Skocz do zawartości

Jak Wozić Swój Warzywniak?

Gość Sulik
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

No więc pewnie już wiecie, że jestem początkujący. Moje dzisiejsze pytanie do doświadczonych motocyklistów brzmi:

Jak wozicie swoje klejnoty? Przyznam szczerze, że jest to dla mnie nie jaki problem. Poziom komfortu przy różnych ustawieniach zaprezentowanych poniżej zmienia się w zależności od sytuacji i nie bardzo wiem jak sobie z tym radzić.

Być może macie jakieś swoje patenty?

Dla bezpieczeństwa psychicznego czytelników zastąpiłem "sprzęt" warzywami.

Np. najwygodniejsza jest dla mnie paradoksalnie pozycja nr. 2 ale wymaga manualnego dostosowania pozycji ogóra przed założeniem rękawiczek. Jak zapomnę to zrobić to ewentualnie można jeszcze usiąść na baku i powoli zjechać na siedzenie, wtedy istnieje szansa, że sam się ustawi. Ogólnie dobra do jazdy jest pozycja 1 ale problem pojawia się przy hamowaniu. To samo z 3. Najgorsza pozycja, która czasami sama się pojawi, podczas unoszenia się przy wjeżdżaniu na tory, czy dziurę, kiedy spowrotem się opadnie na siedzenie, pojawia się problem "podwiniętego ogóra" (pozycja 4) i wtedy nie ma szans... czasem trzeba zjechać na pobocze. Czasem próbuję też pozycji 5, czyli "Krzywego Janka". Dobry na hamowanie ale na dłuższą metę odpada. Macie jakies myśli w temacie?

naforumf.jpg

• Upvote 3

.....ja p*****le........nie wierzę...

Ja p*****le nie wierze co ja pacze :)

dog_withCucumbersOnEyes.jpg

Ja warzywa wożę na plecach albo w kufrze centralnym.

ROTFL :D

Ale faktycznie coś w tym jest, jak się źle "warzywniak" ułoży to przyjemność z jazdy s*******a niczym zając przed stadem wygłodniałych chartów. ;)

Wisisz mi czyszczenie monitora od kawy, którą właśnie wyplułem na niego!!!

Dobre. Swój motocykl odebrałem dwa dni temu no i jak wiadomo było takie :trzepie: , że aż nie zwróciłem na to uwagi. Dodam jedynie, że ważne jest jakie gacie na sobie posiadamy (z wolnym wybiegiem lub ogrodzone vel opinające) :)

Michał.