Skocz do zawartości

Gaźniki - Regulacja Składu Mieszanki - Dawka Paliwa


Gość maro
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

No właśnie nie mam nic przerabiane oprócz tych oringów podłożonych... Wezmę je usunę skoro fabrycznie ich tam nie ma. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie nie mam nic przerabiane oprócz tych oringów podłożonych... Wezmę je usunę skoro fabrycznie ich tam nie ma.

 

Wszystkiego trza uczyć , zobacz w moją sygnaturkę
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

Witam, 

 

W sumie to nie jestem pewien czy to właściwe miejsce ale nic lepszego nie znalazłem. Mam pewien problem i tutaj pytanie do osób mający wiedzę w temacie. Mam GSF 1250 z 2010 na wtrysku, jakiś czas temu postanowiłem wymienić wydech. Wybór padł na ixila w sumie długo się nim nie nacieszyłem bo po 20 km guma ochrona od opaski zaczęła się topić. Szybka reklamacja i po kilku dniach mam nową gumę, wymiana przelatane kilkadziesiąt km i temat od nowa. Dodatkowo wydech nabrał dziwnych kolorów z wyraźnymi szarymi wżerami w inoxie zrobił się brzydko żółty. Reklamacja wydechu bo to mało normalne (wydech komorowy nie przelot. Po małym przelocie postanowiłem dokonać pomiaru kolektorów wydechu (opisywałem to w wątku wydechów) najwyższa temperatura bo prawie dwukrotna wypada właśnie na komorze idealnie w miejscu gdzie topiąca guma i znacząca zmian koloru. Dla mnie ewidentnie wina wydechu, ale prewencyjnie robię pomiar spalin i sprawdzam świece wszystko ok. Ixil nie uznaje, że to wina motocykla i nie chce wymienić wydechu na nowy zaproponował zwrot kasy. I teraz mam poważną zagwozdkę bo nie bardzo wiem co jeszcze, gdzie i jakie parametry wypadałoby sprawdzić aby wykluczyć winę moto ?  W tym co udało mi się wyczytać wynika, że wtryski to zupełnie inna bajka niż gaźnik i nie wymagają regulacji, czy to uzasadnione nie wiem :( wymiana wydechu końcowego nie wymaga strojenia mapy przy wtryskach, również nie mam wiedzy w tym zakresie. Podpowiecie coś ? będę wdzięczny chciałbym mieć 100% przed zakupem nowego komina. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyjebać kata, to własnie trzeba zrobic po wymianie na przelot.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 months later...

Czesc panowie mam problem kupilem bandziora 600 98r zawory sa ustawione synchronizacja zrobiona jednak caly czas mam za bogata mieszanke na pierwszym cylindrze . Pozostale trzy gazniki ustawione swiece ladnie wchodza w kawowy kolor jednak pierwszy cylinder zalewa cwieca czarna a śruba od regulacji jest juz otwarta tylko na pol obrotu . Membrany cale gaznik caly wyczyszczony .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czesc panowie mam problem kupilem bandziora 600 98r zawory sa ustawione synchronizacja zrobiona jednak caly czas mam za bogata mieszanke na pierwszym cylindrze . Pozostale trzy gazniki ustawione swiece ladnie wchodza w kawowy kolor jednak pierwszy cylinder zalewa cwieca czarna a śruba od regulacji jest juz otwarta tylko na pol obrotu . Membrany cale gaznik caly wyczyszczony .

zaworek iglicowy do wymiany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam Lelona , albo popraw wysokość pływaka w tym gaźniku tzn poziom paliwa

Edytowane przez benywariat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 months later...

