Skocz do zawartości

Łożyska Koła

Gość SMUGE
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Zabrałem się za wymianę łożysk w tylnym kole. Są tam dwa łożyska o tych samych wymiarach 20x47x14 (6204). Jednak po zdjęciu okazało się, że jedno łożysko jest 6204ZC3 a drugie 6204DU. Nie wiem zatem jaki typ kupić (przypuszczam że oba powinny być identyczne)?

Kupujesz takie same łożyska, kryte - pamiętaj o tuleji między nimi

Teoretycznie powinno być łożysko 62042RS

SKLEP Z ŁOŻYSKAMI

Poszukaj w normalnym sklepie np. jak powyżej bo w motocyklowych cena idzie w górę x3 :)

Te litery na końcu oznaczają wykonanie czyli sposób zabudowy kółek wewnątrz ich jakieś tam umiejscowienie czy są stożkowe bądź nie itp nie znam się dokładnie ale jeżeli chodzi o wymiary to odpowiadają za to tylko te 4 cyfry więc kupujesz takie same i powinno grać.

No tak chłopaki , ma kupić te same ale które ?

Katalog mówi 62042RS

a kolega ma jedno 6204ZC3 a drugie 6204DU.

Dlatego też pytał które ma wybrać

Internet prawdę Ci powie:

katalogowe: http://www.skf.com/s...onField=62042RS

6204ZC3: http://www.skf.com/s...eld=6204-Z%2FC3

6204DU: Nie istnieje podobno ;P

Więc w sumie jeden pies ;)

Ewentualnie zadzwoń sobie: http://www.stozek.pl/index.php

Wiem ze oni się trochę na łożyskach znają więc Ci wytłumaczą co i jak czym się różni jeden od drugiego i wtedy sam podejmiesz decyzję czego potrzebujesz.

Edytowane przez kuba

No właśnie z tego co się dowiedziałem w sklepie z łożyskami i sprawdziłem u wujka googla to te oznaczenia dodatkowe nie są od tak żeby sobie były. Łożysko ZC3 ma powiększony luz promieniowy (Z - osłona blaszana z jednej strony, C3 - luz promieniowy). Na starym forum ktoś pisał, że miał w kole 6204DU. Ja też jedno takie miałem więc chyba kupię takie jeśli tylko będzie. Jak takiego nie znajdę to kupię 2RS. Dzwoniłem również z zapytaniem do serwisu suzuki i nie byli nic mi w stanie powiedzie oprócz wymiarów tych łożysk. Dzięki za pomoc

kup 2rs i będzie dobrze - bodajże po 12zł/szt