Skocz do zawartości

Łańcuch - Zestaw Napędowy - Wymiana - Jaki Zestaw - Problemy I Porady


Gość pepa
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Jak byś założył nowy łańcuch to zęby by się skończyły o wiele szybciej, więc tak jak wszyscy piszą cały zestaw. Ja na Larssonie zamawiałem dedykowany napęd DID X-Ringowy superwzmacniany i zębatki 15/47 i nie było problemu. Z moją zniżką płaciłem 380zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 weeks later...

Dziś przy pięknej słonecznej pogodzie przyszło mi do głowy aby przyjrzeć się zębatce zdawczej i oto co zobaczyłem...

 

 

Nie mówię tu oczywiście o syfie bo olejarka robi swoje ale o wygiętych zębach jak w grabiarce i o odkręconej prawie do końca śrubie wkręcanej w tą wielką.

 

Co to jest za śruba? Wygląda na jakąś zabezpieczającą. Tak czy siak jestem prawie w takim szoku- http://www.youtube.com/watch?v=AjwrO9Kp_To

 

Nie chce myśleć jakiej biedy mogłaby narobić, gdyby wypadła podczas jazdy.

Edytowane przez Martini
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ta śruba trzyma tylko rotor prędkościomierza, nakrętka na zdawczej jest samozabezpieczająca/samokontrująca

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[POWYŻSZY TEMAT POWSTAŁ Z POŁĄCZENIA PODOBNYCH WĄTKÓW O WYMIANIE ZESTAWU NAPĘDOWEGO]

 

Wszystkie posty ułożone są chronologicznie.

 

Moderator

Krzysztof

 

===============

 

Witam

 

Przedwczoraj zamówiłem napęd do swojego bandyty. Nie szukałem żadnych półśrodków i kupiłem to co najbardziej niezawodne DID + Sunstar. Przy wolnej sobocie postanowiłem zrobić jakieś podchody do rozgrzebania maszyny, dlatego zwracam się do Was o pomoc. Za co się chwycić od samego początku?? Zdjąć koło a potem reszte czy jak?? Wymieniał ktoś może sam napęd?? Jakieś pomocne fotki czy coś??

 

będe wdzięczny

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak coś opór pierwszego biegu nie wystarczy żeby odkręcić zębatkę, skołuj sobie odrazu kogoś żebyś nie musiał akrobacji uprawiać, po zakuciu też dokręć zębatkę z wciśniętym heblem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko już udało się rozebrać, teraz czekam na paczke z częściami. Przy okazji koło dam do wulkanizacji i wrzuce nową oponke i będzie GIT :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 weeks later...

Panowie ratujcie!!

 

zabrałem się za wymianę napędu i wszystko pięknie szło do momentu montażu koła z nowo zamontowaną tylnią zębatką. Koło siedzi, ośka też ,patrzę na napinacz o on w pozycji końcowej i za cholerę nie mogę go cofnąć do początku podziałki, luzuje się tylko zaślepka i śruba.

poradźcie coś bo w niedziele do Częstochowy miałem lecieć na otwarcie sezonu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dupnij w koło z całej pary i się cofnie.

O ile napinacze ciągną koło przy napinaniu, to nie cofają go ku ramie. Poluzuj oba i z plaskacza wystarczy, jak nie to z glana i wskoczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poluzuj mocno tą zaślepkę (tak żeby odstawała od wahacza) koniecznie z obu stron musisz to zrobić (najlepiej w miarę symetrycznie). Odkręć śruby mocujące oś (jeśli je dokręciłeś)...wstań..jebnij z buta w tylne koło stojąc za motocyklem. Powinno podjechać do przodu kasując luz na zaślepkach przy końcu wahacza. Operacje można powtórzyć. A potem spokojnie już sobie regulować naciąg nakrętkami.

 

edit:

ale mamy ekspresowe forum...:)

niedługo będzie można kupić konto premium z prawem do pierwszego posta w temacie za jedyne 59.99pln :D

Edytowane przez RafalS600
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko poluzuj oskę :P

A tak na poważnie, weź rozbiesz, przeczyść i przesmaruj wszystko, to następnym razem nie będziesz niszczył sandałów przy kopaniu w koło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko poluzuj oskę :P

A tak na poważnie, weź rozbiesz, przeczyść i przesmaruj wszystko, to następnym razem nie będziesz niszczył sandałów przy kopaniu w koło.

W sumie to najlepsze rozwiązanie tematu. Tam nie ma nic skomplikowanego i wyczyszczenie zajmie może z 5 minuty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobną sytuację jak wymieniałem łańcuch, wszystko było nasmarowane i poluzowane.

Oprucz jednej śruby która uniemożliwiała przesunięcie koła w tył, po zluzowaniu tej śrubki koło bez problemu i wielkiej siły dało się przesunąć. Myślę że powinieneś zacząć od niej.

 

20110914584.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze prawisz ona też może miec wpływ. W serwisówce o ile pamiętam jest nawet by ją odkręcic przy ściąganiu koła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam podepnę się pod istniejący temat co by nowego nie zakładać (nie robić bałaganu).

Niedawno kupiłem GSF 1250 ,rok 07' , chciałbym wymienić cały zestaw napędowy.

 

Oczywiście nie będę robił tego ja tylko mechanik.

Chciałbym kupić zestaw w własnym zakresie, i tutaj nasuwa się pytanie (prośba) , czy mógłby mi ktoś doradzić , który zestaw wybrać?

http://allegro.pl/li...=19052&order=pd rozbieżność cenowa jest duża (mniemam , że powód to rodzaj materiału i producent mają wpływ na cenę),

 

Chciałbym dobry zestaw w rozsądnej cenie, coś optymalnego jakościowo i cenowo.

Pomoże ktoś? Aha moto z ABS.

 

Pozdrawiam.

Edytowane przez Dural
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok , nie zamierzam oszczędzać , po prostu chciałbym wybrać optymalną opcje.

Czy tutaj działa zasada wybieraj najdroższy = najlepszy?

Edytowane przez Dural
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.