Skocz do zawartości

Silnik - Nierówna Praca Silnika - Obroty - Ssanie - Gaźniki


Gość gall
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

dla mnie ju istnieją tylko carbtune'y - lepszych nie znajdziesz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

siema qnerk, no i tak zrobimy zawory i dopiero gazior mam nadzieje ze bedzie ok tylko czas ciezko wygospodarowac moze w niedziele cos pomysle, no i problem mam z wakumetrem, moze masz namiary na kogos kto chce sie pozbyc albo sklep gdzie mozna niedrogo zamowic bo bez tego lipa.

pozdro

ps alegro przegladalem jest tego troche, ale moze znacie jakies pewne adresy skad warto zamawiac.

 

Jak chcesz tanie rozwiązanie to przejrzyj ten temat: http://polishbanditcrew.pl/topic/5881-wakuometr-domowej-roboty/page__fromsearch__1 ;Patent sprawdzony przez forumowiczów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki za porade co do wakumetrow, jezeli bede kupowal nowe to poszukam carbtune, ale zajefajny pomysl i super recenzje ma ten zrobiony wlasnorecznie, musze poszukac jakiegos video na ktorym zobacze jak to sie robi jak mowia jeden dobry rysunek zastepuje 1000 slow. a co do ebaya tam tez przegladale jest tego sprzetu troche ale zawsze warto zapytac o sprawdzone miejsce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koszt zrobienia takich jak carbtune (z manometrami) to około 80zł. Na allegro kosztują około 200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

możliwe też że to wina cewek miałem podobnie jak mi padały a jak wymieniłem to wszystko działa ok;) z tym że mi gubił iskre i strzelał z tłumika...

Edytowane przez jaroo656
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rocznik 2002 i 12000 mil :hahahaha:

Taki mały OT - mam kolesia w pracy co ma XXa z 98r i mówi, że potrafi zrobić 200mil rocznie :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 weeks later...

siemanko panowie witam was dzisiaj w dobrym nasstroju bo moto lata

1. zaworki zrobione

2. balansik zrobiony

3.styki na cewkach sprawdzone

4.skladzik mieszanki poprawiony

i maszynka wrocila do zycia dzieki wszystkim za dobre rady i pomoc.

ps. nauczony doswiadczeniem wiem teraz ze wszystko trzeba robic w odpowiedniej kolejnosci inaczej mija sie nasz wysilek z celem, a i zawsze szukaj najprostrzej przyczyny zanim zaczniesz powazniejsze naprawy sprawdza sie pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 month later...

Witam forumowiczów :usmiech:

 

chcę się zapytać bardziej doświadczonych kolegów w temacie mechaniki co może być przyczyną nierównej pracy silnika w niskich obrotach,

 

lekko szarpie i mam wrażenie, że potrzebuje 0,5 sekundy na to żeby silnik zaczął ciągnąć. :(

 

Dodam, że moto wróciło z full serwisu przygotowującego do sezonu.

 

Wiecie co może być? Beny i Jastrząb mówią, że może naciąg łańcucha albo dysza od wolnych obr. jest przytkana.

 

Pozdr.

Edytowane przez jab2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem tak w olejaku i nowe świece rozwiązały problem. Co robili na tym full serwisie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skontroluj czy przewód w paliwkiem gdzieś się nie zagina, przewód podciśnienia kranika, czy z nim wszystko ok, filtr powietrza wymieniałeś? Obadaj czy króćce od airboxa dobrze siedzą itp :P

Edytowane przez Magpie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filtr powietrza ok, jeszcze sprawdzę ten przewód paliwa, a króćce od airboxa to co to jest bo jestem jeszcze zielony w temacie? czy dobrze siedzą tzn czy są dobrze zamontowane? bez luzów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filtr powietrza ok, jeszcze sprawdzę ten przewód paliwa, a króćce od airboxa to co to jest bo jestem jeszcze zielony w temacie? czy dobrze siedzą tzn czy są dobrze zamontowane? bez luzów?

 

Gumy między pojemnikiem z filtrem powietrza a gaźnikami, o ile z airboxa raczej nikt ich nie wyciągał to jeśli robiłeś czyszczenie to po założeniu gaźników mógł się któryś z nich "cofnąć" i łapie lewe powietrze, sprawdź po prostu czy wszystkie gumy siedzą równo na gaźnikach, czy któraś nie jest np. odsunięta do tyłu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Człowiek oddaje na serwis żeby mieć spokój, płaci, odbiera i sam musi się głowić co jest nie tak :/ Niestety to bardzo częsta historia. Tu widać jak bardzo ważny jest dobry zaufany serwis.

Oddaj im, niech naprawią - w końcu zapłaciłeś, żeby było zrobione. Jak by mi budowlańcy postawili dom, tak że nie byłbym pewien czy mi dach na łeb nie spadnie to bym ich ścigał. Biorą kasę za pogorszenie czy poprawienie moto?

 

ps co to za serwis?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę źle opisany problem.

Szarpie w całym zakresie obrotów czy tylko na niskich? A może w przedziale 4-6 tys. obr ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha no i jak pracuje nierówno to może synchro do poprawki, a jeśli szarpie to może po wyciąganiu gaźników nie podciągnęli Ci linek :P głupota, ale też może mieć wpływ :D Ale jeśli robiłeś tyko synchro bez czyszczenia to gaźniki do mycia, nic innego :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szarpie w niskich obrotach tak 2000- 3500 obr. , właśnie o to chodzi MetalBeast, po to płace żeby się nie martwić a tu człowiek musi się mechaniki uczyć :o:

 

Będę na pewno to reklamować chociaż wolał bym już z gościem nie załatwiać żadnych tematów - strzelił mi focha, że chciałem rozliczenie kosztów robocizny( nawet nie rachunek ) bo wymienione części czy płyny oczywiście znam cenę

 

a tam ani cennika, rozmowa typu "będzie pan zadowolony"

 

nie lubię takiego typu kontaktu z klientem, ale załatwię to na wiosnę.

 

Serwis w zgorzelcu nazywa się" Zielak- moto serwis"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A lancuch rowno rozciagniety? A gumy zabieraka nie sa zuzyte?

 

Wysyłane z mojego GT-I8160 za pomocą Tapatalk 2

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Albo "mechanik" powiedział, że zrobił a nawet nie ruszył. Wymienił filtr powietrza, olej i tyle. Skoro miał problem gdy poprosiłeś o rozliczenie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zbyt uboga mieszanka na niskich obrotach. Jakby łańcuch był zużyty to dawałby jeszcze inne oznaki, np. szarpanie przy puszczaniu gazu.

 

Wykręć o 0.5 obrotu śruby regulacji mieszanki wolnych na każdym gaźniku i sprawdź czy się poprawi. Jak będzie lepiej to gaźniki od nowa do ustawienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.