Skocz do zawartości

Amortyzator Tyl


Gość Fallkor
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

zaraz jade do magika od amorów bo mam inny pomysł i zobaczymy co mi powie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 310
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

  • bald

    45

  • nieaktywny7

    30

  • zoozka

    29

Top Posters In This Topic

Posted Images

b4 jest mało popularne wiec raczej cieżko będzie Ci sie dowiedzieć od czego innego podejdzie.

Najlepiej wymontuj pomierz i dopiero można pytać

 

 

EDIT:

 

czy ktos od 600 IIgen może potwierdzić długość amortysatora od osi otwórów:

hzjhm0.jpg

 

bo mój zdemontowany ma 315mm z tabeli wymiar pasuje do gixa 1100 więc możliwe że mój to nie oryginal

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli urządza Cię pomiar długośći w stanie "zamontowanym" to zmierzę jutro ;)

 

p.s. do B4 amor- zmierz jego długość/skok, ta tabelka co chłopaki wkleili powyżej- dużo jest tam różnych wymiarów, może się coś dopasuje ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w stanie zamontowanym raczej nie zmierzysz z dokładnoscią do 4mm :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

b4 jest mało popularne wiec raczej cieżko będzie Ci sie dowiedzieć od czego innego podejdzie.

Najlepiej wymontuj pomierz i dopiero można pytać

 

 

EDIT:

 

czy ktos od 600 IIgen może potwierdzić długość amortysatora od osi otwórów:

hzjhm0.jpg

 

bo mój zdemontowany ma 315mm z tabeli wymiar pasuje do gixa 1100 więc możliwe że mój to nie oryginal

 

Nadal potrzebujesz ten wymiar? Wymyśliłeś coś z tym amorem od jajka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz, tak w sumie cienko, gdybyś miał oryginał (taki od nowości) bo by miał 12 lat.

Nie pamiętam ile masz na liczniku, ale przy średnim przebiegu rocznym załóżmy 6 kkm, to twój amortyzator by miał ponad 72 tys km nalatane...

Jak miał wcześniej jakiś szlif - to wymieniony na ten z GSX, a jak nie - to przysiadł 4 mm ;P

Mój ma na liczniku 40 kkm (ale bym się nie zakładał), a jest o 4 lata młodszy. U mnie wygląda, że oryginał, albo wymieniony na oryginalny (wyregulowany jak w książce - twardość 4/7, tłumienie przy odbiciu 2/4).

 

Na razie nie potwierdzę Ci długości - bo nie mam czasu demontować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam zamiar dorobić nowe mocowanie amora dłuższe o 25 mm zeby amor miał tyle co oryginał ;)

hgspsm.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz, tak w sumie cienko, gdybyś miał oryginał (taki od nowości) bo by miał 12 lat.

Nie pamiętam ile masz na liczniku, ale przy średnim przebiegu rocznym załóżmy 6 kkm, to twój amortyzator by miał ponad 72 tys km nalatane...

Jak miał wcześniej jakiś szlif - to wymieniony na ten z GSX, a jak nie - to przysiadł 4 mm ;P

Mój ma na liczniku 40 kkm (ale bym się nie zakładał), a jest o 4 lata młodszy. U mnie wygląda, że oryginał, albo wymieniony na oryginalny (wyregulowany jak w książce - twardość 4/7, tłumienie przy odbiciu 2/4).

 

Na razie nie potwierdzę Ci długości - bo nie mam czasu demontować.

 

Aż się boje ile mój amor ma nalatane :) Ja może jutro zdemontuję swój jak będę miał trochę czasu.

