Skocz do zawartości

Głowica Gsxr 750 Do Bandita 1200


Gość inazuma
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Poprawka, zgadza się 11127 od 89

 

 

1.GIF9.GIF8.gif8.gif

88r_s.jpg

SUZUKI GSXR 1100 J

New graphics. Slightly different fueltank. New 3-spoked wheels (still 18 inch). 7% bigger oil cooler. Engine and chassis same as -87.

ENGINE

Bore x stroke Displacement Compression Fuel system Max power Max torque 76 x 58 mm 1052 cc 10.0:1 34 mm CV carbs 130 HP/9500 RPM 103 NM/8500 RPM

CHASSIS

Wheelbase Caster Trail Dry weight Wet weight Front tire Rear Tire 1460mm 26° 116mm 199kg 229kg 110/80-18 160/60-18

1.gif9.gif8.gif9.gif

89s_g.jpg

SUZUKI GSXR 1100 K

The second generation. New chassis, fairing, and wheels. Updated engine. New 4-2-1-2 exhaust. Available in white/blue, black/red and black/gray paint options.

Front forks has preload, compression (8way) and rebound (10way) adjustments. Rear shock has preload and compression (4way) adjustments.

ENGINE

Bore x stroke Displacement Compression Fuel system Max power Max torque 78 x 59mm 1127 cc 10.0:1 36 mm CV carbs 143 HP/9500 RPM 117 NM/7250 RPM

CHASSIS

Wheelbase Caster Trail Dry weight Wet weight Front tire Rear Tire 1440mm 24.5° 99mm 210kg 240kg 120/70-17 160/60-17

1.gif9.gif9.gif0.gif

90b_v.jpg

SUZUKI GSXR 1100 L

New graphics, New USD forks and rear shock both fully adjustable. Engine same as -89.

ENGINE

Bore x stroke Displacement Compression Fuel system Max power Max torque 78 x 59mm 1127 cc 10.0:1 36 mm CV carbs 143 HP/9500 RPM 117 NM/7250 RPM

CHASSIS

Wheelbase Caster Trail Dry weight Wet weight Front tire Rear Tire 1465mm 24.5° 99mm 219kg na 130/60-17 180/55-17 Performance tested by Performance Bikes magazine.

PERFORMANCE

TopSpeed

1/4 mile@kmh/mph

BHP@RPM

256kmh/160mph

10.8@NA/NA

118@9100

1.gif9.gif9.gif1.gif

91r_s.jpg

SUZUKI GSXR 1100 M

 

New fairing and graphics. New cylinder head and carbs.

ENGINE

Bore x stroke Displacement Compression Fuel system Max power Max torque 78 x 59mm 1127 cc 10.0:1 40 mm CV carbs 149 HP/10000 RPM 112 NM/7250 RPM

CHASSIS

Wheelbase Caster Trail Dry weight Wet weight Front tire Rear Tire 1465mm 25.83° 91mm 226kg NA 120/70-17 180/55-17

1.gif9.gif9.gif2.gif

92r_b.jpg

SUZUKI GSXR 1100 N

 

New graphics. Chassis and engine same as -91.

ENGINE

Bore x stroke Displacement Compression Fuel system Max power Max torque 78 x 59mm 1127 cc 10.0:1 40 mm CV carbs 149 HP/10000 RPM 112 NM/7250 RPM

CHASSIS

Wheelbase Caster Trail Dry weight Wet weight Front tire Rear Tire 1465mm 25.83° 91mm 226kg NA 120/70-17 180/55-17 Performance tested by Performance Bikes magazine.

PERFORMANCE

TopSpeed

1/4 mile@kmh/mph

BHP@RPM

265kmh/166mph

10.6@224/140

130.2@9000

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 months later...

No raczej, '93 to już wodniak...

Ale cena dobra, jak w komplecie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ta glowica jest od jajka 750. 93 rok sie moze zgadzac bo wtedy byly spowrotem sruby.

z gixxow sie montuje 88-89 - tzw Dot Head ze wskazaniem na 89.

w 90-92 byly plytki juz.

93-95 to juz woda.