Witam wszystkich zwracam sie do was z zapytaniem o ustawienie zaplonu przy prubie uruchomienia silnika 3krotnie szczelil w gaznik ostatni strzal byl tak glosny ze 5 minut dzwonilo mi w uszach sprawdzilem ustawienie walkow rozrzadu jest ok gazniki wyczyszczone na wysoki polysk wykrecilem srubki od skladu mieszanki dokrecilem na ful i wykrecilem na 1,7 obrotu nie wiem co dokladnie jeszcze moge zrobic zeby ten silnik wskrzesic do zycia przychodzi mi do głowy zapłon . Sprawdzałem tez iskrę czy może pod ciśnieniem gubi iskrę ale nie jest ok iskra koloru różowego inne świece kolor niebieski zauważyłem tez coś dziwnego po kręceniu rozrusznikiem i po zatrzymaniu po 3 sekundach pojawia się iskra na świecy jednej świecy dziwne dodam od siebie ze silnik jest z roku 97 zmieniłem przewody impulsatora i od lewej strony czujnik obrotów taki okrągły pod pokrywa czy ma to znaczenie instalacja z roku 2001 chyba nie ma nic wspólnego z tymi objawami z góry dziękuje za pomoc i przepraszam za bałagan w tekście ale brak mi sił na szukanie w necie info pozdrawiam Marcin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oddaj to komus do regulacji kto ma pojecie bo w oczy mnie razie co 2 zdanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oddaj to komus do regulacji kto ma pojecie bo w oczy mnie razie co 2 zdanie.

Oddaj to komus do regulacji kto ma pojecie bo w oczy mnie razie co 2 zdanie.

wporzatku może masz racje ale po co są takie fora żeby chodzić po mechanikach napisałem ze post bez ładu co mam wyregulować skład mieszanki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sa rzeczy ktore mozna zrobic samemu a sa elementy ktore lepiej oddac do zrobienia oszczedzi to czasu nerwow i pieniedzy. Napisalem tak bo wychodzi ze masz wszystko do roboty a to nie jest przypadek na zasadzie "nacisnij i bedzie ok" - a jezeli uwazasz inaczej to przewertuj te kilka stron tematu i ucz sie wszystkiego od podstaw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sa rzeczy ktore mozna zrobic samemu a sa elementy ktore lepiej oddac do zrobienia oszczedzi to czasu nerwow i pieniedzy. Napisalem tak bo wychodzi ze masz wszystko do roboty a to nie jest przypadek na zasadzie "nacisnij i bedzie ok" - a jezeli uwazasz inaczej to przewertuj te kilka stron tematu i ucz sie wszystkiego od podstaw

z chęcią bym tak zrobił ale nie mieszkam w Pl jezeli jest to problem z mieszanka to dojdę do właściwego dawkowania martwi mnie zmiana czujnika po lewej stronie pod pokrywa w silnikach z roku 2001 ten element ma 3 mosiężne kropki w starych tylko 1 jeżeli chodzi o gaźniki to z modelu 2001 z czujnokiem polozenia przepustnicy dobrze nie zawracam gitary dzięki za pomoc Edytowane przez dzerass81
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cirus ma racje.

Sam rozloze i poskladam gaznik z palcem w d... a mieszanki nie ustawie bom gluchy.

Piszesz rzeczy, gdzie musimy sie domyslac o czym mowa. To nie ses tej sprawy.

Przykladowo, ten przez ciebie wspomniany czujnik obrotow. Myslisz o tym pod lewym deklem, przykreconym dwiema srubkami w poblizu zebatki zdawczej? Jezeli tak... no widzisz, to to cosik, to akurat nie jest czujnikien obrotow.

Tak samo impulsator. W twoim jest na tranzystorach i co chcesz tam wiekliego ustawiac oprucz przyspieszenia zaplonu po powiekszeniu otworow mocujacych cala plytke.