 

 

mam zamiar dorobić nowe mocowanie amora dłuższe o 25 mm zeby amor miał tyle co oryginał ;)

 

Bald jest szansa żebyś 2 takie mocowania dorobił?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szansa pewnie będzie,ja tego nie bede robił tylko jakiś tokarz/frezer ciekawe ile to wyjdzie :/ na razie walcze z rysunkiem :) w sobote byłem u kolesia i zdjął mi sprężyne z amora bo w warunkach domowych nie ma szans tego zrobić a sprężynę trzeba sciągnąć żeby mocowanie wykręcic powiem że łatwo nie było ;) oryginalne mocowanie jest z alu w że teraz bedzie dłuższe to myslełem nad nierdzewką żeby materiał był mocniejszy ;)

 

A przyszedł ten Twój już ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrob z dobrego aluminium kostrukcyjnego. Waga bedzie duzo mniejsza, wyglad jak ori, a na wytrzymalosci nie stracisz. Trzeba bylo pisac, ze to jednorazowa sprawa, ja bym na twoim miejscu od reki narysowal, nie pitolil sie w programie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe będę spokojniejszy jak bedę miał nierdzewkę pod tyłkiem :P a waga mnie nie obchodzi ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

Przed wiosną czeka mnie naprawa tylnego zawieszenie tzn. mam dwie opcje, czyli regeneracja obecnego lub wymiana od gsxf 750. Co byście doradzili? Ceny amorków wynoszą mniej więcej tyle co regeneracja obecnego, ale jak ocenić czy ten zakupiony od gsxf jest na tyle sprawny, że nie potrzebuje regeneracji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@benelli - Jak jest suchy to się nadaje , ile ci krzyknęli za regenerację ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mnie się chyba ta wymiana nie opłaci :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich.Tak sie stało że w moim gsf 1200 z 96r. padl tylni amorek i czeka mnie wymiana,no właśnie i tu jest problem na jaki?znalazłem na allegro amorek od bandita1250 z 2008 ale czy bedzie pasował to nie wiem,wyglądem przypomina wiekszość amorków do suzuki.I dlatego drodzy forumowicze prosiłbym was o pomoc w dobraniu odpowiedniego amora do mojego bandita.Czy ten amortyzator http://allegro.pl/show_item.php?item=2957657838 mógłby pasować do mojego moto,a jak nie to co polecacie jako zamiennik? z góry dziękuje za odpowiedż.Pozdrawiam :usmiech:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Popraw przywitanie albo naucz sie uzywac wyszukiwarki na forum. Nawet tematu Ci sie nie chcialo przejrzec od poczatku...

Edytowane przez krynio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytałem ,czytałem.Dokładnie wszystko,dwa tematy.Więc spokojna twoja rozczochrana :usmiech: .Chodzi mi o praktyczne poczynania z wymianą a nie teoretyczny opis czy będzie pasowało.Przebywam za granicą i moje rozeznanie a także problem z zakupem częsci jest ograniczony.Muszę liczyć na osoby które już przeprowadzały takową wymiane i moga sie podzielić swoimi spostrzeżeniami.Pozdrawiam. :zeby:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli czytales, to juz wiesz, ze do B12 I generacji (sorry Zoozka i Baldhead) najlepszy jest gazowy od gsxra 750 olejaka i wody do 95r. Nastepnie od kazdej gsxf 750tki (w imbryku amor wydaje sie ciut dluzszy niz w jajku).

 

 

montaz:

podpytalem KravMage jak to u Niego wygladalo. okazalo sie, ze wszystko podchodzi idealnie. wkleje Jego wypowiedz, moze i Tobie sie przyda:

 

"tylko poprowadz ten przewód dobrze coby sie nie przetarł o koło albo cos tam .najlepiej go na jakies trytki przymocuj bo jak się przetrze to ci zarzyga wszytsko.

chodzi tylko o ustabilizowanie przewodu coby nie mardał. jak go naciagniesz dobrze i schowasz pod siedzenie i tam trytkami to problem z głowy."

Edytowane przez krynio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli czytales, to juz wiesz, ze do B12 I generacji (sorry Zoozka i Baldhead) najlepszy jest gazowy od gsxra 750 olejaka i wody do 95r. Nastepnie od kazdej gsxf 750tki (w imbryku amor wydaje sie ciut dluzszy niz w jajku).

 

 

Dodam jeszcze, że moim zdaniem amor od GSF1250 będzie za długi. Wg katalogu ma 320 mm, a w B12 I-szej generacji masz 306 mm. Jak pokazał przykład Baldhead'a i mój :) nawet niewielka różnica ma znaczenie.

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • krynio pinned this temat

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.