Skocz do zawartości

Rozbiórka Cartridge Gsf1200


Tolinek
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Czy ktoś z Was wie gdzie mogę kupić tuleje ślizgowe kartryżdża (z angielska "Damper Rod Bushings") ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sorki za glupie pytanie ale co to jest i po co ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak się rozbierze numer 15 z obrazka.....:

 

27.gif

 

 

 

 

...To jest tuleja metalowa powleczona teflonem:

 

2012%5C07%5C05%5Cbikepics-2424487-full.jpg

 

 

Zoom:

 

shim_03.jpg

 

 

W ASO sprzedają tylko cały mechanizm tłumiący :(

Edytowane przez Tolinek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

Hi,

W związku z tym, że tych ślizgów w polsce kupić się nie da zmuszony jestem zamawiać ze stanów

bo tam oczywiście wszystko jest do kupienia. Jest ktoś jeszcze chętny do paczki z USA?

 

http://www.powersportsuperstore.com/Race-Tech-Shock-Shaft-Bushings-SMSB-1010-p/4558793.htm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 months later...

Hej,

Chopy, chciałem się przypomnieć z tymi tulejami ślizgowymi bo po nowym roku zamawiam. czy ktoś chętny?

Edytowane przez Tolinek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W USD też jest tego typu ślizg i po około 50000 tysiącach trzeba zacząć myśleć o jego wymianie.

Zawiecha z SRADa trochę już pojeździła, no nie? :):P To Dla Ciebie jak byś chciał: http://www.powersportsuperstore.com/Race-Tech-Shock-Shaft-Bushings-SMSB-1210-p/4602689.htm

 

Ale tak abstrachując od Twojego gixowego zawieszenia, moje bandyckie zachowuje się już nieco

jak łódka. Nie ma pratycznie tłumienia powrotu. Kolokwialnie mówiąc, amor w****any. Trzeba wymieniać tulejkę.

 

BTW. W każdym cywilizowanym kraju robi się to co 2 wymiany uszczelniaczy bo na tym właśnie ślizgu

najwięcej traci się na tlumieniu. Tylko w polsce dostać tego oczywiście nie idzie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ze sklepu internetowego racetecha. Za moje slizgi wychodzi 20$ za parę + wysyłka 40 dolców. NO I OCZYWIŚCIE j***nE CŁO I j***nY VAT. Wysyłka taka sama bez względu na ilość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 months later...

Po dokładnym sprawdzeniu okazało się, że nie muszę zmieniać tych ślizgów. Nie tyle nie miałem tłumienia powrotu

co za dużo tłumienia w kierunku kompresji....Zainwestowałem w Gold Valves i robią robotę :) Zmierzyłem też sztywność

sprężyn i wyszło mi 1.3 kg/mm. To chyba nie są stockowe sprężyny. Czy ktoś przypadkiem nie ma akurat rozebranego

zawieszenia i nie mógł by zmierzyć swoich sprężyn dla porównania (wagą łazienkową nacisnąć na sprężynę przy jakimś

stałym, zmierzonym przemieszczeniu). Np. mi wskazało ~ 26 kg na 19 mm odcinku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.