Edytowane przez krynio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

Jest koszmarnie jak na razie. na pelnym ogniu jest OK ale spacerowo na bulwarze to raczej nie jazda, dość nerwowy. Mam jednak większy problem obroty się zawieszają, znaczy nie spadają raptownie tylko opadają powoli. Im wyżej tym wolniej. Dość przerażające to jest kiedy zapinasz 3 na 9 tyś zamykasz gaz a on dalej pruje. Kurcze udało mi się zbudować motocykl dla samobójcy...

Nie czuje się zbyt pewnie, jak na koło ide to się martwie ze gaz nie zamknie się kiedy bede potrzebował.

KravMaga:

Czytałem wpis tego kolezki co to ma te paskidą inazume na pbc i jego problem z gaznikami .Chyba wiem o co chodzi .One przycinajac się na przegubach które sterują otwarciem przepustnic .Tam wszytsko łacznie z przepustnicami jest metalowe .Rozkreciłem moje i troche pogreciłem śrubkami .problem jest taki że jak przesadzisz i ustawisz te przebugy tak aby ich wzajemne połozenie było ustawione w pewnym kacie to one sie blokuję.To tak jakbys mógł reke wyginać w łokciu w prawo tak jak wyginasz albo w druga stronę.Poprostu chwilami te przeguby"nie wiedzą" w którą strone maja sie złozyć i stad problem.Musi troche im popuścic na śrubach tak aby ich ruch był wymuszony w jednym kierunku .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 weeks later...

Własnie się za to biorę. Ni jak żadnych śrub na przegubach nie mam. Zakupiłem świecę diagnostyczną COLORTUNE i zacznę wszystko sprawdzać po kolei. Chciałbym ten problem usunąć zanim rozbiorę silnik na dobre... tłoki hayki czekają na półce.

Edytowane przez inazuma
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

gdzie dostałes chłodnice z przewodami? moze być pw.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak rozwiazesz nizsza kompresje na tlokach hajki? co to za korby?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chłodnica to strzał z allegro. Być może w przyszłości będę miał dla kolegów gotowy zestaw do montażu takich chłodnic, bez przewodów bo można sobie teraz dobrać indywidualnie na gwint AN-10.

Właśnie ta nieszczesna kompresja... No jak bym nie liczył wychodzi malo. Plusem jest to że mam juz głowice dot i jestem do przodu o 4 cm3. Plan mam taki, zjade o 1 mm tłoki od gory. Potem zbiore z cylindra od gory do tlokow zapewne jakies 2mm. Nastepnie zloze na uszczelke 0,25mm co powinno dac mi wedlug moich obliczen 11,5:1 czyli calkiem niezle jesli sie zaczynalo od 8,5:1. Byc moze po drodze poglebie gniazna na tloki ale to jeszce do obmierzenia bedzie.

Korby od hayki sa, narazie sobie je odpuszczam...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ile zaplaciles za tloki z korbami? No niezle kombinujesz hehe. Mozna tak bez kosekwencji oblizyc cylindry/glowice zeby dobrac kompresje? Powodzenia!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawy post z CF i ma troche wspolnego z Twoimi obliczeniami:
The easiest way to increase the power of a 1200 Bandit over and aove that of a jet kit and pipe combo, is to fit the cylinderhead and cams from the GSXR750J/K known as the DOT head because of the 15mm circle cast into each side of the head just above the gasket joint.
The GSXR750J/K head has a combustion chamber volume of nominally 22cc, the valves are the same size as the Bandit 1200/1127 valves. The combustion chamber of the 1200 is nominally 26cc. The increase in compression ratio is from 9.5 to 1 of the stock Bandit 1200, to around 11 to 1.
Power from a Bandit 1200 fitted with a full system, DJ stage3 kit, and filters is around the 120bhp to 125bhp mark, with around 79lb/ft of torque.
The same spec of engine mods, but with the GSXR750J/K head,cams fitted will be around the 135bhp mark and 82lb/ft.

