Skocz do zawartości

Łańcuch - Zestaw Napędowy - Wymiana - Jaki Zestaw - Problemy I Porady


Gość pepa
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

bo łańcuch smaruje się na części roboczej a nie wszędzie jak leci po całości :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

byłem wrócilem, pomierzyłem. W miejscu najbardziej napiętym luz ustawilem na ~2.5cm czyli minimum co mówi instrukcja, w zwiazku z tym w miejscu nabardziej rozciągnietym wychodzi że luz jest w okolicach 4cm więc chyba trochu duża różnica :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kefirek a za ile dokładnie możesz dorwać tan złoty + zębatki bo ja dorwałem za 500zł złoty DID + zębatki JT nie duża różnica do zwykłego to kupiłem:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

póki co najlepsza oferta jest na stronie http://zestawnapedowy.pl/ Złoty DID (VM) + zębatki JT wychodzi 464 + 23 przesyłka, nie złoty DID (VM) 449 a wersja VX 390. Dziś w M&M na dygasińskiego za DIDa VM + zębatki sunstar powiedzieli mi 550 (podobnie jest w defenderze). Za tego Dyna Chains (wersja MXO) z zębatkami AFAM cena ostateczna to 395 zł. Czekam jeszcze na wieści od Łukasza za ile jest w stanie wyrwać kompletny napęd z Larssona.

 

Zobaczymy, narazie ustawiłem ten napęd tak jak w poście wyżej, jutro wymieniam klocki przód, olej z filtrem a napęd pewnie w niedługim czasie także.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu cały zestaw z DID-em i dają jeszcze puszkę smaru ;) klikaj tu :)

 

nie wiem kolego co kombinujesz ze podsyłasz link do allegro tyle że nie do strony przedmiotu a od razu do pola logowania i zapewne kupna. Także prosiłbym Cię o wytłumaczenie o co biega, a modów o usunięcie linka podanego przez gepcio, żeby przypadkiem ktoś kto ma zapisane w przeglądarce haslo i login do allegro się nie naciął.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 weeks later...

Napęd w moim Bandycie już zbliża się do stanu śmierci klinicznej więc trzeba kupić nowy. I teraz moje pytanie. Który wybrać? Jest tego trochę a ceny są z przedziału 340-600 zl więc dość spora różnica. Nie znam się na tym więc liczę na fachową poradę, który z poniższych napędów będzie najlepszy biorąc pod uwagę stosunek ceny do jakości :)

 

http://allegro.pl/naped-gsf-650-bandit-did-x-ring-sunstar-promocja-i1509185880.html

http://allegro.pl/naped-gsf-650-bandit-05-06-zestaw-sunstar-did-i1529084948.html

http://allegro.pl/naped-do-gsf-650-bandit-05-06-did-x-ring-jt-i1492036686.html

http://allegro.pl/naped-suzuki-gsf-650-bandit-05-06-zestaw-did-i1495007785.html

http://allegro.pl/naped-did-x-ring-suzuki-gsf-bandit-650-05-06-gls-0-i1505566520.html

http://www.moto-obroty.pl/product_info.php?products_id=3135

http://www.moto-obroty.pl/product_info.php?products_id=3133

 

Jak ktoś uważa, ze warto kupić jakiś zupełnie inny napęd lub wie gdzie go dostanę taniej to niech śmiało daje linka :)

 

Z góry dzięki za wszelkie porady

Edytowane przez J_brawo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://polishbanditcrew.pl/topic/5863-zloty-did/page__p__76815__fromsearch__1#entry76815 tu masz co nieco o napędach.

 

 

nawiazując do tamtego tematu ostatecznie zamówiłem DIDa VM2 z zębatkami sunstara za 490.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie beda OK, wszystkie to lancuchy DID ( bardzo dobre ) + np zebatki sunstar, jezeli occzywiscie nie sa to podrobki.

 

 

Czyli po prostu brać najtańszy? No i jak mam sprawdzić czy to nie podróbki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego najpierw sobie poczytaj o typach łancuchów, VX, VM, X-ring, o ring etc. zębatkach, ile do Twojego rocznika jest przewidziane ogniw, bo z linków które podałeś wynika że jedni sprzedają po 112 ogniw inni po 116. Także żebyś się nie zdziwił że jest za długi albo za krótki. I wtedy szukaj i się decyduj. Dalej na jednej z aukcji masz DiDa i zębatki M.Line i pytanie co to za zębatki? I czy przypadkiem nie jakaś chińszczyzna, bo co z tego że kupisz łańuch super ekstra hiper wzmocniony jak zębatki Ci sie rozpadną w 1/4 żywotności łańcucha?

