Skocz do zawartości

Problemy Z Oponami


Tomek
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

2009-09-09 16:01:11

 

Jako że nie widzę na razie pozytywnego odzewu ze strony Pirelli Polska na zadane pytanie.Postanowiłem zadać je wam.Może ktoś bedzie wiedział jaka może być przyczyna niżej przedstawionego problemu.

Nie rozpisuje się co i jak bo nie ma sensu .Na oponce tylnej pojawiło się takie coś jak na fotce.Co sądzicie na ten temat.Wszelkie sugestie mile widziane nawet te głupie.

2009%5C08%5C25%5Cbikepics-1764082-full.jpg

Ja zbaraniałem.Tyle że nie jestem specem od ogumienia.Może ktoś mi podpowie gdzie tkwi błąd.

 

 

2009-09-09 17:04:40

 

dla mnie to ewidentny defekt gumy. I na Twoim miejscu malo by mnie to obchodzilo skad sie wzielo.

Wymiana natychmiastowa. Przeciez to nowa guma.

Tak samo uważam ale mieszkam w PL i to może być kluczowe w przypadku odrzucenia mojej reklamacji.Ale łatwo skóry nie oddam.Jak odrzuca napisze do pirelli Europe co za szmelc.Jak jednak dostane nową oponę napisze podziękowanie do Pirelli Polska jaki dobry dystrybutor i że firma cacy

 

Ale nadal czekam na opinie kolegów nawet tych mniej doświadczonych co sadzą na ten temat.Wiem że któryś z kolegów pracuje w wulkanizacji może tez on się wypowie podpyta.Niektórzy mają znajomych co jeżdżą wyczynowo może oni się spotkali z takim efektem.Ja pierwszy raz.I kopara mi opadła

 

 

2009-09-09 20:39:28

Uszkodzenie jest na całym obwodzie opony.Bardziej z lewej mniej z prawej strony.Opona wysłana do sprzedawcy na reklamację.

 

 

2009-09-11 10:59:57

W środku w oponie nic nie było widać.Na maszynie też nic nie biło.Wszystko cacy tylko to wybrzuszenie.

Oczywiście że nie omieszkam napisac co i jak.Zakupiłem w NetCar

 

 

2009-09-11 15:50:27

suzikala to że pod palcami czujesz to nic .Ona po prostu się "wypłaszczyła".

U mnie ewidentnie napuchła.A to zmienia postać rzeczy.

 

 

2009-09-17 16:23:00

No to się ruszyło.W dniu dzisiejszym otrzymałem takie oto informacje.

"Panie Tomaszu' date='

 

Informujemy, że opony przechodzą ekspertyzę u producenta, co może

nieznacznie wydłużyć proces reklamacji. Jak tylko będziemy mieć

informację na temat Pana reklamacji, będziemy się z Panem kontaktować.

Informacje powinniśmy otrzymać na początku przyszłego tygodnia.

 

Pozdrawiam

Krystian...."

 

Zobaczymy co dalej.O postępach reklamacji informować będę na bieżąco.

 

 

[b']2009-09-18 09:22:18[/b]

To nie jest odpowiedź tylko informacja.We wtorek mija 14 dni od dnia otrzymania przez nich przesyłki.Tak więc jeśli nie dostanę konkretnej odpowiedzi to wiąże się to z uznaniem mojego roszczenia i wymiany opony na nową.

 

 

2009-09-28 14:17:19

Właśnie dostałem e-mail

"Panie Tomaszu,

 

Niestety reklamacja nie została uznana przez producenta. Jak wynika z

protokołu, nieregularne zużycie bieżnika nie jest spowodowane wadą

produkcyjną.

 

Prosimy o informację czy opon ma zostać do Pana przesłana (na Pana

koszt) czy zezłomowana na koszt producenta.

 

Pozdrawiam

...."

A ja im na to

"Dzień dobry

W nawiązaniu do przesłanej informacji z dnia 28.09.2009r. pragnę

poinformować że niniejsza wiadomość została wysłana po upływie 14 dni

jakie państwa obowiązywały zgodnie z Ustawa o szczególnych warunkach

sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca

2002 r. (DzU z 2002 r. Nr 141, poz. 1176).

Towar był reklamowany na podstawie dowodu zakupu a więc na niezgodność

towaru z umową a nie roszczeń gwarancyjnych gdyż nie otrzymałem karty

gwarancyjnej.

