Skocz do zawartości

Gmole - Ochrona Silnika - Jakie Gmole?


Gość Snejk
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Marqs czyli jestes w DUPIE bo podnozki sa elementem ruchomym i gdy zaczynasz docierac wiesz ze nie powinienes sie skladac bardziej - a tu jak bedziesz musial poglebic zakret, i nagle chwycisz gmolem asfalt to bardzo prawdopodobne ze po tobie.

 

p.s. oby te drozsze lepiej pasowaly :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli jestem w dupie to na pewno jest to dupka ładna, zgrabna i jędrna... U mnie wcześniej dotyka podnóżek niż gmol. Wszystko zależy do czego montowane jest dolne ramie gmola.

Edytowane przez Marqs
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

panowie no i jak te droższe? jakieś foty? opinie? bo planuję na dniach kupić ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcze czekamy, mają być na początku marca więc nie ma się jeszcze czym pochwalić :(

z tego co mi wiadomo część jest już wykonana, dorabia się reszta i idą do lakierowania,

więc jeszcze trzeba czekać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to nic, kupuje w ciemno poki promocja za 300 zl ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie szok w trampkach, temat ogarnięcia gmoli do naszych Bandziorków jest jak walka z wiatrakami :mellow:

Więc:

1. Gmole do B6 będą w tym tyg. skończone i jeśli gość dostanie kasę to je powysyła i będą u nas w następnym tyg.

2. Kasiorę przelewacie do mnie na konto ALE TYLKO OSOBY KTÓRE ZAMAWIAŁY DO B6 (dane macie na PW, a jak nie macie danych to na PW)

kwoty do dopłaty:

osoba zamawiająca z wysyłką indywidualną do siebie - 220 zł

osoba z Warszawy i okolic która odbierze ode mnie osobiście - 210 zł

osoba z Warszawy i okolic która chce zmienić i chce z wysyłką do siebie - 220 zł

DLACZEGO DO MNIE

by nie zrobił się pier***nik większy niż ten który jest :blink:, i żeby koleś wysłał wszystkim zainteresowanym za 1 rzutem

 

WAŻNE:

 

 

INFORMACJA POWYŻSZA DOTYCZY TYLKO WŁAŚCICIELI MAŁYCH BANDZIORÓW

 

INFORMACJE DLA WŁAŚCICIELI DUŻYCH BANDZIORÓW POSZŁY NA PW

Edytowane przez Prywo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na szczęście wykonawca zorientował się że punkty podparcia w B6 i B12 są różne i nie otrzymamy gmoli niepasujących... reasumując gmoli do B12 nie będzie w najbliższym czasie bo wzoru brak.

Po informacji od Prywo rozmawiałem z wykonawcą i wstępnie ustawiliśmy się, co następuje, wysyłam do gościa moje stare gmole celem lokalizacji punktów podparcia, Panowie rozpoczynają produkcje gmoli i po minimum 2 tygodniach są do odbioru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to bomba, w jakiś sposób nie koniecznie normalny, udało się dojść do porozumienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pięknie wyglądało w teorii, a życie toczy się swoją dróżką...

Dzisiaj z rana dostałem sms-a do wykonawcy: "Proszę gmoli nie wysyłać, narzędziownia nie zrobi nam przyrządu, gmoli nie budziet..."

Od tego producenta gmoli do B12 nie otrzymamy.

 

I teraz nastaje pytanko, czy "pierwszy" producent wyprodukuje nam do B12 czy nie?

Prywo możesz skontaktować się z producentem z tańszej opcji, lub podrzuć kontakt to pociągnę temat.

Z góry thx.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jakaś kpina możliwa tylko w Polsce. Klienci są, pieniądze są... a robić nie ma komu ;-/ taaa wielki kryzys dopadł nasz kraj ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pytanie jeszcze od ilu sztuk zaczyna sie hurt givi, lub znalezc kogos kto pozyczy givi - i kogos kto skopiuje nam givi najlepiej....

 

uda sie!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

dziś dotarły do mnie gmole z 2 zamówienia:) i już z powodzeniem je zamontowałem, co prawda brakowało jednej podkładki ale to niewielki kłopot;] wszystko pasuje idealnie, jedyny drobny problem to montaż dolnej śruby, po jej odkręceniu silnik się minimalnie obsunął i nie można było wcisnąć śrub ale po podparciu silnika dało rade..:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mogles zarzucic fote z efektem :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety nie wziąłem aparata;/ przy najbliższej okazji postaram się to naprawić i dodać foto... choć podejrzewam że ktoś mnie do tego czasu uprzedzi:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a napisz co z montowaniem? chodzi mi o to czy trzeba mieć klucze na przedłużce czy wystarczą zwykłe. (bo mam takie najprostsze i nie wiem czy nadadzą się jeśli chodzi o dostęp ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zwykłymi kluczami raczej nie dojdziesz, niezbędne tu są nasadki 17 i o ile dobrze pamiętam 15:) i to 2, bo trzeba przytrzymać z 2 strony, tu niezbędna jest pomoc 2 osoby:)chyba, że masz bardzo długie ręce i zwinność cyrkowca[;, mowa o śrubie przy alternatorze, a co do przedłużki to wystarczy taka z kompletu 5cm spokojnie.:) chociaż te zwykłe też się przydały przy dokręcaniu śruby na dole... co do przykręcenia 3 śruby imbusem niema żadnego problemu...:) w najbliższym czasie nie wybieram się do garażu więc na efekty mojego montażu trzeba będzie jeszcze troszkę poczekać:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja właśnie dzisiaj wróciłem z Wrocławia i zastałem paczuszki z gmolami, ale będę zakładał dopiero w piątek, więc jak założę to pstryknę fotkę.

