Skocz do zawartości

Gdzie Jest Kranik Paliwa Gsf 650 S?!?!


Gość Koralgol
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie, mam niestety pytanie z wersji głupich ale mam problem ze znalezieniem kraniku paliwa w gsf 650 s (2005). Jest pokrętło z lewej strony ale w instrukcji jest napisane, że regulujesz tym pokrętłem obroty biegu jałowego. Nie ma nic napisane wokół niego typu ON RES PRI... Nie widze nigdzie takich symboli ani z lewej ani z prawej strony...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

YYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY :D w instrukcji jest napisane, że mam "kranik paliwa ustawić tak i tak..." Dlatego szukam :D Czyli mam się takimi wstawkami od Suzuki Motor Poland nie przejmować:D? No ok, ale jak go odpalam na pełnym ssaniu chodzi sobie (po ok. 4 min, czekam aż się nagrzeje) zmniejszam powoli ssanie do połowy a później do końca i wtedy mi się dusi i gaśnie:/... Potem odpalam bez ssania i sobie chodzi już 1,1 tyś. obrotów. Czy tak ma być?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm też mam 650S z 05, moj chwile na ssaniu i potem powoli zmniejszam aż do końca. a obroty chyba też tak coś ponad 1tyś

 

 

Jak sprawdzaliśmy przed kupnem z kumplami to było ok. Na pewno trzeba synchronizacje gaźników zrobić bo sam gość mówił od, którego kupowałem. Może to pomoże :D jestem w gorącej wodzie kąpany bo już bym chciał odbierać od mechanika a dopiero po świętach mu zawiozę sprzęt do roboty... :/

 

 

P.S. Sorrki za zdjęcie, jak będzie zrobiony wtedy wstawie ładniejsze :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 years later...

U mnie jest podobnie, nie mogę znaleźć kranika paliwa. podejrzewam że to przez fakt że maszyna ma wtrysk, natomiast zastanawiam się jak będę potrzebować wyjąć bak, w jaki sposób to zrobić bez kranika żeby benzyna się nie wylała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kranika nie masz bo masz wodniaka - i nie szukaj bo nie znajdziesz. a co do baku - jak odczepisz wezyki to nie wycieka benzyna z baku. masz pompe paliwa w srodku a wszystko jest jest zaworem zabezpieczone.  czy jakos tak.   ja mam w gaznikowcy bak z wodniaka.   mam dwa wezyki.  po odczepeniu ich nic nie leci.  zeby spowodowac wylot paliwa musi zadzialac sila ssaca na jeden z wezykow, wtedy otwiera sie zaworek w tym calym mechanizmie i dopiero wtedy leci paliwo.

 

 

gdzies mialem schemat jak to wyglada :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nawet w gaznikowcu na kraniku nie ma opcji zamkniecia bo domyslnie jest on zakmniety, a jest membrana ktora jest otwierana przez podcisnienie z gaznika ( jak silnik sie kreci), a we wtrysku pewno jak podal Walle - pompka paliwa ktora potrzebuje pradu zeby podawac paliwo. samo na pewno nie poleci :)

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nawet w gaznikowcu na kraniku nie ma opcji zamkniecia bo domyslnie jest on zakmniety, a jest membrana ktora jest otwierana przez podcisnienie z gaznika ( jak silnik sie kreci), a we wtrysku pewno jak podal Walle - pompka paliwa ktora potrzebuje pradu zeby podawac paliwo. samo na pewno nie poleci :)

ale za to w kraniku w gaznikowcach jest opcja ktora spowoduje ze paliwo bedzie leciec po odpieciu wezykow :P PRI :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale za to w kraniku w gaznikowcach jest opcja ktora spowoduje ze paliwo bedzie leciec po odpieciu wezykow :P PRI :)

dokładnie! wtedy pięknie leci paliwo, a jak w innych pozycjach leci to zestaw naprawczy 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie jest podobnie, nie mogę znaleźć kranika paliwa. podejrzewam że to przez fakt że maszyna ma wtrysk, natomiast zastanawiam się jak będę potrzebować wyjąć bak, w jaki sposób to zrobić bez kranika żeby benzyna się nie wylała.