Proszę zatem zgodnie z obowiązującymi przepisami o wysłanie towaru

wolnego od wad lub w przypadku nie posiadania zwrotu zapłaconej kwoty.

Pozdrawiam

Tomasz....."

 

I czekam na ciąg dalszy

 

 

2009-09-28 16:30:32

Czekam co odpiszą a potem z makulaturą udam się do Rzecznik Praw Konsumenta.

I tak idzie zima.Opona tylna jeszcze dycha.

PS.Wiem jedno.Nie kupie już raczej Pirelli.Pierwszy raz problem z oponami i pierwszy raz kupiłem Pirelli.Bridgestone Dunlop Michelin nigdy problemu

 

 

2009-09-28 17:53:44

A raport w załączniku dostałem.Wybuchłem śmiechem.

Jest data otrzymania model opony rozmiar data badania i ocena .Cytuję

"Nieregularne zużycie nie spowodowane wadą produkcyjną"

Kurcze jak byśmy o dwóch różnych oponach rozmawiali

Czy oni myślą że ja to jakiś "down" jestem.Przecież opona była napuchnięta po środku a nie kwadratowa.

Aż ręce opadają na takie opinie.Dobrze że mam kopie reklamacji i fotki opony przed wysłaniem.

 

 

2009-10-07 14:36:15

Ciąg dalszy nastąpił.

Otrzymałem trzy e-maile

"Szanowny Panie Tomaszu,

 

 

W nawiązaniu do przesłanego przez Pana żądania wysłania towaru (tj.

opony marki Pirelli) wolnego od wad lub w przypadku nie posiadania,

zwrotu zapłaconej kwoty (wiadomość w formie elektronicznej z dnia

28.09.2009 roku), uprzejmie wyjaśniamy, co następuje:

 

Po dokonaniu wnikliwej analizy, zmuszeni jesteśmy do uznania Pana

żądań za nieuzasadnione. Powyższe potwierdza w szczególności

ekspertyza wykonana przez Producenta opony, w której jednoznacznie

wskazano, iż nieregularne zużycie bieżnika nie jest spowodowane wadą

produkcyjną.

 

Pragniemy jednocześnie nadmienić, iż jako Sprzedawca dopełniliśmy

wszelkich możliwych starań, by za pośrednictwem Producenta wykonać dla

Pana w trybie pilnym, nieodpłatną ekspertyzę, co pozwoliło na

ustalenie przyczyn zużycia bieżnika.

 

O prowadzonych przez Sprzedawcę czynnościach był Pan na bieżąco

informowany – w tym w szczególności poprzez wiadomość w formie

elektronicznej z dnia 17.09.2009 r.

 

 

Z poważaniem

...."

oraz

"Panie Tomaszu,

 

Prosimy o informację czy opona ma zostać do Pana przesłana (na Pana

koszt) czy zezłomowana na koszt producenta. Opony są przechowywane do

3 tygodni od wykonania ekspertyzy.

 

Pozdrawiam

..."

Na dokładkę

"Panie Tomaszu,

 

W uzupełnieniu poprzedniej wiadomości pragniemy dodać, że chodzi o

oponę z nieuznanej reklamacji.

 

Pozdrawiam

..."

 

Po konsultacji z Rzecznikiem Praw Konsumenta odpisałem

"Dzień dobry

W związku nie zastosowaniem się Państwa do ustawy o szczególnych warunkach

sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca

2002 r. (DzU z 2002 r. Nr 141, poz. 1176).I nie ustosunkowania się do

mojej reklamacji w ciągu 14 dni jakie Państwa obowiązywały całą

korespondencję związaną z reklamacją kieruje do Rzecznika Praw

Konsumenta.

Pozdrawiam

..."

Ciąg dalszy nastąpi.Jutro całą korespondencje dołączam do wniosku o interwencję do RPK i czekam na rezultat.

 

 

2009-10-07 15:47:34

Ponieważ zgodnie z Polski Prawem nie ustosunkowali się w ciągu 14 dni czy uznają czy nie uznają moich roszczeń.Zgodnie ze wspomniana wyżej ustawą przekroczenie tego terminu jest równoznaczne z uznaniem roszczeń.

Jeżeli natomiast zgłaszał bym problem na Gwarancji to jedyne co mógłbym zrobić to odwołać się od decyzji Producenta z prośbą o ponowna weryfikacje gdyż przedstawiona lakoniczna odpowiedź "Nieregularne zużycie nie spowodowane wadą produkcyjną" nie jak ma się do zgłaszanego problemu "napuchnięcia/wybrzuszenia" opony na całym jej obwodzie.Wnioskowałbym o ponowne sprawdzenie opony oraz zapoznanie się z dokumentacją fotograficzna przedstawiająca problem.

