Skocz do zawartości

Silnik - Nierówna Praca Silnika - Obroty - Ssanie - Gaźniki


Gość gall
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Rafał wyrzuć filtr paliwa jak masz akcesoryjny, bez sensu go trzymać.

W takim wypadku wyregulowałbym sobie mieszankę, bo można to zrobić w 5 minut i zwykle jest poprawa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rafał wyrzuć filtr paliwa jak masz akcesoryjny, bez sensu go trzymać.

 

To znaczy mam go całkiem wywalić? Cięzko mi powiedzieć jaki mam teraz, wygląda tak samo jak ten na rysunkach z serwisówki.

 

W takim wypadku wyregulowałbym sobie mieszankę, bo można to zrobić w 5 minut i zwykle jest poprawa.

 

I to może być trop. Dostanę jakiś ładny opis co dokładnie z tym zrobić i jak to ustawić? Jeśli idzie o moto i mechanikę to jestem jeszcze zielony niczym szczypiór na wiosnę :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm, po 2000 roku były fabrycznie zewnętrze filtry paliwa?

Czy piszesz o tym w kraniku?

 

Tu masz opisany mniej więcej temat:

http://polishbanditc...owietrza-na-kn/

 

czyli mam zubozyc czy wzbogacic mieszanke ta srubka? Przy ssaniu na maxa czuje ze smierdzi byna, wiec wnioskuje ze mam ja zubozyc. Na kazdym gazniku wkrecic srubke o 1/4 obrotu i probowac ssanie? Obroty reguluje sie tylko za pomoca mieszanki, nie mozna "podciagnac" linki od ssania? Czy zubozenie mieszanki nie odbije sie negatywnie podczas normalnej jazdy?

Edytowane przez nikon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie. Jeszcze małe wątpliwości początkującego: czy jak zmienie ustawienia mieszanki, nie odbije się to negatywnie na pracy całości ? I co ważniejsze, nie będę musiał robić synchronizacji gaźników od nowa? Wybaczcie jeśli pytam o coś oczywistego albo durnego, no ale kto pyta nie błądzi ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

teoretycznie będzie trzeba

 

Teoretycznie czyli raczej tak? ;)

Jeśli tak, to źle :/ Sam tego na bank nie zrobię. W sumie zastanawiam się czy by nie zrobić kompletnego serwisu: zawory + gaźniki dla uspokojenia sumienia. Wie ktoś gdzie w wawie lub okolicach można to zrobić w miarę tanio i dobrze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co patrze na cenniki pewnie wydasz min. 300-400zl + jeszcze moze dojsc uszczelka pod dekiel od zaworow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 weeks later...

Witam. Temat kiedyś mój był poruszany ale niezbyt konkretnie. Po regulacji gaźników są ciągłe problemy, a chce zrobić to sam. Przede wszystkim wolno schodzi z obrotów, przy szybszej jeździe przy wciśnięciu sprzęgła trzyma cały czas 3000 obrotów, padło na mieszanke, tak jak pisaliście w innych postach wykręciłem śruby o 1/4 obrotu i nic to nie dało. Sprawa króćców, wiem że można spsikać dezodorantem aby zobaczyć czy łapie lewe powietrze, ale na co uważać, gdzie dokładnie psikać, na zimnym czy na ciepłym silniku to robić. Kolejna sprawa to spalanie, wymienione jest wszystko co trzeba, filtry, oleje itp, a przy spokojnej jeździe nie ma szans zejścia poniżej 6 litrów, a czasem to irytuje. Proszę o pomoc.

Edytowane przez Krzysztof
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Weź brake cleanera i psiknij trochę na króciec. Nie musi z niego kapać. Może być na zimnym, moźe być na ciepłym

silniku choć na ciepłym będzie lepiej widać jak wzrosną obroty po psiknięciu na nieszczelny króciec.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a moze ktos ci zaatakował srubkę od regulacji wolnych obrotów?:D ile masz obrotow jak odpalisz bajka? bo po nagrzaniu mogą jedynie wzrosnąc...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a moze ktos ci zaatakował srubkę od regulacji wolnych obrotów? :D ile masz obrotow jak odpalisz bajka? bo po nagrzaniu mogą jedynie wzrosnąc...

No wlasnie ze śrubką też się bawiłęm i wykryłem dziwną rzecz, mianowicie zmniejszając wolne obroty mogę zmniejszyć je tylko do 1400 - 1500, tyle zawsze miałem bo inaczej przy hamowaniu raz gasł raz przybierał obrotów na 3000 obr.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 months later...

witam jak w temacie na zbiorniku pojezdzilem uwaga 160 km łącznie z rezerwa i strasznie sie dławi na niskich obrotach, troche faluje na wolnych przy biegu jalowym..

