Skocz do zawartości

Łańcuch - Zestaw Napędowy - Wymiana - Jaki Zestaw - Problemy I Porady


Gość pepa
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Did w 600 srednio ok 35-40 tys

 

W litr + 25-30 tys

 

Mowa o ksiazkowym dbaniu czyli zawsze odpowiedni nacig i smarowanie, jak ktoras rzecz jest zaniedbana to przebieg spada nawet do polowy.

 

Jeszcze ciekawostka lancuch ktory jest za luzny i zrobi jedna trase pod pelnym obciazeniem powiedzmy 6 k moze nadawac sie na smietnik, 90% motkow ktore robie ma niewlasciwie naciagniety lancuch. Dla przykladu swojego zvmxa w halinie czy wczesniej w dziorze korygowalem 2 razy podczas trasy 6 k.

 

Jak ktos nie wie czy dobrze to ogarnia niech dojezdzi naped do konca naciagu na rownym wyciagnieciu. Tak to jest mozliwe

Edytowane przez Cirus
  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 months later...

WItam,

 

W serwisówce mam napisane że napęd powinien być

Catena di trazione: RKFS50SMOZ1, 112 maglie

 

Rozumiem że suerując się powyższym powinienem kupić zestaw z 112 ogniwami pomimo że mam wersje z ABS (GSF650SA ABS z 2005 r) i na alledrogo sugeruja że do tej wersji powinien być zestaw 116?

 

tutaj 2 ref linki:

1. Sygerujący 116 do ABS

http://allegro.pl/zestaw-naped-owy-did-suzuki-gsf-650-sa-05-06-zloty-i5722971663.html

 

2. 112 jak w książce:

http://allegro.pl/zestaw-naped-owy-suzuki-gsf-650-bandit-05-06-zvmx-i6009446372.html

 

 

 

.... gorączkuje i nie zejde do moto przez najbliższe kilka dni aby liczyć ogniwa więc prosiłbym o jakąś rade?

 

Z góry dziękuję

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

katalog Dida mówi że 116 :

 

0ad1d107e3d7431800e278113c886ddb.jpeg

86059e6283b53318d7b667b5ddaaf630.jpeg

Edytowane przez baldhead
  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

katalog Dida mówi że 116 :

 

0ad1d107e3d7431800e278113c886ddb.jpeg

86059e6283b53318d7b667b5ddaaf630.jpeg

 

Dzięki..dla pewności byłem policzyć i mam założony z 116 ogniwami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 month later...

Przymierzam się do wymiany zestawu napędowego.Mam dylemat między DID 530 VX,a 530 ZVMX oczywiście z zębatkami SUNSTAR. Zastanawiam się czy jest sens ładować się w ZVMX-a,jeśli VX wzmocniony może obsłużyć do 130 KM.

Jeśli ktoś już używał to proszę o pomoc  :o:.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W przypadku 1200 nie ma się co zastanawiać Poszedłem oszczędnością i założyłem VX nic się nie działo ogólnie super ;) tylko jednak czuć było lekkie wyciągnięcie po 10tys km ;) Kumpel założył mocniejszy i jest mega zadowolony 

Wyciągnąć łańcuch przy tej pojemności to żaden problem ;) nie ma co oszczędzać zwróci się zakup w 100% 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też polecam mocniejszy, czyli 530 ZVMX. Mój poprzedni wytrzymał jakieś 35 tyś km. A na nowym zrobiłem jakieś 15 tyś i tylko 1 raz musiałem lekko naciągnąć.  Mocniejszy łańcuch w naszych Bandziorach zawsze się opłaca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 weeks later...

Też polecam mocniejszy, czyli 530 ZVMX. Mój poprzedni wytrzymał jakieś 35 tyś km. A na nowym zrobiłem jakieś 15 tyś i tylko 1 raz musiałem lekko naciągnąć.  Mocniejszy łańcuch w naszych Bandziorach zawsze się opłaca.

a jak to się ma do zębatek?

Pytam w kontekście czy jak się kupi łańcuch za pincet+  to potem i tak zębatki padną wcześniej?

 

Kupuję do Gsf650 DID 525 ZVMX G&G

 

a zębatki do tego jakie?

w kontekście bardzo mocne ;)

 

tak, żeby wydać nawet +100% ale polatać +250% bez wymiany ;)

Edytowane przez pwm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez znaczenia ja zawsze zakładam JT, i tak lancuch pierwszy padnie, sproxem mozesz co najwyzej wyglad poprawic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 month later...

spieszyłem się jak myłem bandita przed zimą i zapomniałem łańcuch przesmarować, rudy się zrobił . Probować czyścić czy daremny trud i tylko nowy? jutro mogę zdjęcie wrzucić

Edytowane przez tolek_banan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przetrzyj szmatą z olejem i powinno być git

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczoteczka do zębów(tylko najpierw je umyj bo później już się nie nada) nafta świetlna i po kłopocie :usmiech:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak rudy się zrobił tzn że masz wilgoć w garażu. Spokojnie da się tą rdzę usunąć tak jak Kwinto pisał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O ile ogniwa ruszaja sie bez problemu a nie zacinaja to nie ma sie czym przejmowac chyba tylko wizualnie go ogarnac:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o to mnie pocieszyliście bo budżet mi się ostatnio nie dopina a chcę mieć za miesiąc gotowego bandita, dzisiaj się pewnie zabiorę za niego. Dam zdjęcia przed i po

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 months later...

a tak to od Cirusa wygląda -- solidne opakowanie, pachnące smarem i charakterystycznie metalicznie, piękne:

https://photos.app.goo.gl/6wxcaRHEysXaQr7l1

https://photos.app.goo.gl/ESsdimVlnblAyI8F3

https://photos.app.goo.gl/2R0c8QEnn6oRxwVt1

 

Dzięki Mistrzu

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 month later...

Pany, szybkie pytanie:

 

Pacjent B12.5, jaki łańcuch napędowy? Starczy 530VX czy celować w ZVMX-a

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zvmx

A po ile u Ciebie takie cuda? Potrzebuje łańcuch i tylną zębatke. Przednia nowa leży na półce i czeka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pw

 

 

 

Paczka dotarła, towar i cena pierwsza klasa :)

 

Dzięki Cirus

 

ihost_1504878196__nap.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 months later...

Może się ktoś podzielić namiarami na sprawdzony sklep z rozsądnymi cenami? :) Poszukiwany DID 525 VX lub 530 VX (112 ogniw) + zębatki w fabrycznych rozmiarach.
Cirus, kolega powyżej poleca więc... jakbyś miał jakiś zestaw to również proszę o wycenę. Dzięki :oki:

I jeszcze dorzucę swoje 3 grosze do tematu łańcuchów:
Obecnie posiadam złoty DID 50(530)VX, który zrobił ze mną 10 000 km (nie wiem ile poprzedni właściciel na nim nakręcił) i niestety pogubił uszczelki :( Sam łańcuch jest całkiem równomiernie wyciągnięty i nie doszedłem nawet do połowy naciągu na podziałce. W ciągu przebytego dystansu łańcuch wymagał jedynie jednej korekty naciągu. Gdyby nie te ringi to pewnie jeszcze długo by posłużył...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy uzyc raz nitro zeby sie skutecznie pozbyc oringow ;) na pw poleciala wiadomosc

Edytowane przez Cirus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 weeks later...

Hej, także jestem na zakupie napędu, 530 VX (112)+zebatki, czy odradzacie zakup na aledrogo? Pacjent 650"S" k5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.