Skocz do zawartości

Gmole - Ochrona Silnika - Jakie Gmole?


Gość Snejk
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Chyba Prywo i Mercyful macie racje - pisz Prywo "czarny" :-) Przy moim czarnym silniku będzie OK.

 

jj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prywo, dla mnie czarne,

szczególy prześle na PW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc sytuacja się klaruje

 

Matis- B6N 2002r - kolor czarny połysk

LeCH - 1200S 2005r - kolor czarny

Jarek - B6 1998r - 2 komplety , kolor ?

wojt320 - 600N z 1998r. - kolor jasno szary, pod kolor silnika

Prywo - 600N 2001r. - kolor czarny

Norbi - 600N 1999r. - kolor czarny

cleaner - 650s 2006 rok - kolor czarny

 

Czekamy jeszcze na Jarka decyzję i myślę że będzie można wysyłać zapytanko, chyba więcej osób się już nie znajdzie.

 

Ewentualnie prośba do Moderatorów o rozdzielenie tematu i zatytułowanie " grupowe zamówienie gmoli"

Edytowane przez Prywo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie , tak kontempluje zdięcia tych gmoli i nachodzi mnie jedna refleksja

czy nie są one dołem trochę za nisko i za szeroko poprowadzone?

mam na myśli głębsze złożenie moto w zakręcie

co Wy na to?

może mi sie tylko zdaje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

też mnie trochę taka myśl naszła, że są za bardzo wystające. Dla mnie 2 komplety do bandita pierwszej generacji. Oba czarne albo jeden czarny a drugi pod kolor silnika (tzn. szary :P)

 

Ostateczna lista:

 

Matis- B6N 2002r - kolor czarny połysk

LeCH - 1200S 2005r - kolor czarny

Jarek - B6 1998r - 2 komplety, czarny i jasno szary pod kolor silnika lub dwa czarne.

wojt320 - 600N z 1998r. - kolor jasno szary, pod kolor silnika

Prywo - 600N 2001r. - kolor czarny

Norbi - 600N 1999r. - kolor czarny

cleaner - 650s 2006 rok - kolor czarny

 

No to Prywo liczymy na Ciebie, że dobrze zagadasz z gościem i cenka opadnie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gmole mam - ochrona super, tylko wlasnie - moje aktualne gmole tez sa szerokie - na tyle ze pierwszy w zakrecie przyciera gmol - co daje dokladnie 0 bezpieczenstwo przy glebszych zlozeniach, bo gdy przytrzesz gmolem moze sie to fatalnie skonczyc (na torze udalo mi sie nie skonczyc fatalnie, ale tylko dla tego ze gumy byly super rozgrzane, a to byl tor - i drugim razem skonczylem kiepsko)

 

Prosze jesli bedziecie mieli kontakt ze sprzedawca - dowiedzcie sie czy w B12 te gmole pozwalaja najpierw przytrzec podnozkami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może po prostu trzeba chłopu powiedzieć, żeby inaczej zrobił.... Z oferty na stronie widać, że robi głównie dla maszynek induro - a tam o to nie trzeba sie martwić....

 

jj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no właśnie, koniecznie trzeba mu o tym powiedzieć, żeby zwrócił na to uwagę żeby za bardzo nie odstawały. Żeby nikt nie zaliczył gleby przez coś co miało chronić... ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cholera faktycznie troszkę odstają i z tym może być problem.

znalazłem w necie fotki gmoli które moim zdaniem wyglądają na bardziej płaskie, napiszę do gościa i prześlę jemu fotki z zapytaniem ile takie by kosztowały.

 

Chyba jeszcze trzeba będzie zapytać się Tymona niech sprawdzi nawet na sucho przechylając moto czy nie zawadza.

 

Tymon chyba nie ma uruchomionego komunikatora więc tymon jak czytasz daj znać co z tym fantem

post-216-1262636233,8565_thumb.jpg

post-216-1262636758,1153_thumb.jpg

post-216-1262636772,0157_thumb.jpg

post-216-1262636787,1551_thumb.jpg

Edytowane przez Prywo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prywo do mojego zamówienia dopisz jeszcze jeden komplet jasnoszarych do tego samego modelu czyli b6 98r. czyli dla mnie 3 komplety do pierwszej generacji bandita, 2 szare i jeden czarny. oczywiście jak nie będą zbyt mocno odstające, jak mają być jakieś trefne to nie podoba mi się to... :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy spoko dzis w miare wolnej chwili wezne gmola i przyloze go do dziora, jak mi sie uda to zrobie pare fotek jak to wyglada z innej perspektywy.POZDRO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chłopacy :) zrobilem pare fotek do ogladniecia i moge wam powiedziec ze nie ma tak zle jak to piszecie.Odstep miedzy gmolem a deklem wynosi okolo 3cm.Spokojnie mozna ciac winkle :)

 

 

 

GMOLE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba git, co ? szkoda że nie pochyliłeś motonga ..

post-71-1262714264,8802_thumb.jpg

post-71-1262714325,4664_thumb.jpg

post-71-1262714374,2031_thumb.jpg

post-71-1262714663,2453_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba git, co ? szkoda że nie pochyliłeś motonga ..