 

no i gmole zamontowane.

Wnioski:

montaż banalnie prosty, wszystko pasi jak ulał, długości śrub idealne.

Jest jedno ale:

do przykręcania długiej szpilki obok alternatora najlepiej załatwić sobie pomoc kogoś, samemu trzeba się dobrze nagimnastykować i nabiegać wokół moto (to spadnie zablokowany klucz i trzeba zapierdzielać dokoła i go poprawiać, wracasz na drugą stronę, odkręcasz 1/4 obrotu i znów klucz potrafi spaść, po kilku kursach zaczynasz się ostro wkur***ć), nie wspomnę o dokręcaniu szpilki na szczęście miałem długie 50 cm rączki do nasadek i dokręcałem leżąc na moto.

 

 

NA KONIEC REASUMUJĄC TEMAT:

okazuje się, że ogarnięcie niby prostego tematu (zbiorowe zamówienie gmoli) było niezłym wyzwaniem, niekiedy prawie poległem blink.gif , nie udało się załatwić wszystkim gmoli z listy, ale większość otrzymała, więc można stwierdzić że w 90% sukces cool.gif

 

Dziękuję wszystkim osobom zainteresowanym i zdecydowanym na gmole za szybką wpłatę kasy, co mi znacząco ułatwiło ogarnięcie tematu, jak i za szybkie odpisywanie na PW (tych wiadomości troszkę mam, muszę pokasować biggrin.gif )

 

JESZCZE RAZ DZIĘKI ZA WSPÓŁPRACĘ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie BOMBA

Jutro też się wezmę za ich założenie

bo całą sobote prześmigałem :D

Dzisiaj o mało co by sie nie przydały już pod samym garażem :o

 

 

 

PRYWO -DZIEKI WIELKIE PIWO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 weeks later...

Ma ktoś oryginalne gmole Givi do B6? Kosztują 230zł, więc cena super. Jakieś fotki na motocyklu bym chętnie obejrzał przed kupnem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja wcześniej miałem gmole z pierwszego zamówienia, nie spodobały mi się, odesłałem i teraz w końcu mam nowe. Moim zdaniem sto razy lepsze od poprzednich, super poprowadzone. I do tego wygląd rurki kwasówki to jest to ;) Fotki z galerii:

http://polishbanditcrew.pl/index.php?app=gallery&module=images&section=viewimage&img=848

http://polishbanditcrew.pl/index.php?app=gallery&module=images&section=viewimage&img=847

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak więc po górskiej przygodzie zakupiłem sobie to cudo (na rynku nie ma jeszcze wyboru):

 

http://allegro.pl/item974762253_gmole_suzuki_gsf_650_bandit_gsf_650_bandit_s_giv.html

 

Montowano mi to cacko w Pitstopie w Warszawie (uznałem, że sam tego nie skręce na tyle dobrze by przy upadku nic sie nie stało). Przy odbiorze maszyny otrzymałem negatywny komentarz o tych gmolach... a raczej śrubach z zestawu. Jedna pękła a druga się jakoś dziwacznie wkręcała przez co musiały zostać wymienione. Niby nic ale daje do myślenia z jakiego materiału i jakie wykonanie jest tych gmoli. Skoro srubka pęka to jak dla mnie gmole nie sprawiają wrażenia solidnych.

 

BTW.... następnym razem skręcę sam... policzono mi za ich skręcenie 180zł (sic!).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to ładnie sobie liczą, następnym razem daj znać przykręcę za połowę tego :D , co jak co, ale kąt od dolnego mocowania mają dobry, można śmiało kłaść na kolano.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za przykręcenie paru śrub 180zł.. :blink: Trzeba było dać znać, pomogli byśmy zamontować :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aż ciężko uwierzyć, że GIVI nie jest najlepiej.... No bo chyba bardziej znanego producenta takich rzeczy już nie ma....

 

Zrób jakąś fotkę jak to wygląda na maszynie....

 

No i mam nadzieję, że się nie przydadzą ;)

 

jj

 

PS. Cena faktycznie niezła... <_< Mnie przykręcenie Crashpadów w firmie u Qnerka kosztowało browara - którego nawet jeszcze nei wypłaciłem... (ale pamiętam) A namęczyliśmy się mocno pneumatykiem bo Suzuki średnio pomyślało nad sensownym przykręceniem silnika... Tzn trzyma sie mocno ale odkręcić jest zajebiście trudno....

Edytowane przez cleaner
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.