 

Firmy które robią dobre zębatki i łańcuchy to m.in. SunStar, JT Sprocket, AFAM. Łańuchy to DID (kilka klas wytrzymałościowych), RK Chains (też pare klas wytrzymałościowych), i z tego co tam czytałem to ten DynaChains ponoć też całkiem ok ale ostatecznie ja na niego się nie zdecydowałem mimo iż cena była kusząca.

 

najpierw poczytaj, porównaj, poszukaj i potem kupuj. I nie zawsze Allegro wychodzi najtaniej, czasem trzeba polować i pytać o rabaty w normalnych sklepach stacjonarnych :) Dla przykłądu Ci powiem że na tego DiDa który ma być w poniedziałek do odbioru najpierw z ceny katalogowej było 10% rabatu, a że pomarudziłem poszedłem raz jeszcze dostałem kolejne 10% i z ponad 600 zrobilo się nie całe 500 :)

Edytowane przez kefirek
  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobacz tez u tego typa kupiłem u niego najlepszego DID-a na Sunstarach i 2 zapasowymi ogniwami zakuwanymi za ok 480zł i właśnie zamontowałem jestem mega zadowolony :)

 

PS.

to była cena po znajomości ale myślę że i tak ma przyjazne ceny.

Edytowane przez Ezekiel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu masz katalog DID-a.

 

Kupuje się tyle ogniw ile trzeba, bo płaci się od ich ilości.

O żebatkach napisane powyżej przez kefirka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napęd odebrałem dziś ze sklepu, ostatecznie staneło na DID VM G&B i zębatki sunstar. Niestety łańcuch jest nie zakuty, także pytanie czy ktoś z Krakowa lub okolic dysponuje zakuwarką żeby go zakuć? Ewentualnie, biorąc pod uwagę iż jeżdzę trochu po Polsce czy ktoś z kolegów poza małopolską ma to ustrojstwo i przy zbiegu okoliczności (czytaj będę w tym a tym miejscu na delegacji) mi to zakuje?

 

 

miasta które odwiedzam co jakiś czas to W-wa, Poznań, Rzeszów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

póki co najlepsza oferta jest na stronie http://zestawnapedowy.pl/

 

zna ktoś ten sklep?? oferta cenowa średnio około 100 zł taniej niż u konkurencji.

Dlaczego ten zestaw kosztuje 570 zł

JTF513-15

JTR829-47

DID50ZVM2-112

 

http://zestawnapedow...-sprockets.html

 

a ten 473 zł

JTF513-15

JTR829-47

DID50ZVM2-116

 

http://zestawnapedow...-sprockets.html

 

Skoro drugi ma więcej ogniw :huh: i te same zębatki

 

Potrzebuje do swojego gsf 650 k6 bez ABS 112 ogniw.

 

Chyba najprościej jest kupić ten DID50ZVM2-116 i skrócić niż płacić 97 zł więcej, chyba że czegoś nie rozumie <_<

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś namieszane chyba napisz maila i zapytaj pewnie coś przekręcili

 

Jakoś tanio te ZVM2 ja za tyle kupilem złoty VM xring

Edytowane przez baldhead
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem już po wymianie napędu, przy okazji przesmarowałem zawieszenie.

Kupiłem Zestaw DID ZVMX i zębatki Sunstar za 640zł z przesyłką, towar na następny dzień.

Sklep to motopasja.eu jak by ktoś był zainteresowany napędem to w zapytaniu napiszcie Suzikala,

powinniście dostać rabat, jeżeli cena będzie wam odpowiadać to brać sklep pewny :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

Hej,

 

przymierzam się do zakupu nowego zestawu napędowego do mojego bandziorka jednak jako, że budżet studencki nie pozwala na zbytnie ekstrawagancje zastanawiam się nad jakimiś tańszymi zamiennikami dla znanego, polecanego i niestety najdroższego DIDa. Czy kajdan oferowany na tej aukcji się do czegokolwiek nadaje? Przyznam, że poza niską ceną ma on nad DIDem podstawową przewagę jaką jest spinka do zakucia łańcucha eliminująca koszty robocizny w serwisie jednak mimo rocznych przebiegów w granicach 5-10k km w spacerowym tempie jego wytrzymałość budzi we mnie pewne obawy. Miał ktoś z was do czynienia z tym wynalazkiem? Jakieś opinie/sugestie dotyczące zakupu?

