Skocz do zawartości

Łańcuch - Zestaw Napędowy - Wymiana - Jaki Zestaw - Problemy I Porady


Gość pepa
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Ok , nie zamierzam oszczędzać , po prostu chciałbym wybrać optymalną opcje.

Czy tutaj działa zasada wybieraj najdroższy = najlepszy?

 

Nie bo bardzo często płaci się za znaczek marki :zeby:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego właśnie pytam, chciałbym dobry komplet , żebym nie musiał się martwić podczas jazdy czy wytrzyma..ale nie chciałbym przepłacić za "znaczek marki".

 

Może by ktoś podrzucił link lub model?

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kup zestaw z DID-em ZVMX , to najmocnieszy łańcuch.

Jak będziesz o niego dbał to zrobisz dużo kilometrów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gepcio dziękuje za odp (na co mam zwrócić uwagę), na allegro http://allegro.pl/li...=19052&order=pd każdy od ceny 649 w górę ma łańcuch DID 50 ZVM-X , ten najdroższy 849 też spełnia te wymogi.

 

Wybrać ten za 649zł , czy coś pośredniego między 649 a 849?

Jakaś firma , aukcja jest faworytem? ABS ma wpływ ?

 

 

*o łańcuch dbam - czyszczenie, smarowanie co ok 200-300km , po deszczu itd. Relaxuje mnie to bardzo :)

Edytowane przez Dural
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

łańcuch DID ZVMX (czyli VM) albo ZVMX2

zębatki:

JT, SUNSTAR, Grosskopf, Superspox

 

nie pchać się w YBM, IRISy

część osób chwali łańcuchy RK ale ja się nie wypowiadam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mmarcin - RK to jakość porównywalna z DID - z resztą do Suzuki idą na pierwszy montarz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gepcio dziękuje za odp (na co mam zwrócić uwagę), na allegro http://allegro.pl/li...=19052&order=pd każdy od ceny 649 w górę ma łańcuch DID 50 ZVM-X , ten najdroższy 849 też spełnia te wymogi.

 

Wybrać ten za 649zł , czy coś pośredniego między 649 a 849?

Jakaś firma , aukcja jest faworytem? ABS ma wpływ ?

 

 

*o łańcuch dbam - czyszczenie, smarowanie co ok 200-300km , po deszczu itd. Relaxuje mnie to bardzo :)

 

RK będzie dobrym wyborem...ABS według mnie nie odgrywa tu większej roli

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podepnę się do tematu, również wymieniam napęd i napotkałem problem o wiele szybciej niż myślałem :D. Za cholerę nie mogę odkręcić przedniej zębatki, odkręciłem oczywiście to zabezpieczenie, leje WD siłuje się niemiłosiernie od wczoraj ale nic nie daje rady... Jakieś propozycje lub cenne uwagi ?:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, wiem ale tam jest napisane aby ja odkrecić. A mam z tym problem, śruba jest jak zaspawana...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, wiem ale tam jest napisane aby ja odkrecić. A mam z tym problem, śruba jest jak zaspawana...

Konkretny klucz nasadowy z odpowiednio długim ramieniem zapinasz 1 i musi puścić. Wg. serwisówki ta śruba ma być dokręcona momętem 115 Nm. Więc trochę siły trzeba użyć a jak nie da rady to chyba trzeba będzie użyć przekonywacza :stupid:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam lekkie obawy przed tym przekonywaczem, im mocniej palne tym bardziej mnie boli :P. Dziś dam już sobie spokój jutro kolejny dzień zmagań :).

Dla pewności to jest normalny gwint czyli klucz ciągnę ku górze? :D

Edytowane przez Leleń
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla pewności to jest normalny gwint czyli klucz ciągnę ku górze? :D

Jak mnie pamięć nie myli masz tam standardowy gwint i odkręcasz przeciwnie do kierunku wskazówek zegara i mam nadzieję że wyjąłeś podkładkę z pod śruby zabezpieczającej. Która to właśnie pełni rolę zabezpieczenia przed odkręceniem. Jeśli się mylę to niech mnie ktoś poprawi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gwint prawy

jak masz problem to kluczem udarowym idzie gładko

 

pamiętaj, że człowiek ma w łapie średnio 200N, więc poniżej pół metrowego "rurowego wzmacniacza momentu" może być ciężko

a jak nasadzisz klucz nasadowy to pomóc może lekkie przypomnienie młotkiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

UFF poszła przy pomocy klucza udarowego u wulkanizatora. Nic tylko cieszyć się z nowego napędu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1=2=3 z tym, że 3 jest złoty

a to wiadomo +10 do lansu - i teoretycznie lepsza odporność na korozję

ale ja szarego smarowanego i zardzewiałego łańcucha nie widziałem

4 ma inne zębatki - czy lepsze? ile ludzi tyle opinii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marcin dziękuje za odp, czyli mogę śmiało kupić z linku 1 lub 2 (różnica 50zł).

A jak nie ma różnicy to po co przepłacać..?

 

Rozumiem , że nie jest to najwyższa półka , ale powinna wystarczyć do normalnej jazdy po mieście (wiadomo jak dbasz tak masz).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ZMVX to najwyższa półka

zębatki to taki standard

jak chcesz lepsze to szukaj Grosskopfa, supersproxa - ale tego raczej na allegro nie uświadczysz

i cena takich zębatek może przekroczyć cenę łańcucha, więc nie wiem czy się opłaca

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

supersprox jest w larssonie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem zestaw z 1 linka:)

Dzięki za pomoc.

 

Zdam relacje jak przyjdzie :)

 

 

Złotego nie brałem bo jakoś mi do srebrnego by nie pasował ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 weeks later...

Słuchajcie

 

Podczas kolejnego przejazdu przez Polskę musiałem natychmiastowo zmienić naped, bo był już na ostatnich nogach... w larssonie nie mieli takiego zestawu jaki być powinien (gsf 650 2007 r) i wziąłem co mieli, tylną zębatke chyba 45 zębów i przednią chyba większą niż zalecana. Na autostradzie doznałem szoku... maksymalna prędkośc to... 165 km/h!!!! wcześniej powyżej 210... i teraz nie wiem... czy dobór takich zębatek może mieć taki znaczący wpływ na osiagi??? czy moze to przypadek i coś innego niedobrego dzieje się w moim moto... pomóżcie, no i chyba zaobserwowałem zwiekszenie spalania....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.