Ale to gdybanie.Teraz to i oni będą mieli problem z UOKiK i ja bo muszę nadal tracić nerwy.Dowiedziałem się również ze jeżeli nie ustosunkują się do postanowień UOKiK zostaje sprawa sądowa.I tu tez już się dowiedziałem że mogę dwojako to rozegrać.Albo za mnie Prowadzi UOKiK albo sam z wolnej stopy.

I tu jeszcze czekam na weryfikację całej mojej korespondencji ze sprzedawcą przez rzecznika.

Tak więc sprawa stała się bardziej rozwojowa niż niestety tego chciałem.Tyle że ja im tak łatwo nie odpuszczę.Nieznajomość prawa szkodzi a znajomość pomaga.

Handryczę się ze sprzedawcą nie z producentem i tyle.

 

 

2009-10-07 21:56:53

 

A oto kopia ekspertyzy producenta jaka otrzymałem e-mailem

2009%5C10%5C07%5Cbikepics-1799205-full.jpg

 

 

2009-10-08 11:11:27

Dzisiaj byłem u Rzecznika Praw.Pani rzecznik zapoznała sie z całą korespondencją oraz z opinia jaką wystawili i się roześmiała.Mamy dwa punkty zaczepienia.Najpierw lecimy z terminem 14 dni czyli telefon do sprzedawcy i próba wyjaśnienia telefonicznego gdzie się poślizgnęli.Jak to nie pomoże wystosuje pismo do nich.A jak to nie pomoże bo twardym chcą być to...

...I tu już wypowiem się jak będzie taka potrzeba

Najważniejsze że stwierdziła że rzeczywiście nie jest to moje widzimisię czym troszkę podniosła mnie na duchu.

 

 

2009-10-08 12:40:49

 

jedyna rzecz jaka moga z Toba wygrac to pismo z laboratorium fabrycznego Pirelli w oryginalnym jezyku' date=' przetlumaczone przez tlumacza przysieglego, ktore mowi o tym, ze opona nie posiada wad fabrycznych.

Ale Ty wtedy zlecasz expertyze niezaleznym expertom (na Twoj koszt), ktora mowi ze uszkodzenie nie moglo powstac na oponie bez wad fabrycznych i z takim jej wynikiem podwazasz wiarygodnosc tego ich pisemka.

Ale mysle, ze tak daleko nie zajdziecie i ze w ramach "splawienia Cie" zaoferuja Ci opone nowa duzo wczesniej

Choc mozna dluuuugo sie jeszcze tak bujac.. wazne aby obie strony zdawaly sobie sprawe ile to bedzie kosztowac i czy gra i jej koszta jest warta swieczki.

Czesto nie jest juz jej warta i fabryka "konczy" przyznajac sie do winy i odda Ci i opone i Twoje koszty bo zda sobie sprawe ze nie warto jej juz ciagnac...[/quote']

Jak bym Panią rzecznik słyszał

 

zaqaz uwierz mi opona jest świetna.Przednia przez ostatnie dni gdy oscylowało w granicy zera stopni sprawowała się rewelacyjnie.Niestety albo sprzedawca psuje opinie marce albo Pirelli Polska ma w poważaniu detalicznego klienta i nie zdaje sobie sprawy, że jeden niezadowolony klient może zniechęci setkę zainteresowanych kupnem.Takie zbyt krótkodystansowe myślenie.Co innego jakbym spalił laczka i potem próbował coś cudować.A tu opona wybrzuszyła się.Ale co tam polemizować.Na bieżąco będę informował o postępach sprawy.

 

 

2009-10-20 14:03:58

Jestem świeżo po rozmowie z Panią rzecznik.

Firma sprzedająca cały czas upiera się że dopełniła formalności.Pani rzecznik uświadomiła ich dokładnie gdzie popełnili błąd i które pismo jest wiążące.Muszę teraz dostarczyć do Pani rzecznik informację o dniu odebrania przesyłki przez nich.Jest to data wiążąca do odrzucenia niestosownej reklamacji.Oni kontaktują sie w tym czasie ze swoim prawnikiem.Tak więc sprawa jest otwarta.