 

Druga kwestia, czy w okolicy Warszawy/Legionowa mieszka jakiś szczęśliwy posiadacz zakuwarki chętny w zamian za przysłowiową flaszkę do pomocy w ubraniu dziorka w nowy łańcuch(w przypadku kupna czegoś z wyższej bezspinkowej półki)? :)

 

pozdrawiam

kk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tanie mięso psy jedzą. Jeszcze przed zimą spodziewać się mopżna posta: "Pomocy, mój łańcuch ma pół sezonu i wyciągnął się na tyle, że mam już na następny raz..."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łańcuch typu standard, coś mi się wydaje że nawet tam jednego oringa nie uświadczysz. Czy jest sens kupować coś co jest najtańsze na rynku i prawdę powiedziawszy nie wiadomo jak sie zachowa? (weź pod uwagę to że bandit i 200 zasuwa a przy takiej prędkości raczej nie chciałbyś żeby łańcuch strzelił).

 

Napisz do tego typka www.amoto.pl napęd do B6 na zębatkach AFAMa i z łańcuchem DynaChains wycenił mi w kwietniu na 395 złotych. Fakt ostatecznie kupiłem zlotego Dida i zębatki Sunstara. Informacji na temat tych dwóch firm za dużo w necie nie znajdziesz niestety, ale ogólnie z tego co ja wtedy wyszukalem zębatki AFAM ponoć jedne z najlepszych ale nie tak popularne jak SunStar, ponoć latają na nich nawet w MotoGP. DynaChains o tym było jeszcze mniej informacji ale gdzieś na forum motocyklistów wymieniali ten łańcuch jako jeden z trójki najlepszych producentów (pozostała dwójka to oczywiscie DiD i RK).

 

btw.

zębatki AFAMa są mi jeszcze znane stąd iż obecnie mój bandit na nich śmiga i o ile łańcuch się skończył ( nierównomiernie wyciągnięty i też firmowany przez AFAM) to zębatki w stanie świetnym. Wydaje mi się że będzie to lepszy wybor aniżeli proponowany przez Ciebie zestaw.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej,

 

Przyznam, że poza niską ceną ma on nad DIDem podstawową przewagę jaką jest spinka do zakucia łańcucha eliminująca koszty robocizny w serwisie jednak mimo rocznych przebiegów w granicach 5-10k

 

 

o w dupę jeża..spinka ? spinki to są w rowerach..łańcuch w motocyklach się zakuwa !!! nie wiem czy widziałeś jak ta spinka wygląda w każdym razie nigdy bym tak łańcucha nie zapiął..i słynne słowa qnerka "lepiej łańcuch źle zakuć niż dobrze zapiać"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szczerze mowiac.... daruj sobie! . jak powiedzial Wojtecki spinka dobra w rowerze a nie w takiej maszynie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm ja widziałem spinki w r1 i ponoć to się trzymało jakoś ;] W dziorze mam łańcuch zakuty i jest git. Za to w GSie przelatałem 2 sezony z nie od końca zapiętą zapinką. JAK? Już mówię

Kupiłem GSa z całkiem nowym napędem i do głowy mi nie przyszło, że tam jest zapinka. Zwykłe ogniwo... jak się później okazało bez zapinki. Jak to mój kumpel mechanik zobaczył to malo z butów nie wyskoczył i nie mógł uwierzyć, że zrobiłem tak z 12tyś km =] Szczęście, że nie spadło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie trzeba zakuwarki, ceownik 5mm i śruba hartowana a do trzpienia łańcucha odpowiednia kulka ja robiłem zdaje się kulką 6mm i jest rewelka - pół godziny roboty i kaska w kieszeni ale łańcuch / jak powiedział mmmarcin - tanie mięso.../ DID i to super hiper mocny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej,

 

 

Druga kwestia, czy w okolicy Warszawy/Legionowa mieszka jakiś chętny do pomocy w ubraniu dziorka w nowy łańcuch(w przypadku kupna czegoś z wyższej bezspinkowej półki)? :)

 

pozdrawiam

kk

 

Jak kupisz łańcuch się odezwij.Zakujemy :)

Znaczy sam sobie to zrobisz ja powiem jak :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.