Skocz do zawartości

Filtr Paliwa - Pytania I Problemy


Gość okon9
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Tak jest na oringu takze smialo bez obaw go wyjmij i przeczysc jeszcze raz porzadnie ta siateczke. Ja obstawiam ze to wlasnie to bo u mnie dokladnie te same objawy byly.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 month later...

nie zapomnij o dokładnym wyczyszczeniu baku. ja wyczyściłem przewody i zamówiłem filtr a problem się odnawiał dopóki nie zobaczyłem ze na dnie baku jest straszny syf i jakby ropa z woda. wypłucz postaw na słońce niech odparuje a na końcu przedmuchaj sprężonym powietrzem. pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aha i zapomniałem napisać nikomu nie radzę zdejmować tego filtra na pompie i jeżdzić. Pamiętaj ze masz moto na wtrysku a ten filtr nie jest tam tylko po to żeby kosztował 140 jeżeli brud pójdzie dalej to życzę powodzenia. Jeżeli dusi ci sie na wyższych obrotach przy 7,8 tys to radze wymienić filtr powietrza nawet jeśli na pierwszy rzut oka wygląda jak nowy. Tak było u mnie. liczy się przebieg na filtrze drobne pyłki tak zapychają filtr ze tego nie widać a efektywność zmniejsza się znacznie....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witm! Mam chyba podobny problem. Początkowo silnik dławił się przy niskim poziomie paliwa, tak gdzieś przy pierwszej rezerwie. Potem było juz gorzej. Dziś odebrałem moto z warsztatu. Mechanik wyczyścił zbiornik. Podobno moto stało trochę bez benzyny w baku i trochę syfu się zrobiło. Została rozebrana pompa paliwowa, wyjęty filtr i niestety tylko "oczyszczony", przedmuchany. Probna jazda: ok. 40 km w porządku a potem znowu to samo. Jutro zmówimy nowy filtr. Ale czy ja dobrze zrozumiałem poprzednie posty: na pompie są dwa filtry?

Czy praca pompy paliwa zależy od temperatury silnika?

Edytowane przez trebor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze zrozumiales sa dwa filtry. Masz zobacz : W końcu się udało. Sprawa okazała się banalna więc podziele się może komuś to sie przyda. Dziś już maksymalnie wkur***ony wziąłem Zuzanne na garaż (po raz kolejny zreszta) z zamiarem rozbebeszenia pompki paliwa. Powiedziałem co będzie to będzie gorzej już chyba być nie może. Zdjąłem bak rozpiąłem przewody blablabla. Wyjąłem pompke i rozłożyłem ją na części pierwsze (właściwie to nie samą pompke tylko koszyk). Wyglądało to tak: post-3740-0-77404300-1333574229_thumb.jpg

Okazało się że rzeczywiście jest jeszcze jeden filterek ZA POMPĄ (oprócz tej "torebki od herbaty") siedzi on w tym plastiku , który trzyma regulator ciśnienia i samą pompke paliwa. Po demontażu w/w wygląda to tak: post-3740-0-33921300-1333574252_thumb.jpg ten filterek chroni wtryski po ewentualnym uszkodzeniu ( zatarciu pompki) przynajmniej tak mi się wydaje. I tutaj był pies pogrzebany. Namoczyłem ten plastik w nafcie później sprezone powietrze znowu nafta znowu powietrze i tak kilka razy, (wyleciało dużo syfu i tych opiłków) post-3740-0-74915700-1333575503_thumb.jpg i gdy dmuchnąłem ustami (bez skojarzeń :) ) dało się wyczuć ze jest o wiele lepiej i polepszyła sie przepustowosc. W końcu zmontowałem wszystko do kupy i nieświadomy jeszcze sukcesu poszedłem na obiad. I później to co poczułem to czysty orgazm !!!!!!! Puki co odpukać chodzi jak ta lala. Także wszystkim załamanym rzekomym zatarciem pompki radze najpierw sprawdzić to. Powodzenia :)

Edytowane przez Radek 650S
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ja mam dejavu?

http://polishbanditc...__1#entry169175

 

Może ja też zacznę multiplikować moje fajne wypowiedzi B)

Nie chcialem mu wklejac linka bo jeszcze nie znajdzie:)

a swoja droga jak zacytowac czyjas wypowiedz w swoim poscie bez kopiowania zeby nie bylo ze plagiat?

Edytowane przez Radek 650S
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Dzięki za informacje. Przekazałem je mojemu mechanikowi. Był troszkę zdziwiony ponieważ na schemacie układu pompy paliwowej w serwisówce ten drugi filtr nie jest zaznaczony. Ja go tam też nie widzę. Nowy fitr zasadniczy zamówiony a ten dodatkowy się wyczyści. W poniedziałek mam nadzieję na jakiś sukces.

BTW, możecie śmiało wklejać linki.... radzę sobie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

Witam! Dziś odniosłem sukces. Został założony nowy filtr paliwa ( 165zł z przesyłką.. brrrr ), rozebrana i wyczyszczona cała pompa paliwa. Rzeczywiście było dużo syfu powyżej filtra. W obudowie regulatora cisnienia jest jeszcze jeden filtr siatkowy, w moim przypadku nie dało się go wyjąć. Obudowa jest sklejona na stałe, ale można to przepłukać i przedmuchać. Złożone wszystko od nowa. Tankowanie i w drogę. Poznaję na nowo mój motocykl. Tak powiniem jeździć od początku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 weeks later...

bardzo przydatne informacje :) dzięki tym postom zaoszczędziłem kilka stówek..

 

mój motocykl przewrócił się na postoju i po tym incydencie miał podobne objawy do tych, które opisywaliście: bandzior dusił się przy ok 6-7 tys jak był zimny, a z każdym kilometrem zakres obrotów malał (po 20 minutach jazdy mogłem jechać przy maks. obrotach 3-3.5k).

 

Sprawdziłem błędy, ale na wyświetlaczu pojawiło się C00.

 

najpierw przeczyściłem filterek w kształcie torebki herbaty - pomogło ale na jakie 20 minut. Rozebralem pompkę jeszcze raz i znalazłem ten drugi filtr (trzeba się dobrze przyjżeć bo za pierwszym razem go nie znalazłem ). Oba te filtry przeczyściłem podłączając do nich wąż z benzyną i wtłaczając do niego z drugiej strony powietrze (ok 5bar).

 

udało się... bandzior lata jak nigdy :) Zobaczymy tylko na jak długo te czyszczenie da rade ... nowy filtr w kształcie torebki od herbaty kosztuje 150 zł , a ten drugi (w obudowie regulatora ciśnienia) ponad 500 zł...

 

P.S. Mechanik w suzuki powiedział, że w tych modelach często padają pompki paliwa i że jego zdaniem nie ma co sprawdzać tylko trzeba ją wymienić :)

 

pozdrawiam i jeszcze raz dzięki za te posty...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mechanik w suzuki powiedział, że w tych modelach często padają pompki paliwa i że jego zdaniem nie ma co sprawdzać tylko trzeba ją wymienić :)

I kasują dwa kafle za wymianę pompy na dobrą używkę po czym przedmuchują filtr :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 year later...

Witam koledzy,

Nie chcę zakładać nowego tematu, więc zapytam tutaj - jaka jest średnica przewodu paliwowego w Bandicie 1200 2006r. - ponieważ chciałbym wymienić dołożony filtr paliwa i nie wiem jakiej średnicy filtr ma posiadać rurki.

Pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.