PS.Jeszcze była próba przekonania Pani rzecznik ze nie kontrolowałem ciśnienia i to jest wymuszenie z mojej strony jeśli chodzi o wymianę wadliwego produktu.Niestety Pani rzecznik nie podłapała tematu i odpowiedział krótko ze ją to nie interesuje co jest przyczyna wady bo ona nie jest specjalista w tej dziedzinie.

Ręce same opadają. I bądź tu dobry dla opony.Sprawdzaj ciśnienie a jak coś się rozwali to i tak powiedzą że tego nie robiłeś.Bo oni wiedzą lepiej jak dbasz o swoje bezpieczeństwo.To jest chore.

 

 

2009-10-29 10:03:29

Nowe idzie.

Firma poprosiła o przedstawienie stanowiska Pani Rzecznik na piśmie.

Pani Rzecznik przedstawiła i dała 14 dni na ustosunkowanie się na piśmie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według mnie jest to częściowe zerwanie się siatki wzmacniającej wnętrze opony, pod wpływem ciśnienia powietrza oraz użytkowaniu, siatka ta nie wytrzymała naprężeń. Jest to ewidentnie wada fabryczna tym bardziej na tak dużej powierzchni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednym słowem PIRELLI to syf i trzeba tej marki unikać.

Mysle ze poprostu trzeba unikac tego przedstawiciela firmy, a nie marki opon, bo nawet sam tomek chwali sobie przednia gume z ktora wszystko jest OK.

 

Nawet najlepszym zdaza sie popelnic blad.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednym słowem PIRELLI to syf i trzeba tej marki unikać.

Niestety nie zgodzę się z Tobą. Sam jeżdżę na oponach PIRELLI i uważam że OK. Dobrze się moto na nich drogi trzyma na suchym i na mokrym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja się podpiszę pod awersją do Pirelli. No ale wynika ona z doświadczeń. Inni będą psioczyć na Micheliny. Tyle, że ja mam złą opinię o Pirelli w kategorii opon samochodowych. A co do przedstawiciela - nie ma gwarancji, że w innym punkcie potraktowali by Tomka inaczej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mysle ze poprostu trzeba unikac tego przedstawiciela firmy, a nie marki opon, bo nawet sam tomek chwali sobie przednia gume z ktora wszystko jest OK.

Dokładnie Tomek mowił ze są  super i jest zadowolony - mowie tu o Aniołkach

 

 

Nawet najlepszym zdaza sie popelnic blad.

 

 

Niestety nie zgodzę się z Tobą. Sam jeżdżę na oponach PIRELLI i uważam że OK. Dobrze się moto na nich drogi trzyma na suchym i na mokrym.

 

 

A ja się podpiszę pod awersją do Pirelli. No ale wynika ona z doświadczeń. Inni będą psioczyć na Micheliny. Tyle, że ja mam złą opinię o Pirelli w kategorii opon samochodowych. A co do przedstawiciela - nie ma gwarancji, że w innym punkcie potraktowali by Tomka inaczej.

 

 

 

Marqs tez ma racje - (samochodowe tez zjechałem - nie pasiły) kazdy ma inne przezycia 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pani rzecznik przesłała mi kopie pisma jakie otzrymał przedstawiciel

Miłej lektury.

 

Legionowo, dnia 27-10-2009 r.

 

PK 6341/29/683-48/09

 

NETCAR s.c.

 

ul. Marszałkowska 55/73 lok. 22

 

00-676 Warszawa

 

Powiatowy Rzecznik Konsumentów w Legionowie informuje, iż do Starostwa Powiatowego w Legionowie wpłynęło pismo konsumenta Pana Tomasza...., dotyczące trudności w skutecznym wyegzekwowaniu należnych mu praw od firmy NETCAR s.c. (przedsiębiorca).

 

