Skocz do zawartości

Wymiana Zestawu Napędowego - Problemy Ze Śrubą Koła Zębatego Zdawczego


Gość jaroo656
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Bo jak przekrecisz skrzynie to zobaczysz ile to kosztuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 71
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

  • mlody250

    4

  • Maryusz

    4

  • Yahoo

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bo jak przekrecisz skrzynie to zobaczysz ile to kosztuje

Zanim zablokowałem koło belką to odkręcałem tą nakrętkę kluczem i miałem wciśniętą jedynkę i 3 razy mi wałem przekręciło. Ale chyba nic się nie stało ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie powinno sie nic stać ale przy następnych próbach wrzuć luz. Koło najlepiej zablokować metalową rurką owiniętą jakąś szmatą aby nic nie porysować. U mnie śruba tak trzymała że wszystko co było drewniane łamało się przy próbie odkręcenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy jak ją odkręcę to mogę tą samą nakrętką przykręcić ? Bo chce wyczyścić za zębatką i w środku bo jest taki syf że obkleiła się zębatka od strony karterów, a nie ma innego podejścia niż zwalić zębatkę. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do czyszczenia tyle podchodow? Ropa i pedzel nie wystarczy? Dzieje sie cos? Jak nic sie nie dzieje to nie ruszac...jak ruszysz to pewnie bedzie jak z kupa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do czyszczenia tyle podchodow? Ropa i pedzel nie wystarczy? Dzieje sie cos? Jak nic sie nie dzieje to nie ruszac...jak ruszysz to pewnie bedzie jak z kupa

Syf jest tam wielki. ogólnie jak bym odkręcił to mam pole do popisu wszędzie dostęp, a tak jak jest zębatka to jest lipa z dojściem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

proponuje delikatnie podgrzac opalarka dobry nasadowy z rurka .lub dostepne klucze(nie plaski!!!!).oczkowy duzy .pneumat najlepiej....klej trzyma na nakretce...

Edytowane przez Maryusz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam taki problem że nie mogę odkręcić nakrętki zębatki zdawczej. Próbowałem przez rurę 1,5 metrową i nic nie pomogło. Na początku gwintu był jakby taki skamieniały klej czy coś, koloru niebiesko-zielonego.  Proszę o pomoc.

TRlXbhk.jpg

okXRpp6.jpg

jak  1,5m rura nie pomogła to ja bym kręcił w drugą stronę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak blokujecie koło? ta rura/belka włożona w koło o co się zapiera?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WD 40 to nadaje się do ,,,,,, Jeśli chcesz to spróbuj rost off z wurtha , Jeśli jest klej to blokada z belki jak koledzy piszą i musi iść  a podgrzewanie no nie wiem czy to dobry pomysł miej na uwadze uszczelniacz . Może klucz oczkowy i strzał młotkiem by drgneło ale bez przesady 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uszczelniaczowi nic nie zrobisz jak bedziesz ogrzewal nakretke z wyczuciem. dlatego opalarka na niskim biegu........

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogarnięte, drugim podejściem użyłem rury metalowej 2 metrowej i poszło. Dzieki za info.

Mam takie szybkie pytanko. Wepchnąłem przez moją nieuwagę ten bolec z frezem od biegów do środka, wyszedł jakieś 2-3cm tak że mogłem im przekręcić w lewo i prawo. Wyciągnąłem go na zewnątrz tak że biegi wchodzą i zabezpieczyłem go podkładka i segerem. Mogło się coś stać ? Mogę bez obaw odpalić moto i się przejechać czy lepiej nie ? Proszę o odpowiedź bo aż mi się włosy jeża ze strachu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mysle ze, ze wedlug mnie z drugiej strony bolec wchodzi w kose.ktora przekreca walek z wodzikami, ktore to wodziki przesuwaja kola zebate na walkach.wiec jesli dal sie cofnac z powrotem na ta samą pozycje , nie krecles nim po wsunieciu,,. lewo prawo.i jesli wskoczyl i siedzi.to jest ok.musisz miec krecac reka, opor.nie moze krecic sie lswobodnie.po odpaleniu nic nie powinno sie dziac... na postoju przy wyl. slilniku wchodza biegi??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak biegi bez problemu wchodzą. Od 1 do 6 normalnie wchodzą. Jak go wepchnąłem do środka do przekręciłem go w lewo i w prawo ale mocniej pociągnąłem i weszedl chyba tak jak byl bo teraz sztywno siedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak biegi wchodza to znaczy sie ze dobrze trafiłeś  i powinno być ok, sam tak mialem kiedys

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem ten sam problem dokładnie rok temu :P. Wystarczy że weźmiesz kij/rurę owiniesz szmatą i włożysz pomiędzy wahacz a felgę. Następnie zakładasz klucz na nakrętkę a na niego rurę 3m i powinno pójść. Powiem szczerze że przy tak długiej rurze śruba stawiała mega opór, ale jakoś poszło. Okazało się że miałem tą śrubę od zębatki zdawczej wkręconą na kleju do śrub :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja z trochę innym problemem. Ściągnąłem łańcuch i pokrywę a zębatka przednia lata na boki. Pytanie takie co mogło to spowodować i co wymienić razem z całym napędem żeby za rok znów nie zmieniać

Edytowane przez junior257
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja z trochę innym problemem. Ściągnąłem łańcuch i pokrywę a zębatka przednia lata na boki. Pytanie takie co mogło to spowodować i co wymienić razem z całym napędem żeby za rok znów nie zmieniać

Wyrobiony wałek?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez obstawiam wyrobiony wałek zdawczy. Spróbuj zdjąc zębatkę i zobacz jak to wygląda, może masz wyrobioną tylko zębatke

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wałek wyrobiony no to Masz trochę roboty z tym,wklej najlepiej jakieś foto,albo filmik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aktualnie silnik jest wyjęty z ramy (malowanie ramy) i mogą być problemy z odkręceniem, jedynie mogę wrzucić film jak to sie rusza ale to jutro rano, ewentualnie jeśli wałek wyrobiony jakie koszty mi dochodza

Edytowane przez junior257
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam wałek nie będzie aż tak takim tragicznym kosztem na alledrogo sporo tego jest. Gorzej z montażem go cały silnik trzeba rozebrać, jeżeli sam się czujesz na siłach to spoko jeżeli ktoś miał by Ci to robić to spokojnie myślę z 500-700 zł wezmie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.