Historia, kupilem go niedawno gsf 600 2002 rok przebieg 12.5 tys mil okolo 20 tys km, dlugo stal i dostalem go po dosc okazyjnej cenie, wiec mysle spoko zrobie serwisik i bedzie ok, wiec jak nalezy swieczki, filterek powietrza, nowe paliwko do kotla na full, nowy filtr oleju i olej, naped i wio do szpeca na gazniki, bo dalej brak szalu po gaznikach (czyszczenie i regulacja) jak by troszke lepiej na chwile ale po kilkudziesieciu kilometrow znowu lipa i to bez zmian czy cieply czy zimny.

Prosba jest o jakies info co z tym zrobic gdzie szukac przyczyny, i od czego zaczac. dalej mam gs500 i na boga lepiej kopie pomocy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zawory, świece, filtr powietrza. Co do kopa to może być zablokowany :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

qnerk już chyba schematycznie jedzie :D Zakładam, że zablokowany raczej nie jest (raczej ten kto robił gaźniki poinformowałby o tym). Na początku obstawiałem, że na bank zasyfione i rozregulowane gaźniki ale skoro to zrobiłeś... to tylko zaworów można się czepić. Ew gdzieś iskrę gubi na przewodach. Gdy go kupowałeś też występowały takie objawy?

 

Btw. zapoznaj się z regulaminem bo tutejsza administracja i inne grupy hater'ów odpowiednio się Tobą zajmą. Nie zapomnij o poprawnym przywitaniu

Edytowane przez Conorian
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jadę schematycznie, z tym że niestety schemat się zbyt często strawdza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gaźniki robiłeś w warsztacie czy sam? bo jeśli sam to masz przyczyne:)

Sprawdz luzy zaworowe jak piszą koledzy i wykręć świece cyknij fotke lub opisz kolor ..

Luknij też czy chodzi na wszystkie gary

i oczywiście po regulacji zaworów synchro gaźniorów koniecznie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi to wygląda na zły skład mieszanki :) wykręć świece i zobacz jaki masz kolor jak będą mokre to znaczy że musisz skręcić ilość dostarczanego paliwa :)

Edytowane przez szala90
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

składy na wolnych nijak mają się do spalania - śruby regulują mieszankę w zakresie do 3-3,5tys obr oraz przy schodzeniu z obrotów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega dopiero kupil bajka, moze jezdzi do 4k rpm? :P

 

Wysyłane z mojego ST18i za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jak pisze Qnerk .

 

Moim zdaniem wina na 99% w gazniorach lub nie pali któryś cylinder , może leją zaworki iglicowe lub za duze poziomy ustawione na pływakach.

 

Jak byś miał podparte zawory to by ciezko palił na zimnym

 

Jeszcze jedno ważne pytanie czy kopci na czarno ? jesli tak to za bogata mieszanka czyli gazniory ,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po pierwsze wielkie dzieki za odzew:) i jade z odpowiedziami:

1.qunerk zadnych info ze ma blokady nie mam ani od poprzedniego wlasciciela ani od szpeca ktory grzebal przy gaziorach no i jak przeskoczy 4 tysie to juz niezle wyrywa.

2.Conorian: no i mnie te zawory martwia, chyba od tego zaczne, w koncu 20 tysi to i czas na regulacje, swieczki jedna po drugiej sprawdzone i iskra spoko, no iak go bralem to mial ten objaw. ps przywitanko wysmarowalem wczoraj spoko:):):)

3. Krzysiekg: zaworki robilem w warsztacie w tym samym gdzie wczesniej gs-a i bylo ok gosciu jest spoko magik i wie co robi zreszta krajan na wygnaniu jak ja :) swieczki wyjme dzisiaj i dam znac a pali na 4 wszystkie rury jednakowo cieple, no i nie kopci na czarno chmurka z rurki cacy

4. szala90. schodzi z obrotow ladnie a na wolnych fale nie sa durze ( nie chce sie wkrecac do zakresu od 1 tysia tak gdzies do 3, 3-5 pozniej juz dajemy rade no i chla wiecej odemnie:(

5.magpie: no udalo mi sie go troche pokrecic wyzej niz 4 tyski hihihhihihihih

zaczne od swieczek i pobawie sie skladem mieszanki no i zagadam ze szpecem ktory mi krecil gaziory moze on cos wymysli

no i mam nadzieje ze bedzie lepiej bo mam strasznie ochote wyskoczyc na jakas traske w weckend,

pozdro dla wszystkich

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrób zawory i dopiero reguluj gaźniki - prócz tego masz za ubogo na dole

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

siema qnerk, no i tak zrobimy zawory i dopiero gazior mam nadzieje ze bedzie ok tylko czas ciezko wygospodarowac moze w niedziele cos pomysle, no i problem mam z wakumetrem, moze masz namiary na kogos kto chce sie pozbyc albo sklep gdzie mozna niedrogo zamowic bo bez tego lipa.

pozdro

ps alegro przegladalem jest tego troche, ale moze znacie jakies pewne adresy skad warto zamawiac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.