Skocz do zawartości

Nierówno Wyciągniety Łancuszek Rozrządu


Cirus
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

19 godzin temu, konkl napisał:

będę wymieniać łańcuch rozrządu w b6.5, olejak.

Chcę to zrobić przeciągając stary łańcuch połączony z nowym. Czy będą mi potrzebne blokady rozrządu jak rozepnę łańcuch?

A sorry. Najlepiej wywalić wałki bo tam nie mam miejsca. Potem poustawiać na znaki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łańcuszek może poczekać, jadę busę oglądać;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 year later...

Cześć  z odpalając usłyszałem nie zbyt przyjemny dźwięk, plus mam problem z szarpaniem podczas jednostajnej jazdy i zbyt mocno grzejący się wydech i jedną rura kolektora jest ciemniejszą od początku roku mam takie coś,  były czyszone gaźniki ale nic to nie dało. Postanowiłem  zdjąć pokrywę bo i tak czas na regulację zaworów które są w górnym zakresie regulacji ssący i wydechowe i łańcuszek na napinaczu ma jeszcze 7 ząbków ale wydaje mi się że źle leży na zębatkach, czy on kwalifikuje się do wymiany i mógł powodować szarpanie i grzanie się wydechu ?? 

 

IMG_0989.jpeg

IMG_0988.jpeg

IMG_0983.jpeg

IMG_0995.jpeg

IMG_0125.jpeg

C2C7ED8E-9137-4597-98EE-30DE135FF648.jpeg

Edytowane przez kombajn93
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szarpanie podczas jazdy ze stala predkoscia i przegrzewania sie wydechu moze swiadczyc o pracy silnika na zbyt ubogiej mieszance paliwowo-powietrznej. 
 

Czy ma na to wplyw stan lancuszka rozrzadu? Trudno powiedziec. Raczej ogolny stan calego rozrzadu i luzy zaworowe. Jesli zawory wydechowe sie nie domykaja i przepuszczaja czesc mieszanki do kolektora podczas sprezania, ma prawo zubazac sie mieszanka - stad szarpanie i przegrzewanie wydechu. 


Na pewno warto wymienic lancuszek, i skontrolowac walki oraz zawory. 
Sam lancuszek nie wyglada dobrze i jego grzechotanie nie wrozy nic dobrego. 
 


 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, Christoph napisał:

Szarpanie podczas jazdy ze stala predkoscia i przegrzewania sie wydechu moze swiadczyc o pracy silnika na zbyt ubogiej mieszance paliwowo-powietrznej. 
 

Czy ma na to wplyw stan lancuszka rozrzadu? Trudno powiedziec. Raczej ogolny stan calego rozrzadu i luzy zaworowe. Jesli zawory wydechowe sie nie domykaja i przepuszczaja czesc mieszanki do kolektora podczas sprezania, ma prawo zubazac sie mieszanka - stad szarpanie i przegrzewanie wydechu. 


Na pewno warto wymienic lancuszek, i skontrolowac walki oraz zawory. 
Sam lancuszek nie wyglada dobrze i jego grzechotanie nie wrozy nic dobrego. 
 


 

 Ewidentnie ma ubogą mieszankę bo nie bez przyczyny wydech ma takie odbarwienia, kombinowałem rozkrecajac skłąd mieszanki wykrecajac nawet 4 obroty i nie było zmiany.

Luzy zaworowe jak pisałem są w górnej granicy nawet delikatnie ponad, więc może to mieć wpływ, ale wyreguluje je po wymianie łańcuszka bo mimo że ma 7 ząbków nie psuje mi jak siedzi  na zębatkce  i teraz pytanie jaki łańcuszek kupić DID czy innej firmy ,oraz  jak sprawdzić wałki, bo na moje oko wyglądają bardzo dobrze ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przez zubozona mieszanke wypalilo mi wydech i katalizator oraz przebarwilo kolektory. Zawory wydechowe mialy bialy, porcelanowy nalot. 