Nie powiem, ze nie mozna to czy tamto zrobic samemu ale, opisy musza byc dokladne, sam musisz wiedziec co robisz a w razie pytan, podbudowac je zdjeciami bo jak do tej pory to raczej trudno sie domyslic o czym mowisz. Jak bedzie wszystko jasne to jestem przekonany, ze Cirus bedzie ostatnim, ktory odmowi tobie pomocy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaram się przybliżyć temat bo faktycznie nie można się połapać a wiec od początku wszedłem w posiadanie 2 silników do Suzuki Bandit 600 rok wydania1997 i 2001 w silniku starszej generacji uszkodzony był czujnik przykręcany na 2 śrubki pod lewym deklem koło zembatki wymieniłem wstawiłem z modelu 2001 od strony prawej odkręciłem dekiel i wymieniłem instalacje zapłonowa bo nie pasowała instalacja pod instalkę w motocyklu, gaźniki posiadałem z 3 silnika wstawiłem do tego silnika poskładałeś i przygotowałem silnik do uruchomienia tak jak wcześniej pisałem strzały w gaźniki chodziło mi tylko o sprawdzenie czy silnik zagada tylko tyle fazy rozrządu są ustawione dobrze walki nie są zamienione iskra jest majstrowalem przy regulacji mieszanki bo czyściłem gaźniki i wykręcałem te dysze ustawiłem na 1.7 wyjściowe ale to zapewne nie tak powinno być.nie Chełm sam kombinować bo cholernie się przestraszyłem tym ostatnim strzałem i odpuściłem dalsze kręcenie silnikiem znalazłem forum zapytałem odrazu z góry mnie potraktowano wporzatku ja tylko chciałem zapytać czy to mieszanka czy instalacja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z opisu to może być wszystko :(

1- czy prawidłowa kolejność przewodów do świec.( może i głupie ale często mylona)

2 -wyjściowa pozycja do regulacji to 2-2.5 obrotu

3- nie mamy pojęcia co żeś gmerał w elektryce i jak to pospinałeś

Takie wróżenie z fusów.

 

Zacznijmy od początku:

Punkt 1 i 2

 

Potem zobaczymy dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z opisu to może być wszystko :(

1- czy prawidłowa kolejność przewodów do świec.( może i głupie ale często mylona)

2 -wyjściowa pozycja do regulacji to 2-2.5 obrotu

3- nie mamy pojęcia co żeś gmerał w elektryce i jak to pospinałeś

Takie wróżenie z fusów.

 

Zacznijmy od początku:

Punkt 1 i 2 ok elektryka to tylko zmiana kabli co do kabli to wpielem od prawej do lewej 1234 stojąc pszodem od lewej 1 gar może popierdzielilem coś jutro zobaczę z mieszanka dzięki za odp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla ułatwienia kolejność podpięcia świec dla modelu 95-99 I gen

 

ihost_1514361379__swiece.jpg

 

Do II generacji sa tak

ihost_1473449438__kable.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla ułatwienia kolejność podpięcia świec dla modelu 95-99 I gen

 

ihost_1514361379__swiece.jpg

 

Do II generacji sa tak

ihost_1473449438__kable.jpg

. No to klops ja podpiąłem całkiem odwrotnie bo tak jakiś magik opisał na silniku wielkie dzięki sprawdzę czy coś pomoże
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

. No to klops ja podpiąłem całkiem odwrotnie bo tak jakiś magik opisał na silniku wielkie dzięki sprawdzę czy coś pomoże

Dlatego strzelał :)

Teraz odpali na strzała :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego strzelał :)

Teraz odpali na strzala  a takie pytanie mam  w silnikach z roku 2001 podlaczenie przewodow jest inne ???? mam nadzieje ze zagada bo inaczej nie rusze z projektem a czas na prace garazowe jest wlasciwy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Dlatego strzelał :)

Teraz odpali na strzala a takie pytanie mam w silnikach z roku 2001 podlaczenie przewodow jest inne ???? mam nadzieje ze zagada bo inaczej nie rusze z projektem a czas na prace garazowe jest wlasciwy.

Zależnie od wersji były różne. Manual w dziale dowload :)

 

Wysłane ze Srapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla ułatwienia kolejność podpięcia świec dla modelu 95-99 I gen

 

ihost_1514361379__swiece.jpg

 

Do II generacji sa tak

ihost_1473449438__kable.jpg

 

Tomek, odwrotnie. U gory druga generacja, dolne zdjecie pierwsza. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mnie się wydaje ze Tomek ma rację i dobrze opisał zdjęcia. Napewno pierwsza generacja tak miała. Drugiej nie miałem to się nie wypowiadam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.