Skocz do zawartości

Sprzęgło - Problemy Ze Sprzęgłem


Gość kaczanus89
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

ja w 600 niedawno wymieniałem na NHC + sprężyny ebc i póki co to wszystko ok :) Ty masz 1200 ?? bo chriss pisał że jak zmienił sprężyny na EBC to sprzęgło ślizgało gorzej jak na starych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do oleju i sprzegla. Dzis zmienilem olej na Motul 5100 ester, sprzeglo przestalo ciagnac momentalnie. Wiec olej ma wplywa na dzialanie sprzegla :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do oleju i sprzegla. Dzis zmienilem olej na Motul 5100 ester, sprzeglo przestalo ciagnac momentalnie. Wiec olej ma wplywa na dzialanie sprzegla :P

ale... nie uważasz że w ten sposób ono po prostu zaczęło się ślizgać? ;) a to nie jest OK, jaki był wczesniej olej?

Edytowane przez obiezyswiat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurde Obi nie kombinuj ;) Ciagnelo mi tylko na biegu jak trzymalem sprzeglo, na piatce pelna rura i nic nie slizga/nie slizgalo. Wiec oco Ci chodzi ze slizganiem?

 

jak cale to polecam nie oszczedzac. Mi polecono tarcze vesrah takie jak na larssonie 314zl i sprezyne ASO czyli domyslam sie ze Suzukowa :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale jakie to sa sprezyny ? jak to wyglada tak jak w linku dalem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprezyny to to nie przypomina tylko jakas podkladke, dzieki

 

Wysyłane z mojego GT-I8160 za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie pochwalilem za predko... Znow sie sp*****lilo, no nie wierze. Wczoraj zmienilem olej bylo wszystko cacy, wrocilem do domu 20km pod garazem bylo cacy. Dzis ruszylem na miasto kupic pare p*****lek. Na poczatku bylo tak jak zwykle czyli cacy, bo mam teraz nawyk sprawdzania czy nie ciagnie. Wrocilem z miasta do domu i ciagnie... Jakos tak dziwnie bo raz mocniej a za chwile znowu slabiej, ale ciagle prze do przodu. No choleraby to. No to mowi sprobuje odpowietrzyc, zalozylem wezyk a tu 2 male bombelki. Sprawdzam, ale ciagnie dalej :( Nie wiem czy one z zewnatrz czy gdzies zaciagnelo przy zaworku. Sprawdze za pare godzin czy na zimnym tez ciagnie. Znowu mi smutno :(

Edytowane przez nikon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przeczuwałem że to nie wina oleju/sklejonych tarcz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko jak wyjasnisz ze od razu po zmianie przestal ciagnac? A po 40km znow zaczal? :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak Ty to wyjaśnisz ? olej się zużył ? :zeby:

 

na moje oko zapowietrzony układ, trochę przeszedłem z odpowietrzaniem hamulców :) powietrze przez wężyk przy zacskach nie leciało a przelałem około 1l płynu a klamka dalej miękka, powietrze gdzieś siedziało na pompie hamulcowej, i za cholere nie można byłoe sie go pozbyć, strzykawki i inne duperele zaczęły mnie wk**wiać, wieć załatwiłem sobie śrube trzymająca przewody przy pompie która ma zamontowany taki sam odpowietrznik jak przy zaciskach, na pierwszy ogien odpowietrzenie pompy a potem zaciski i teraz dopiero jest git ( ale i tak nie jestem zadowolony z hamulców) mogę powiedzieć że na 99.9% nie mam powietrza w kładzie ^_^

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo one są chyba wygięte troszkę ale link dałeś do EBC a jak już pisałem te EBC się ślizgały chrissowi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak pisze bald. Te sprezynki sa wygiete, Wchodza dwie sztuki, jedna na druga, centralnie w koszy sprzeglowym sie znajduja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurde chyba rozloze te wielka bjacz i zobacze co slychac u tarczek :P Tylko nie rozumiem czemu po konkretnym rozgrzaniu ciagnie mocniej :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie masz po co ruszać tarcz, bo to nie ich wina. Jakby było zużyte to by się ślizgało a nie ciągnęło.

Winny jest wysprzęglik lub pompa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to czemu nagle po zmianie oleju na nowy jak reka odjal i teraz powoli wraca?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przypadek.

 

Spróbuj odpowietrzyć układ ale od dołu a nie od góry.

 

Kup wielką strzykawkę. Zlej cały płyn z układu i wlewaj płyn od dołu strzykawką. Całe powietrze wyjdzie górą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ogolnie jest tak, ze jak podpompuje klamka kilka razy to lzej wchodzi. Tak jakby pompa za slaba prace na raz wykonywal ;/

Edytowane przez nikon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tzn. jak napompujesz to klamka wpada? Czy przestaje ciągnąć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie źle odpowietrzony.

 

Spróbuj jeszcze zrobić numer z zostawieniem wciśniętego sprzęgła na noc. Z hamulcami pomagało.

Popompuj parę razy nie puszczając do końca po czym zablokuj wciśniętą klamkę (np. trytką) na całą noc. Może pomoże, może nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.