 

Masz przelotowy wydech? 
 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Christoph napisał:

Przez zubozona mieszanke wypalilo mi wydech i katalizator oraz przebarwilo kolektory. Zawory wydechowe mialy bialy, porcelanowy nalot. 

 

Masz przelotowy wydech? 
 

 

Nie wydech jest oryginalny 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To szukalbym po stronie zaworow i ustawienia mieszanki. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Christoph napisał:

To szukalbym po stronie zaworow i ustawienia mieszanki. 

Czyli zmienić łańcuszek rozrzadu ustawić zawory a póżniej regulacja składu mieszanki ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To juz jest jakas konkretna strategia. 
 

Lancuszek rozrzadu, luzy zaworowe, sklad mieszanki. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, Christoph napisał:

To juz jest jakas konkretna strategia. 
 

Lancuszek rozrzadu, luzy zaworowe, sklad mieszanki. 

https://allegro.pl/oferta/lancuszek-rozrzadu-did-suzuki-gsf650-bandit-94-06-12868617081
Czy ten byłby ok, jest szansza żeby rozpoznać czy to podóróbka czy oryginał ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie D.I.D robi dobre produkty. Czy to oryginal, czy podrobka, nie rozpoznam. 
Pozostaje zaufanie do sklepu internetowego lub odwiedzenie sklepu motocyklowego: Intercars, czy cos tam w tym stylu. 

https://intercars.pl/produkty/c35ffb-lancuch-rozrzadu-sca0412asv-liczba-ogniw-144-otwarty-plytkowy-pasuje-do-suzuki-600-bandit-600s-bandit-650-bandit-650a-bandit-abs-650s-bandit-650sa-bandit-abs-600f-750-750f-didsca0412asv-144
 


 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 21.08.2024 o 06:38, Christoph napisał:

Generalnie D.I.D robi dobre produkty. Czy to oryginal, czy podrobka, nie rozpoznam. 
Pozostaje zaufanie do sklepu internetowego lub odwiedzenie sklepu motocyklowego: Intercars, czy cos tam w tym stylu. 

https://intercars.pl/produkty/c35ffb-lancuch-rozrzadu-sca0412asv-liczba-ogniw-144-otwarty-plytkowy-pasuje-do-suzuki-600-bandit-600s-bandit-650-bandit-650a-bandit-abs-650s-bandit-650sa-bandit-abs-600f-750-750f-didsca0412asv-144
 


 

 

 

 

ok zaryzykuje z allegro maja na miejscu twierdzą że oryginał, wiec zamówie i spróbuje sam wymienić :)

 

Jestem po tych czynnościach, nowy łańcuch jest na 11 ząbku a stary miał 7 wiec nie jakoś mega dużo, ale teraz silnik pracuje praktyczne bez wibracji nie sądziłem, że bandit może tak ładnie pracować słychać tylko zawory :P Wiec wsiadłem na moto i w trase 120 km z  predkościami około 100-110 wszystko ok szarpanie  było może delikatne,  po puszczeniu gazu na biegu ładnie schodził z obrotów  i ostatnie 20 km już troche zwiekszone tempo 120-140 i zaczął szarpać kolega jadący za mna mówił ze zaczął czuć benzyne i faktycznie z wydechu czuć czystą benzyne, i już po miescie szarpał dosyć mocno, oraz na wolnych obrotach było słychać jakby spalanie stukowe,  podczas wymiany wykręciłem 2 świece żeby było łatwiej kręcić wałem, były z czerwonym nalotem zmierzyłem odkelgłość miedzy elektrodami i były ok  teraz pytanie czy one mogą powodować takie coś czy to raczej coś z gaźnikami ,bo cewki to raczej nie bo w tedy by nie chodził na dwa cylindry, świece zmieniłem na początku sezonu  z NKG na denso  u24etr i teraz zastanawiam sie czy nie kupić ngk znowu i jeśli będzie to samo to będzie to nie szukać znowu przyczyny w  gaźnikach, bo innych pomysłów nie mam. Dorzucam zdjęcie świecy na tym cylindrze gdzie rura była złota 

IMG_1114.jpeg

Edytowane przez kombajn93
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.