności komory spalania przez dłuższy czas. Najbardziej prawdopodobnym będzie liczba 10,75:1. Bo skoro całkowita pojemność komory spalania w b12 to 34 cc a skoro głowica b12 ma 26 cc a gsxr 750 22 to całkowita komora będzie miała 30 cc.

 

Przy okazji pochwalę się, w końcu się dorobiłem gaźników Mikuni RS38 flatslide...

mikuni.jpg

 

Teraz mam wielki problem... W co je wsadzić? w Inazumę czy GSXR 11 :trzepie:

Edytowane przez inazuma
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

inazuma: takie gaziory... !!!!! podasz cene na PW?

 

nie pisales, ze masz 1.1. ktory rok? poka poka dziada :D

 

jak bys obstawial stopien sprezania przy splanowaniu oryginalnej glowicy o 0.2mm oraz pozostawieniu jednego listka?

czy tez moze lepiej zostawic oryginalna podkladke i splanowac o wiecej. jesli tak, o ile zeby bylo bezpiecznie?

 

 

 

edit.

qwaaaaa. takie gaziory..... :trzepie:

Edytowane przez krynio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajna ta Inazumka, może być niezły killer :) Widzę wahacz podobny jak w mojej Kawie. Wywal tylko tą ryflowaną blachę ze zbiornika. :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta GSXR 11 to moja duma. Ciągle coś przerabiam i co roku jest trochę inny...

gsxr11.jpg

 

 

Krynio

 

Lepiej na jeden listek jak by co to zawsze można dołożyć. Pomocna jest strona obliczania stopnia sprężania.

http://www.csgnetwork.com/compcalc.html (używaj kropek zamiast przecinków bo inaczej nie odczyta)

więc z tej strony wyliczyłem że te twoje 0,7mm podniesie kompresje do 10,5:1 czyli całkiem nieźle. Ale tu problem czasy rozrządu będą opóźnione i wymagają cofnięcia...

Edytowane przez inazuma
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta GSXR 11 to moja duma. Ciągle coś przerabiam i co roku jest trochę inny...

tnimg9023.jpg

 

 

Krynio

 

Lepiej na jeden listek jak by co to zawsze można dołożyć. Pomocna jest strona obliczania stopnia sprężania.

http://www.csgnetwor...m/compcalc.html (używaj kropek zamiast przecinków bo inaczej nie odczyta)

więc z tej strony wyliczyłem że te twoje 0,7mm podniesie kompresje do 10,5:1 czyli całkiem nieźle. Ale tu problem czasy rozrządu będą opóźnione i wymagają cofnięcia...

Mega fajnie wygladasz na tym zdjęciu :) super strój.pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 months later...

Inazuma: masz jakis wykres po zmianie glowicy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wahacz to po prostu profil wyspawany. Niestety na hamowni nie byłem. Myślałem o zmianie w ogóle na cb 1300 i sprzedaży Inazumy, ale po przejażdżce cb wyleczyłem się. Myślałem że będzie silniejsza a nie jest, może wyższa i wygodniejsza ale to wszytko...

tnimg0284.jpg

tnimg0283.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 month later...

masakra, jakie dekle :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Super, nowy sezon, nowe moto. Cafe racer jest ok. No może jeszcze bez tej owiewki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, bez owiewki wygląda jak kocur, ale chce wygodnie jeździć powyżej 160. Niestety to był kompromis.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moim zdaniem ten wachacz z tym czyms na dole to tragedia i psuje caly motocykl, ale to tylko moja opinia. A ta wogole to czemu ma to służyć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.