 

 

Nie bardzo jak mam pochylic motonga poniewaz stoi on w budynku gdzie jest wasko.Pozdro jesli macie jakies pytania to walcie smialo

Edytowane przez tymontyminski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co widze gmole wystaja na szerokość podnóżka tylko że podnóżek jest wyżej i trudniej go przytrzeć, a nawet jeśli, to sie złoży ,a gmol chyba nie ;)

Jeśli chodzi o mnie to wolałbym pomacać asfalt najpierw ślizgiem kalosza a dopiero potem gmolem

Więc ja raczej podziękuje chyba że koleś da radę bardzej przytulić dolną rurkę do dekla ( tak jak ścięty jest dołem sam dekiel) żeby wszędzie było te 3cm, bo reszta jest jak najbardziej OK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobrze norbi gada. musi to jakoś bliżej zrobić bo za bardzo odstaje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

faktycznie dołem troszkę mógłby być bliżej dekla może pod skosem, a jeśli nie, to całość niech zbliży o około 10-15mm bliżej dekla.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja może byłbym zainetersowany tymi gmolami tyle że mam na oku jeszcze jedne:

http://motomax24.com/gmole-fehling-1200-bandit-1200-chrom-p-2621.html?osCsid=50bc76c00785d35f1a89f74083599c02

 

Jak myślicie które lepiej by spełniały swoje zadanie?

Te chromowane z mojego linka bardziej mi się podobają tylko jestem ciekawy które lepiej by się sprawdziły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znalazłem fajne gmole spójrzcie jak fajnie dołem zrobione

Mój link

tylko cenka trochę inna:(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Songo te pierwsze mają skos podobny do tych co Tymon ma tylko w innym miejscu 3 punkt myślę że nawet w lepszym miejscu.

Norbi te faktycznie fajne, ale cena nie fajna i są do dziorka po 2005 roku, ale skos dolnej rurki idealny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co widze gmole wystaja na szerokość podnóżka tylko że podnóżek jest wyżej i trudniej go przytrzeć, a nawet jeśli, to sie złoży ,a gmol chyba nie ;)

Jeśli chodzi o mnie to wolałbym pomacać asfalt najpierw ślizgiem kalosza a dopiero potem gmolem

Więc ja raczej podziękuje chyba że koleś da radę bardzej przytulić dolną rurkę do dekla ( tak jak ścięty jest dołem sam dekiel) żeby wszędzie było te 3cm, bo reszta jest jak najbardziej OK

 

panowie, mam takie gmole zamontowane od zeszłego sezonu i dzięki nim mój bandzior ma zdrowy silnik po szlifie- gmole baaardzo dobrze spełniły swoje zadanie- czytaj więcej tu: http://polishbanditcrew.pun.pl/viewtopic.php?id=4020

 

co do przycierania gmolem o asfalt- prędzej chyba zahaczysz o asfalt stopą niż takim gmolem:

 

na zdjęciu widać dokładnie gdzie gmol ,,dotknął asfaltu''

DSCF2771.JPG

 

więc zanim się nim zaszlifuje po asfalcie, to chyba skończy się tzw pasek strachu w oponie B)

 

Na forach czytałem już że gmole: szpecą, psują aerodynamikę, powodują gleby a nawet że ,,obcinają nogi'' :blink: w moim przypadku (podobnie jak w 99% pozostałych) gmole uratowały moją kieszeń, bo musiałbym wypierdzieć znacznie więcej kasy na odremontowanie bandziora po tym szlifie, zatem wybór należy do Was...

 

ps. aaa jeszcze czytałem gdzieś, że crashpady przy szlifie wyginają ramy- więc nie ma wyboru- tu źle i tam niedobrze :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co wiem najbardziej cierpia przy szlifach łokcie i kolana o inne rzeczy czy sie wygna czy nie, nie ma sie co martwic .Montowac gmole czy crash pady - obojetne , byle cos tam steerczało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prywo ja radzę pozbierać te wszystkie foty co są w tym temacie, pokazać je gościowi i pewnie coś dobrego zmajstruje :) A tak mocowane jak te chromowane z linku, z trzecim punktem w innym miejscu może i fajniejsze. Osobiście takie coś bym wolał ;)

Edytowane przez Jarek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lista

 

Matis- B6N 2002r - kolor czarny połysk

LeCH - 1200S 2005r - kolor czarny

Jarek - B6 1998r - 3 komplety, czarny (1x) i jasno szary pod kolor silnika (2x) lub wszystkie czarne.

wojt320 - 600N z 1998r. - kolor jasno szary, pod kolor silnika

Prywo - 600N 2001r. - kolor czarny

Norbi - 600N 1999r. - kolor czarny

cleaner - 650s 2006 rok - kolor czarny

 

Jarek może te gmole z 3 punktem przy kolektorze fajniejsze ale gorzej chronią inne części silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.