Skocz do zawartości

Głowica Gsxr 750 Do Bandita 1200


Gość inazuma
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

GSF-R sasasa.

Tolin: na miescie przy spokojnej jezdzie to bedziesz zbijal bieg albo dwa nizej niz obecnie. Tylko ja jako "obecnie" rozumiem 110niutkow przy 4tys obr bo tak mialem. Bez zrobionych gaznikow zakladanie walkow mija sie z celem bo b12 bedzie mialo taka elastycznosc jak efka 7.5.

Za to jak mu odkrecisz to czasem kupa bedzie wysylac smsa do dupska, ze spotkanie w majtkach.

Edytowane przez krynio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kuuuuwa, gdzie tu w takim razie zakupić sznurówki na zwieracze?? :)

Aaaa, gdybym sobie kupił jeszcze to w przyszłym roku to

http://www.ebay.ie/itm/Suzuki-GSXR1100-GSF1200-Bandit-1340-cc-big-bore-kit-streetfighter-/360751653137

 

 

...To co byś powieee-działa. Czy kupę w majtach bym mia-łaaaaa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wtedy bym Cie znienawidził po czym dał bym się wykochać prawdziwą szczerą męska miłością w zamian za karniaka :rolleyes-1:

Edytowane przez krynio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aa kryniowe porownania wygrywaja :D

Jak z chlodzeniem przy 1340, dwie standardowe chlodnica starcza i pompa od stara? 

Edytowane przez nikon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie oszukujmy się takie pojemności to bardzo krótka żywotność. 1340 służy po rozgrzaniu do krótkiego przelotu i tyle. Sądząc po wyglądzie denków to wysoka kompresja do tego. Dedykowane na drag race-ing.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj, Nie wiedziałem że to setup na krótką metę. Myślałem, że da się tym jeździć na codzień i cieszyć się wiekszym momentem.

To sobie najpierw zobaczę co dadzą same wałki. Dzięki za TIPa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

takze nie ma tak dobrze Tolinku! :D 1216 to takie optimum, ze chyba jeszcze da rade tym smigac normalnie jak stockiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba zrobiłem te zawieszające się obroty. Zrobiłem filnik patrzcie na 34 sekunde i posłuchajcie jak długo obroty opadają. teraz widze ile mieszanki cofa. I mnie oświeciło, odłączyłem pompke przyspieszającą zszedłem z dyszami i uff zrobiłem. ta cholerna pompka za dużo paliwa lała. To jak byś strzykawką psikął, nic dziwnego że obroty powoli opadały.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to pompke odlaczyles czy zmniejszyles ilosc podawanego paliwa (przez nia)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej to by było sprawdzić na drodze. Czuje ze juz jest lepiej. Niestety bardzo napalilem się na przebudowę i juz go rozbieram...

PS. Colortune to kompletna porażka, zbyt duży margines aby dokładnie ustawić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak obstawialem, ze ciezko z nia bedzie. To powodzenia chopie! :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

też kiedyś zakupiłem Colortune i szczerze powiem, że użyłem tylko raz w poprzednim bandziorze :P

Teraz leży gdzieś w czeluściach garażu. Najlepiej jest jak piszesz, regulacja i test.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

Możecie koledzy mi pomodz to zrozumieć, bo mam wątpliwości.

So I thought I'd have a go and see what happened. I use an 1100M motor and had the block decked 1.2mm to zero deck with no gaskets, and used 1 stock base gasket and a Wiseco MLS head gasket, giving a squish of 0.95mm.

 

Skąd dokąd mu wyszlo 1,2?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak gruba jest uszczelka jak ma wszystkie "listki"? (Pytam, nie wiem :) )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 months later...

Dziecko odchowane , więc pora zajrzeć do garażu...

Tłoki Hajki spasowane. Będzie ciężko o kompresje na szczęscie mam już głowice gsxr 750. Tłoki hajki są niższe od B12, ale postanowiłem splanować tłoki jeszcze 1 mm od góry i planować cylinder z góry tak długo aż osiągnę poziom jak przy B12 wyszło zdjąłem prawie 2 mm.

 

Zdj%25C4%2599cie-0532.jpg

Zdj%25C4%2599cie-0533.jpgFajny widok, jak mała jest komora spalania w porównaniu do cylindra...

Zdj%25C4%2599cie-0536.jpgWidok od spodu cylindra z głowicą.

Zdj%25C4%2599cie-0537.jpg

Zdj%25C4%2599cie-0540.jpgTeraz składam na cienką uszczelke pod cylidrem 0,25 zrobiłem wstępne podcięcia na zawory w denkach i zobaczymy ile zawory będą miały miejsca. Według moich obliczeń będzie stopień 10,8:1. Co ciekawe zawsze myślałem, że tłoki Hajki będą cięższe, bo są szersze a tu niespodzianka średnio 5g lżejsze a to dzięki krótszym sworzniom. 

Zdj%25C4%2599cie-0541.jpg

Edytowane przez inazuma
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

teeej wez wrzuc duze zdjecia, na miniaturkach nic nie widac. Widze, ze juz pelnia zdrowia osiagnieta :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prosz poprawiłem się... Tak w końcu mogę się wziąć do roboty. Już widze, że w tym roku nie zrobie wszystkiego co planowałem, ale silnik będzie gotowy. I będzie to na pewno najmocniejsza przeróbka jaką robiłem i chyba jeżdziłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja na etapie gaznikow 38 z owalami zastanawiam sie czy robic cos jeszcze. Juz ma niezmieskie jebniecie ;p Twoje moto bedzie do palowania, spalanie z kosmosu cos mi sie zdaje.

Edytowane przez nikon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No zobaczymy, przy pełnej piździe to zapewne tak, ale gdzie ja będe tak pałowal... Na obwodnicy co najwyżej. Więc w mieście to nie poszaleje. Coś czuje że spalanie nie rzadko będzie przekraczać 8 no ale zobaczymy. Pierwszy miesiąc będe docierał więc 125-ki będą mnie brały ze świateł ehh...

 

Jeśli jesteś Nikon zadowolony z 38-ek to jesteś pierwszą osobą w Polsce jaką znam której się udało te suki ustawić...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w ten weekend sie karne gdzies w trase zeby zbadac spalanie. Na standardzie mialem zazwyczaj kolo 7,5l, ciekawe ile teraz wyjdzie. No gaziory chodza miodnie. Dol, srednie, gora bez czkawki, bez mulenia przy pelnej/polowie manety itd. Przyjmijmy, ze tak do konca sam tego nie ustawilem  :bunny:

 

Edit

teraz tak patrze, cos Ty tam majzgal czerownym sulikonem czy kroccach ssacych?!  :puke:

Edytowane przez nikon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 months later...

No pora odświeżyć temat. Moto docierane obecnie. Pracy było dużo silnik 3 razy rozbierany aby pogłębić gniazda w tłokach. Silnik dobrze się sprawuje. Niestety nadal mam problem z zawieszającymi się obrotami powyżej 6 tyś. Wynika to ze zużycia przepustnic w mechanicznych gaźnikach. Ale się uparłem i nie zmienię ( choć mam dobre na pułce).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.