Skocz do zawartości

Synchronizacja Gaźników B6.


Gość SuzukiMaster
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

ihost_1357827235__ghgj.png

 

Śruby synchronizacji gaźników (strzałki) dostosowanie w celu A, B, C.

Gaźniki - synchronizacja

 

Gaźniki - synchronizacja gsf600)

1. Synchronizacja gaźników jest po prostu procesem dostosowywania gaźnika tak aby przechodziła taka sama ilość (paliwa / powietrza) mieszanki do każdego cylindra. Odbywa się to przez pomiar próżni wytwarzanej w każdym cylindrze. Przed synchronizacją gaźników, upewnij się, że luzy zaworowe są prawidłowo ustawione.

2. Aby poprawnie zsynchronizować gaźniki, trzeba będzie zaopatrzyć się w zestaw manometrów próżniowych lub rur kalibrowanych wskazujących podciśnienie silnika.

3. Uruchom silnik i pozwól mu się porządnie rozgrzać, dopiero gdy osiągnie normalną temperaturę pracy będziesz mógł rozpocząć synchronizację, po rozgrzaniu wyłączyć go.

4. Wyjmij zbiornik paliwa.

5. Odłącz dopływ paliwa usuń zaślepiające kapsle z gaźników(patrz ilustracja).

 

ihost_1357827305__hjhg.png

 

Uwaga nie zgub kapsli ponieważ po synchronizacji ponownie wrócą na swoje miejsce.

6. Podłączyć węże skrajni do startu adapterów. Upewnij się, że są one dobrym rozwiązaniem, ponieważ wszelkie przecieki powietrza spowoduje fałsz odczytów.

7. Zorganizować tymczasowy dopływ paliwa, albo za pomocą małego tymczasowego zbiornika lub za pomocą wyjątkowo długiego przewodu paliwowego . Ewentualnie, ustaw zbiornik na odpowiedniej wysokości na motocyklu, uważając, aby nie porysować lakieru i upewniając się, że zbiornik jest bezpiecznie obsługiwany.

8.Uruchom silnik i zwiększ prędkość biegu jałowego do 1750 rpm przy pomocy śruby zatrzymania przepustnicy pod gaźnikami. jeśli używasz wskaźniki próżniowe, wyposażony w regulację tłumienia, ustawić to tak, że mogą nadal reagować na małe zmiany ciśnienia.

9.Odczyty próżniowe dla wszystkich wskaźników powinny być takie same. jeśli odczyty próżniowe różnią się, wykonaj następujące czynności.

10. Gaźniki są regulowane poprzez obrót śruby synchronizacji położony pomiędzy każdym gaźnikiem, w powiązaniu przepustnicy (patrz ilustracja na początku).

Uwaga: Nie naciskaj na śruby dostosowując je, inaczej otrzymasz fałszywy odczyt . Pierwsza synchronizacja gaźnika nr. 3 z gaźnikiem nr. 4 do momentu otrzymania takich samych odczytów. Następnie zsynchronizować gaźnik nr. 1 z gaźnikiem nr. 2. I na końcu synchronizujemy gaźnik 1 i 2 z nr, 3 i 4 za pomocą śruby synchronizacji centrum. Kiedy wszystkie gaźniki są zsynchronizowane, otworzyć i zamknąć przepustnicę szybko na osiedlenie się przeniesienia, kontrolując przy tym odczyt mierników, dostosowując w razie potrzeby.

11. Po zakończeniu wprowadzania zmian, sprawdź odczyty próżniowe, a następnie dostosuj prędkość biegu jałowego do standardowych obrotów obracając śrubę zatrzymania przepustnicy dla biegu jałowego(1200rpm +/- 100rpm), Wyłącz silnik.

12. Usuń węże skrajni, a następnie zamontuj zaślepi osłonki na gaźniki.

13. Odłącz tymczasowy dopływ paliwa i zamontuj zbiornik paliwa.

Jeśli coś pomieszałem to proszę poprawić :)

Edytowane przez jab2
  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystko ok tylko po zaworkach regulacja mieszanki a potem synchro ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zgadza się :) tak napisałem tylko aby kto nie wie o co biega zobaczył i rozjaśnił umysł :P że takie synchro to nic trudnego i każdy potrafiący obsłużyć śrubokręt przeprowadził by je bez problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.