swoja droga.... to odkop roku :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro już odkopane. W bandicie z kranikiem po dłuższym postoju ustawialem na PRI, paliwo wlało sie do filterka i zapalał bez problemu, jak zapalać olejaka 650 po zimie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak przekręcasz zapłon to pewno chodzi chwilę pompka która dba o to by paliwa nie brakowało :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro już odkopane. W bandicie z kranikiem po dłuższym postoju ustawialem na PRI, paliwo wlało sie do filterka i zapalał bez problemu, jak zapalać olejaka 650 po zimie?

ale przeciez olejak 650 tez ma kranik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok zwracam honor, przeczytałm 650 a nie doczytałem olejak :) bardziej doświadczeni górnicy mają rację :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale przeciez olejak 650 tez ma kranik

 

mój nie ma.. albo ja o nim nie wiem, ale raczej widziałem moto z każdej możliwej strony i nigdzie nie widziałem (2005)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie Wy tak serio ? :D To tak skrótowo. Jeżeli masz olejaka (mają takie żeberka na silniku) + gaźniki = masz kranik (jak siedzisz na moto, to po lewej stronie między bakiem a gaziorami). Jeżeli w sprzęcie jest wtrysk ( silnik macie taki gładki wtedy :D ) nie ma kranika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po ustawieniu na PRI paliwo wlalo sie do filterka?

jakiego? Powietrza? Zaworki iglicowe czy jak to sie zwie po polsku masz do dupy.

Pri sluzy do napelniania komor plywakowych, ktore oproznasz np. przed zimowaniem.

po napelnieniu, przy sprawnych zaworach nie ma prawa zalac cokolwiek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:boje_sie: Nie mam kranika albo mam kranik bez dźwigni, sprawdzałem niedawno zawory i tam kranika nie było. Trzy wężyki tylko. Sprawdzę wrócę do tematu.

 

 

@pioter: Filter na przewodzie paliwa, paliwo z niego uciekało albo odparowywało. To był bandit z 97, być może jakieś zaworki w gaźniku były do dupy. 

Edytowane przez bajmar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:boje_sie: Nie mam kranika albo mam kranik bez dźwigni, sprawdzałem niedawno zawory i tam kranika nie było. Trzy wężyki tylko. Sprawdzę wrócę do tematu.

 

 

@pioter: Filter na przewodzie paliwa, paliwo z niego uciekało albo odparowywało. To był bandit z 97, być może jakieś zaworki w gaźniku były do dupy.

nie wiem czy kranik nie jest jakos "glebiej" a nie jak np w I gen.

 

co do dzialania tego zaworu o ktorym pisalem wyzej:

ihost_1506370349__zawor_gsf.jpg

Edytowane przez Walle
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak to wygląda, schemat z instrukcji k5:

ihost_1506426876__gsf650_sak5.png

kurde mam instrukcje do 2005 + service manual a takiego zdjecia nie mam tam  :slash:  :slash: 

w kazdym razie u mnie wyglada to tak jak u Ciebie na zdjeciu.

 

trzeba zapytac kogos kto sie bawil w rozkladanie. gadalem z kims rok temu na zlocie o tym. jak sobie przypomne to poprosze go o zdjecia.

 

a zaraz wyjdzie ze bandzior nie ma kranika i juz :D

 

swoja droga... u Ciebie na zdjeciu po lewej stronie prawej czesci widac chyba wskaznik poziomu paliwa (tzn. jego spod) - u mnie jest zintegrowany z tym zaworem do paliwa. wszystko razem. mam od spodu jeden otwor w baku tylko  :zdziwiony:  :zdziwiony:

Edytowane przez Walle
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.