Skocz do zawartości

Silnik Gaśnie - Obroty Spadają Przy Hamowaniu


Gość ple88
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

filtr powietrza zmieniony? i podstawowa kontrola zrobiona?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak wyżej napisałem świece, filtr powietrza oraz płyny zostały wymienione. Przegląd przeszedł pierwszorzędnie hamulce sprawne i spaliny w normie - na wysokim ekologicznym poziomie :) Olej i filtr oleju przed sezonem także wymieniłem. Na zimę zalany do pełna tak więc raczej woda nie miała jak się skropić w baku do paliwa. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filtr paliwa sprawdzałeś? Wydaje mi się, że jest problem z przepływem paliwa - dopóki jest go dużo to grawitacja robi swoje.

 

Nie wiem jak to jest rozwiązane w b 6,5 ,  ale sprawdziłbym też połączenie baku (masz jakiś kranik?) z przewodami paliwowymi, czy nie jest przytkany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może przewód przygnieciony zbiornikiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sugeruje ponownie sprawdzić gażniki normalnie objaw jak by go zalewało

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

filtr siateczkowy w zbiorniku sprawdzony (nie wiem jak się to fachowo nazywa)  ?? może jest zasyfiony na dole i jak zmniejsza się poziom w zbiorniku to zaczyna się cyrk  :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może faktycznie jakiegoś syfu się dostało z paliwem. Kraniku żadnego nie mam jak ściągałem bak to tylko kostkę z elektryką rozpiąłem i ściągnąłem wężyk z rurki odchodzącej z baku plus wężyk odprowadzający paliwo w razie przelania. Nie sądzę by bak  przygniatał przewód paliwowy. Najbardziej prawdopodobne jest że się zasyfił. Na koniec sezonu zalałem do pełna bak. Tak przezimował i od kwietna zaczął wariować. Jak się filtr siateczkowy w baku oczyszcza, nigdy tego nie robiłem i nie wiem jak dobrać się do tego filtru paliwa. Może jakieś przydatne linki bo w książce obsługi są tylko podstawy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdejmij zbiornik I tam gdzie podpiete sa przewody paliwowe powinienes miec 2 srubki jak je odkrecisz to ci wyjdzie caly ten dinks z siateczkami :P

 

PS: Zanim zaczniesz odkrecac radzil bym oproznic zbiornik ^^

 

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2

Edytowane przez Rubin87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No raczej bez paliwa. A jak się dostać do filtra paliwa? jak już będę czyścił to sitko to za jednym zamachem może i bym wymienił filtr paliwa by dwa razy baku nie ściągać. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj przysiadłem do mojego problemu. Małymi kroczkami wedle wskazówek spuściłem z baku paliwo i zdjąłem bak. Przekręciłem go do góry nogami by dostać się do śrub po czym odkręciłem 5 śrub. Powoli wyciągałem z baku nazwę to listwę na której zamontowany jest sitko. Musiałem odłączyć kostkę elektryczną by całkowicie wyciągnąć listwę z baku. Udało się i oczom nie wierzyłem, sitko było tak zasyfione oblepione jakimś śluzem, że syfon z pod zlewu w kuchni to przy nim rewelacja. Wcale się teraz nie dziwię, że mocy mu brakowało i gasł jak miałem 5 literków. Jak wcześniej mówiliście przy pełnym baku takich objaw nie będzie bo grawitacja jest większa i paliwo jest zasysane od góry a jak załączy się rezerwa to zasysa od dołu, a przez ten syf na sitku to nie dostawał odpowiedniej ilości paliwa. Odkręciłem Plastikową osłonę sitka, która zamocowana jest na 2 śrubki. Wd 40 i to co samo odeszło delikatnie zdjąłem płaskim śrubokrętem a resztę delikatnie suchą szmatką. Tak kilka razy powtórzyłem czynności, aż siateczka była złota jak nowa. Zamontowałem listwę w baku a dodatkowo na przewodzie paliwowym po między bakiem a pompą zainstalowałem filtr paliwa bo co się okazało Japończycy nie zastosowali tego rozwiązania w moim modelu. Jak by wiedzieli co u nas się tankuję to myślę, że było by to w standardzie. Dzisiaj wyruszam na testową jazdę. Napiszę jakie wrażenia i czy sprawdza się moje oczekiwania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli dobrze myślałem z tą siateczką :D jaki filterek założyłeś? bo nie wszystkie mają odpowiednią przepustowość paliwa!

Edytowane przez Rubin87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jazda testowa bez zarzutów. Przebyłem 100 km. i ani razu nie zgasł mimo, że znów na 5 literkach jechałem. Bez stresu przez całe 100 km. Filtr stożkowy plastikowy z węglikiem spiekanym jednorazowy średnica 6 mm taki mi na przewód paliwowy wszedł, 8 mm chyba raczej bym nie wcisnął. Zamówiłem inny, który jest całkowicie rozbieralny można go wielokrotnie czyścić.

 http://www.m-line.com.pl/pliki/nowosci/2011/09/2011-09-23_Przep%C5%82ywowe_filtry_paliwa_M-Line_pl.pdf 

nr 357433 

Nie wiem czy 6 mm to odpowiednia przepustowość. Na mocy tego się nie odczuło tak więc chyba nadaje się.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 month later...

Czesc ! co do przygasania silnika(podczas  ' bujania' przodem) i w czasie  hamowania,w momencie kiedy motocykl nurkuje to ja  bym ci radzil sprawdzic poziomy paliwa w komorach,i obstawialbym ze jest go za malo, czyli za niski poziom paliwa !  miałem to samo! nawet warsztat sobie z tym nie poradził!!  wszystko poustawiali wg fabryki  i dalej to samo na moze minimalnie lepiej ,wkur...em sie i sam zaczalem szukac co jest nie tak starym sposobem wziąlem przezroczysty miekki wezyk docisnalem go do otworu spustowego paliwa i odkrecilem srubke, i okazalo sie ze paliwa jest bardzo malo tylko tyle ze dysza byla tylko lekko zanuzona (paliwo bylo tylko w tym wgłebieniu w w miseczce)  zmieniłem ustawienie plywaka na 15 mm  i jest ok ,poziom  paliwa  zwiekszyl sie ,jest ok 1,5 cm  wiecej niz bylo a ok 2cm pod podstawa korpusu(na oko) skończyl sie problem z przygasaniem, ale widze ze problem u ciebie byl w czym innym, wiec  moja informacja może posluży komuś innemu z podobnym objawem.

Edytowane przez stiv440
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.