Skocz do zawartości

Usd


krynio
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

wiesz co... zawias z gixxa jest tanszy od B12 ;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale tobie chodzi o USD od gixxa czy o takie jak w bandziorze ? Bo tych z USD mało znalazłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 year later...

ostatnio skończyłem zmianę zawiasu na usd z gsxr 1000 K6, jedyne co trzeba to zaprzyjaźnionego tokarza :)

jakby ktoś miał wątpliwości co trzeba zrobić przy zmianie to poniżej opisuję jakie problemy napotkałem ja:

- trzeba było przebić sztyce z B12 do półki z gsxr (bez dobrej prasy ani rusz, sztyca gsxr była mocno zapieczona)

- sztyca B12 jest za małej średnicy do półki górnej gsxr (potrzebna tulejka)

- sztyca B12 jest za długa i nie ma możliwości dociągnąć górną śrubą półki (potrzebna grubsza podkładka, grubość 4mm)

- trzeba było zrobić otwory w górnej półce pod starą kierownicę

- koło i tarcze z B12 (mam licznik elektroniczny - wywaliłem ślimak, po obydwu stronach dorobiłem tulejki dystansowe na wzór tulejki z prawej strony koła B12 zmieniając tylko wysokość tulejki)

- łożyska koła 6005 (pomiędzy łożyska trzeba dorobić nową tuleję dystansową, wymiary wziąłem ze starej tuelji zmieniając jedynie średnicę wewnętrzną pod ośke z gsxr. W kole trzeba stoczyć 1mm rantu pod jednym z łożysk bo tulejka dystansowa się nie mieści - nie jest to rant o który zapiera się łożysko)

- zaciski z gsxr K8 (mogą też być z K5, mi się trafiły z K8)

- błotnik z gsxr

- nie pokrywają się ograniczniki skrętu półki gsxr do ramy B12 (nawierciłem dolną półkę w dwóch miejsach wkręcając śruby walcowe m6)

- otwory w półce na zamontowanie stacyjki są ok.3mm szerzej (rozwierciłem otwory w stacyjce z fi8 na fi9,5)

 

to chyba tyle :) miejmy nadzieję, że będzie się prowadził choć w połowie tak jak teraz wygląda

Edytowane przez ozi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie ostatnio trapiło mnie pytanie co z licznikiem zrobić w razie zmiany felg (chodzą mi po głowie szprychowe od SM jakiegoś). Możesz się pochwalić co to za licznik elektroniczny masz? :zeby:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pokaż więcej dokladniejszych zdjęć tego USD;) Mocowanie kierownicy, Felgę z dystansami, licznik itp :oki:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

licznik to jakiś nie drogi koso - podrzucę jakieś foty jeszcze - narazie brak czasu. W dodatku czzekam na pompę sprzęgła z gsxr, nowe klamki i szukam ciekawych lusterek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 months later...

Przepraszam że odgrzewam kotleta.

Interesuje mnie odpowiedź na pytanie czy zawieszenie ze SRAD'a 750 96r na wodzie,zaciski 6 tłoczkowe, spasuje do Bandziora 1200 98r ? Chodzi mi o to czy spasuje po zamianie sztyc.

Zależy mi na czasie, ponieważ mam na oku ładne kompletne zawieszenie z wyżej wymienionego moto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak, najlepiej bierz również koło z tarczami od srada

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam możliwość kupić cały przód odkręcony od główki ram. Z tego co napisał mi Krynio,przy tej zawieszce nie ma ślimaka. Dużo zabawy żeby zrobić czujnik pod zegary elektroniczne?

I jeszcze dwa pytania:

-jakie są różnice w długosciach tej zawiechy a zawiechy z gsxr 1100? (bo z tego co wyżej pisaliście,w 1100 jest takiej samej dlugosci jak oryg)

-przy zawieszce od srada jest ten głęboki brzydki błotnik.nie chce go brać i pytanie czy jak kupie ten ładniejszy (on był też chyba przy sradach i starszych gsxr 750) to spasuje plug & play?

Edytowane przez Jarek312
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja sobie obcialem blotnik - wyglada calkiem ok.

 

co do  czujnika. jakie zegary masz? chyba wiekszosc tych akcesoryjnych ma rozwiazania rowerowe - magnesik i na impuls po obrocie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

błotnik praktycznie od każdego usd dopasujesz mniejszą czy większą rzeźbą, u mnie tak to wygląda https://picasaweb.google.com/117301646034688268714/20141110uprzedzam nie wiem od czego to błotnik:P

czujnik dokładnie tak jak Walle napisał też do ogarnięcia bez większego problemu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 weeks later...

Mam jedno pytanie po zamontowaniu usd - co zrobić by banditem jeździło się choć w połowie tak dobrze jak przed zmianą zawieszenia? teraz leże na kierownicy jak na ścigu, nie mogę się ułożyć na trasie  :zniesmaczony: za  nisko jest przód

Edytowane przez ozi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kupić risery, wywiercić dziurki w półce, założyć prostą kierę.

poszukać innych cliponów z regulacją.

Edytowane przez krynio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam dziury w półce + mocowania i kierownica z bandita. Poszukam wyższych mocowań

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.