If you want more power then a 1216cc conversion can be done cheaply using Gen1 Busa pistons, this is usually done with a turbo motor as the C/R is lower with the dished Busa pistons, however if you machine the block to give a zero deck height with no gaskets, and then use 1 base gasket and a Wiseco MLS head gasket with the 750J/K head you'll see around 138bhp and 87lb/ft of torque. This is with a C/R of approx 9.5 to 1. By skimming the 750J/K head by 30 thou (0.75mm) this will raise the C/R to 11-1. Power will increase to around the 142bhp mark assuming you are using OEM GSXR carbs either 38mm BST or BST40.
Fitting a set of RS38 Mikuni flatslides will raise power to 150bhp and 92lb/ft.
The cost of this conversion is less than a set of Wiseco pistons in the UK.

The 1216cc conversion I have done on a friends 1100, but it is the same for the 1200. His bike will be featured in the May issue of Streetfighters magazine, with a fairly detailed write up on what I did to the motor, along with a copy of the dyno sheet. Power of 150.4bhp @ 10,000rpm, and 92lb/ft @ 7600rpm.

A 1216cc oilcooled using high comp pistons of around 12.5-1, when fitted with either RS38 or RS40 and set up correctly can produce in excess of 160bhp and close to 100lb/ft of torque.
Having the crank knife edged, polished and balanced, and the rods balanced along with weight matching the pistons wil let the motor rev up much more quickly and smoothly. The Yamaha 1066cc FZRGenesis/EXUP hybrid motor I built for my mate Lurches bike revs to 12000rpm, 1500rpm above the original redline, because the crankwork and the pistons being weight matched to within 0.3g allows much smoother revving. It also gives the crank a much easier time of it, as the main bearings are less likely to be hammered, and other than oil starvation the biggest cause of big end failure is from debris from the main bearings being washed into the bigends, so anything that creates a smoother operation of the crank is good for motor life.

There's a whole lot more that can be done to a Bandit 1200, but if I was building a reasonably cheap powerful engine, I'd do the following.
1216cc using Busa pistons
deck 1.2mm off the block, to give zero deck with no gaskets.
GSXR750J/K head skimmed by 30 thou.
1 OEM base gasket, 1 Wiseco MLS head gasket 0.95mm squish
GSXR750J/K cams dialled in on slotted sprockets.
RS38 Mikuni flatslides, open with short velocity stacks.
Full exhaust system with no less than 350/400mm length can
Dyna2000 ignition system and Dyna 2.2ohm coils, Dyna/Taylor leads

This little lot should give you around 150bhp and 90lb/ft of torque, and be a very streetable motor, for not a lot of money.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest wlasnie ten kierunek, nie wspomnial o wiekszej ilosci ciepla do odprowadzenia. Co znaczy crank knife edged? Że niby co z wałem robią, szlifuja krawędzie? Też nie rozumiem skrótu OEM, może ktoś wie co to znaczy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też nie rozumiem skrótu OEM, może ktoś wie co to znaczy?

Fabryczny, standardowy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

crank knife edged -  polega to na stoczeniu przeciwwag wału w takie jakby właśnie ostrza noży, co daje redukcje masy wirującej, czyli dużo lepsze wkręcanie się na obroty, ułatwia obracanie się wału w oleju i redukuje jego pienienie się, swoją drogą ciekawy zabieg :)

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No proszę, nauczyłem się czegoś. Kolega widze posiada wiedzę. Wiec może wiesz jak się wywaza wał? I czy w jaki sposób wywazac tłoki. Słyszałem, że w fabryce wywazaja wal wraz z korbami i tłokiem.

O co mi chodzi. Tłoki hayki są cięższe i czy dobrym pomysłem było by obniżenie ich masy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chopy! Co stracę wkładając ostre wałki od slingshota?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli wlozysz tylko dolotowy zyskasz midpowera. Jak dodasz wylotowy przeniesiesz to wyzej i dodasz jeszcze kilka. Cos w ten desen.

Edytowane przez nikon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teorię znam :P Pytam o ryl lajf expyrjens :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nagly skok momentu kolo 5-6tys. Moto nie bedzie nudne do porzygu. Bedziesz se mogl nakleic na zadupek gsxr :D Jak nie chcesz to ja je wezme :*

Edytowane przez nikon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.