Z przedstawionych Rzecznikowi Konsumentów dokumentów oraz wyjaśnień złożonych przez Konsumenta wynika, iż w dniu 9 czerwca br. Konsument dokonał za pośrednictwem internetu (adres sklepu internetowego Przedsiębiorcy www.netcar.pl) zakupu zestawu nowych opon motocyklowych. Po upływie około 2 miesięcy, z uwagi na ujawnioną na jednej z opon wadę (wybrzuszenie na całym obwodzie opony), Konsument za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego umieszczonego na stronie Przedsiębiorcy złożył reklamację z żądaniem wymiany opony marki Pirelli na nową wolną od wad. W dniu 5 września br. zabezpieczona przesyłkę wraz z opisem usterki i zdjęciem opony Konsument przesłał na wskazany uprzednio adres. Przesyłka została odebrana dnia 7 września br. Dnia 17 września br. Konsument otrzymał droga elektroniczną informację o tym, iż obecnie opona poddawana jest ekspertyzie u producenta, której wynik nie jest jeszcze Przedsiębiorcy znany. Dopiero w dniu 28 września br. Konsument otrzymał informację, z której wynikało, iż producent nie stwierdził wady produkcyjnej, w związku z czym reklamacja nie zostaje przez Przedsiębiorcę uznana. Tego samego dnia, z uwagi na nie zachowanie przez Przedsiębiorcę 14 dniowego terminu na zajęcie stanowiska w sprawie reklamacji, Konsument wysłał do Przedsiębiorcy droga elektroniczną pismo z żądaniem wydania towary wolnego od wad badż zwrotu zapłaconej ceny. Jednakże Przedsiębiorca odmówił uczynienia zadość żądaniom Konsumenta.

 

Biorąc powyższe pod uwagę Powiatowy Rzecznik Konsumentów w Legionowie zauważa, co następuje.

 

W przedstawionej sprawie doszło do zawarcia umowy konsumenckiej, gdzie zastosowanie mają przepisy ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz.1176 z późn. zm.),które w zasadniczy sposób regulują uprawnienia i obowiązki stron umowy konsumenckiej. Już art. 1 cytowanej ustawy wskazuje strony zaistniałego stosunku cywilnoprawnego. Są nimi z jednej strony konsument, jako osoba fizyczna, która nabywa towar w celach niezwiązanych z jego działalnością zarobkową, a z drugiej sprzedawca – podmiot profesjonalnie zorganizowany do prowadzenia określonej działalności. Ze specyfiki owego stosunku umownego wynika, iż jedyną właściwą stroną dla konsumenta w dochodzeniu swych roszczeń z zawartej umowy jest tylko sprzedawca. Sprzedawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za sprzedaż towaru niezgodnego z umową w ciągu 2 lat od zawarcia umowy.

 

Najistotniejszy jest jednak fakt zlekceważenia przez Przedsiębiorcę ustawowego obowiązku dochowania czternastodniowego terminu na udzielenia odpowiedzi na zgłoszenie reklamacyjne. Termin skutecznego poinformowania Konsumenta o stanowisku Przedsiębiorcy upłynął w dniu 21-09-2009 r. Zgodnie z art. 8 ust. 3 cytowanej ustawy jeżeli sprzedawca, który otrzymał od kupującego żądanie określone w zgłoszeniu reklamacyjnym, nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni, uważa się, że uznał je za uzasadnione. To na podstawie powyższego przepisu na Przedsiębiorcy ciąży obowiązek zachowania, zawitego w świetle prawa, czternastodniowego terminu na zajęcie stanowiska w sprawie. Obowiązkiem tym, nie jest i nie może być w żaden sposób obciążona Konsument, nie mają też znaczenia ewentualne opóźnienia związane z pracą na zlecenie sprzedawcy innych podmiotów (w tym rzeczoznawcy, eksperta, producenta, serwisu itp.)

 

Zaznaczyć bowiem należy, że ustosunkowanie się sprzedawcy do żądania kupującego jest swoistym oświadczeniem woli, wywołuje ono bowiem określone skutki prawne. Zgodnie z art. 61 Kodeksu cywilnego: „oświadczenie woli, które ma być złożone innej osobie, jest złożone z chwilą, gdy doszło do niej w taki sposób, że mogła zapoznać się z jego treścią.” Kupujący musi zatem przed końcem czternastodniowego terminu uzyskać informację w taki sposób, aby mógł zapoznać się z jego treścią. Sprzedawca jest podmiotem profesjonalnym i dlatego to on ma obowiązek zachowania należytej staranności przy przekazywaniu oświadczenia w odpowiednim czasie tak, aby kupujący przed końcem ostatniego dnia terminu mógł zapoznać się z jego treścią. W świetle powyższego za bezprawne uznać również należy, samowolne przedłużanie ustawowo określonego terminu i zmuszanie kupującego, który nie jest i nie musi być profesjonalistą w zakresie prawa konsumenckiego, do jego obligatoryjnego przyjęcia. Zatem stwierdzić należy, iż Przedsiębiorca nie dochował obowiązującego go terminu i na mocy art. 8 ust. 3 cytowanej ustawy zobowiązany jest do uznania reklamacji za zasadną.

