Skocz do zawartości

Bandit Gsf S Zmiana Na N


Gość Kravi126
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,jak w temacie.Czy ktoś robił coś takiego?jak bardzo trzeba ingerować w konstrukcje?

chce zmienić bo kupiłem z lekko pokrzywionym stelażem,a używane są drogie,noi nie ukrywam że naked mi sie bardziej podoba:)

czy dużo bardziej wieje na N-ce?

prosze o rady.

Łukasz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też kupiłem S'kę i przerobiłem na N :zeby: . Tyle, że u mnie było łatwiej. W twoim chyba już zegary są zintegrowane z owiewką chyba, nie? A czy dużo bardziej wieje? Powiedział bym, że różnica jest znaczna. Zależy to też oczywiście od gabarytów kierowcy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To po co rozbierać S*kę a potem do N'ki dokładać szybę? Bo ja tu nie widzę sensu za bardzo... no chyba, że aż tak CI się Oryginalna owiewka nie podoba?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

takie szybkie pytanko,czy czesci katalogowe mozna dostac tylko w serwisie,chodzi mi o srobki mocowania blotnika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To po co rozbierać S*kę a potem do N'ki dokładać szybę? Bo ja tu nie widzę sensu za bardzo... no chyba, że aż tak CI się Oryginalna owiewka nie podoba?

 

ponieważ bardziej mi sie podoba naked własnie...:/ a wszystko zaczęło sie od tego że nie moge dostac stelaża owiewki do S-ki...i tak liczę czy nie opłacałoby sie zmienić na N-iuńkę...a szybka żeby łeba nie urywało za bardzo...chociaż i w S-ce też wieje jak diabli (to boje sie myśleć jak dmie w N-ce...?)

Edytowane przez Kravi126
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo do nakeda to trza twardym być a nie miętkim :D Skoro wieje Ci na S-ce to raczej z N nie będziesz zadowolony. Kupno drugiego stelaża będzie na pewno tańsze niż przeróbka na N (mowa tu o jakiejs sensownej przeróbce na ori częściach).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ponieważ bardziej mi sie podoba naked własnie...:/ a wszystko zaczęło sie od tego że nie moge dostac stelaża owiewki do S-ki...i tak liczę czy nie opłacałoby sie zmienić na N-iuńkę...a szybka żeby łeba nie urywało za bardzo...chociaż i w S-ce też wieje jak diabli (to boje sie myśleć jak dmie w N-ce...?)

 

A nie łatwiej i taniej było by rozebrac owiewkę i spróbowac naprostowac stelaż?

Edytowane przez Paweł NGI
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie łatwiej i taniej było by rozebrac owiewkę i spróbowac naprostowac stelaż?

 

Paweł próbowałeś kiedyś takiego prostowania? Zależy to oczywiście od stopnia pogięcia, ale mój był powyginany w kilku płaszczyznach i nie do naprostowania w warunkach garażowo - domowych.

 

Ciekawy jestem czy warsztaty motocyklowe podejmują się takich napraw?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W N wieje mocno bardzo powyżej 120 zaczyna się robić nie przyjemnie, ale mała szybka daje tyle że powyżej 180 robi się tak jak powyżej 120 bez, no i jak legniesz na baku problemu wiatru niema. Osobiście jak śmigam na miasto czy do roboty to bez szybki, ale jak na trasę to bez niej się nie ruszam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a wiec moja sytuacja wygląda tak...mam S-ke,"bez stelaza",z boczkiem do lakieru(bo sie troszke różni),najlepiej wymienic też wypełnienie(to czarne matowe)noi do wymiany nakładka czachy i szyba.wiec poradzcie,zmieniać na N czy nie...nie ukrywam że kasy chciałbym tez mało wydać...czy trzeba koniecznie górną półke kupować od N-ki?szukałem na forum tematu o przeróbce...ale wolałbym jjeszcze polemizować..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a wiec moja sytuacja wygląda tak...mam S-ke,"bez stelaza",z boczkiem do lakieru(bo sie troszke różni),najlepiej wymienic też wypełnienie(to czarne matowe)noi do wymiany nakładka czachy i szyba.wiec poradzcie,zmieniać na N czy nie...nie ukrywam że kasy chciałbym tez mało wydać...czy trzeba koniecznie górną półke kupować od N-ki?szukałem na forum tematu o przeróbce...ale wolałbym jjeszcze polemizować..

Tej zimy miałem kaprys przerobić swoją S na N i tak kosztuje to trochę czasu i pieniędzy po zdjęciu czaszy musisz kupić nowa lampę , mocowania lampy, licznika, lusterka, trójkątne wypełnienia ramy. mnie to kosztowało ok 800 zł (biorąc pod uwagę że stelaż liczników zrobiłem sobie sam i nie wymieniałem półki górnej tylko wiertłem 6 nawierciłem 2 dziury na śruby trzymające zegary) Lampa zależy jaką chcesz ja miałem podwójna z europejską homologacją więc wydatek ok 350 zł + mocowania. Zdjęć szczegółowych nie mam a moto już sprzedane ale takie ogólne mogę Ci podesłać jak chcesz wiedzieć jaki był efekt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie przeróbka na N'kę (z oryginalną lampą i mocowaniem Suzuki) kosztowało... 150zł :zeby:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie przeróbka na N'kę (z oryginalną lampą i mocowaniem Suzuki) kosztowało... 150zł :zeby:

 

Takie okazje rzadko się zdarzają :PPP

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No w końcu rok na taką okazję czaiłem :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a wiec moja sytuacja wygląda tak...mam S-ke,"bez stelaza",z boczkiem do lakieru(bo sie troszke różni),najlepiej wymienic też wypełnienie(to czarne matowe)noi do wymiany nakładka czachy i szyba.wiec poradzcie,zmieniać na N czy nie...nie ukrywam że kasy chciałbym tez mało wydać...czy trzeba koniecznie górną półke kupować od N-ki?szukałem na forum tematu o przeróbce...ale wolałbym jjeszcze polemizować..

 

Odpisywałem Ci już trochę na temat stelaża do S w temacie "Kupię".

 

Ja mam mój stary stelaż. Był przeze mnie prostowany i czacha jakoś się kupy trzymała ale była przekoszona w prawo (szału nie było). Mogę Ci go oddać za symbolicznego browara i możesz spróbować go bardziej naprostować, aczkolwiek zupełnie prosta nigdy nie będzie i będziesz musiał wybrać jakiś kompromis.

 

Szybę ori będę też miał na zbyciu niedługo bo zmieniam na turystyczną. Jakbyś był zainteresowany to napisz PW.

Edytowane przez zoozka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Paweł próbowałeś kiedyś takiego prostowania? Zależy to oczywiście od stopnia pogięcia, ale mój był powyginany w kilku płaszczyznach i nie do naprostowania w warunkach garażowo - domowych.

 

Ciekawy jestem czy warsztaty motocyklowe podejmują się takich napraw?

Kiedyś prostowałem ale nie w bandycie. Wiadomo że idealnie nie wyjdzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 years later...

Tak jak w tytule przerabiam Bandita 650 S na N! jak wiadomo największy problem jest z zegarami! moje pytanie dotyczy więc właśnie tego elemntu. Czy może ktoś już przeprowadzał taki zabieg na swojej maszynie? nie chce kupować zegarów od N-ki bo ceny są dość spore. Może da się wykorzystać elementy wypełnienia czaszy i stelaż? będę bardzo wdzięczny z każdej pomocy! pozdrawiam

Edytowane przez Krzysztof
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.