 

Wskazane działania Przedsiębiorcy dają również daleko idące powody do przypuszczenia, iż strona jako podmiot profesjonalnie zorganizowany do prowadzenia określonej działalności gospodarczej nadużywa swej pozycji dominującej na rynku. To zaś narusza przepis art. 9 ust. 2 pkt 6 ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50 poz.331 ze zm.) jak również, w zakresie praktyk naruszających interesy konsumentów przepis art. 24 ust. 2 pkt 2 cytowanej ustawy. Przedsiębiorca bowiem, jako podmiot profesjonalny działający na rynku handlowym, zgodnie z założeniami ustawy antymonopolowej, musi zapewnić konsumentom rzetelną, prawdziwą i pełną informację o warunkach realizacji umowy i ewentualnych roszczeń z niej wynikających zgodnie z przepisami prawa. Przepisy prawa ze swego założenia mają bowiem za zadanie regulować stosunki uczestników obrotu handlowego, ale również mają zabezpieczać interesy słabszych jego uczestników przed bezprawnymi, nieuczciwymi praktykami.

 

W związku z powyższym, w szczególności na podstawie art. 8 ust. 3 ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego Powiatowy Rzecznik Konsumentów, działając w imieniu i na rzecz Konsumenta Pana Tomasza .... zwraca się z wnioskiem o niezwłoczne podjęcie działań mających na celu wypełnienie ciążącego na sprzedawcy obowiązku uznania reklamacji za zasadną i zachowania zgodnego z żądaniem Konsumenta.

 

Jednocześnie Powiatowy Rzecznik Konsumentów żywi nadzieję, że działania spółki NETCAR s.c., mającej w szczególności na względzie dobro swych klientów i wypełniającego swe względem nich zobowiązania, doprowadzą do szybkiego i polubownego zakończenia sprawy bez konieczności dalszego jej upubliczniania.

 

Zgodnie z art. 42 ust. 4 ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów Przedsiębiorca, do którego zwrócił się Rzecznik Konsumentów obowiązany jest udzielić Rzecznikowi wyjaśnień i informacji będących przedmiotem wystąpienia oraz ustosunkować się do uwag i opinii Rzecznika. Art. 114 ust. 1 tej ustawy stanowi zaś, że kto narusza obowiązek udzielenia Rzecznikowi Konsumentów wyjaśnień i informacji będących przedmiotem wystąpienia Rzecznika lub obowiązek ustosunkowania się do uwag i opinii Rzecznika, podlega karze grzywny nie mniejszej niż 2 000 zł. Powyższy obowiązek należy wypełnić w terminie 14 dni od daty otrzymania niniejszego wystąpienia.

 

Z poważaniem,

...

Powiatowy Rzecznik Konsumentów

w Legionowie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratuluje, mam nadzieje ze gościu (NETCAR s.c.) nie pójdzie w zaparte :huh:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze Tomek, że to tu zamieściłeś. Pismo daje nam szaraczkom wiedzę, która może być pomocna w kontaktach ze sprzedawcami. Niestety mam do przebrnięcia podobną sytuację. Teraz wiem na co się będę powoływał zanim polecę do rzecznika. Dzięki Tomasz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 months later...
  • 1 month later...

Sprawa w toku.Obecnie poszło pismo czy chcą sprawę załatwić w sądzie polubownym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powoli zbiera się materiał na FAQ pt Człowiek vs Kodeks Handlowy i parę innych ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomek - z doświadczenia swojego wiem że nie jest łatwo dochodzić swoich praw w PL. Niestety w moim przypadku nawet Rzecznik nie pomógł. Z tego miejsca "polecam" wszystkim VOBIS.

 

Powodzenia i wytrwałości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomek - z doświadczenia swojego wiem że nie jest łatwo dochodzić swoich praw w PL. Niestety w moim przypadku nawet Rzecznik nie pomógł. Z tego miejsca "polecam" wszystkim VOBIS.

 

Powodzenia i wytrwałości.

 

Sorr, ale nie rozumiem. Polecasz VOBIS? Sklep komputerowy? jeżeli tak to chyba off-top, bo z oponami to nie ma nic wspólnego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorr, ale nie rozumiem. Polecasz VOBIS? Sklep komputerowy? jeżeli tak to chyba off-top, bo z oponami to nie ma nic wspólnego

 

 

Poskarż modom ...Czytałeś całość czy tylko sobie licznik nabijasz??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co to za plaga na opony psucie się ?

oj chłopaki złapiecie wspólna kminę do rzecznika praw:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.