Skocz do zawartości

Duży 1200 Czy 1250


Gość makumba
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 56
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

  • mercyful

    3

  • Kukuryku

    5

  • obieżyświat

    4

Skoro taki OT tutaj się zrobił to i ja coś dorzucę.

Tak, 1250 jest lepszy od 1200, aaaa od 1250 lepsza jest Kawa. :)

Serio polecam z całego serca Kawasaki ZRX1200. Motocykl w porównianiu do B12 prowadzi się jak rower.

Spalanie ma bankowo niższe niż Bandit, przy mojej dość ciężkiej ręce jest to ~6l/100km, a w trasie wychodzi mi 5,3l/100km.

O awaryjności 1200 nie słyszałem, ZRX1100 miał pewne problemy (związane raczej ze złym serwisowaniem - 2 korki spustowe oleju, więc nie każdy wiedział i nie każdy spuszczał cały olej).

Zawieszenie ma rewelacyjne, podwójny wahacz, pełna regulacja (odbicie, dobicie, napięcie wstępne).

6cio tłoczkowe zaciski, takie jak w ZX9R. Naprawdę to hamuje.

Śliczny klasyczny wygląd, szczególnie w takiej wersji jak moja, ale dla Ciebie znajdzie się też S'ka :)

Krzywą momentu masakruje Bandita, a i samą mocą może go już wystraszyć.

5biegów. Przy 100km/h na 5tce jest 3500obr/min :) Od 3200obr/min >100Nm.

Były produkowane do 2007 roku. Zdecydowanie łatwiej będzie Ci znaleźć Skę niż mnie R'kę.

 

Rozważ zakupienie czegoś innego niż Bandit, nie mówię, że Bandit jest zły, ale są też inne opcje (CB1300, gadaj z Woytas'em) z forum Cię nie wyrzucą, spoko. :D

 

A teraz poczytaj tutaj: http://www.scigacz.pl/Kawasaki,ZRX1200,8211,,big,retro,10553.html

Tutaj: http://www.motocykl-online.pl/testy/Kawasaki_ZRX_1200_S

I tutaj: http://www.motocykl-online.pl/testy/Honda_CB_1300_S_Kawasaki_ZRX_1200_R_Moto_Guzzi_V11_Scura_R_Suzuki_Bandit_1200_S

Albo tutaj też: http://www.motocykl-online.pl/testy/kawasaki-zrx-1200-suzuki-gsx-1400-honda-cb-1300

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lrzejszy

 

<SOJPiPJ - interwencja>

 

lŻejszy

 

<SOJPiPJ - interwencja>

 

Tapnięte z tableta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tapnięte z tableta

Jak to przeczytałem mało nie spadłem z taboreta.

 

<SOJPiPJ - interwencja>

TabletU

<SOJPiPJ - interwencja>

:takaemotka:

 

Ja bym brał wodniaka. Ale ja się nie znam :P

A Morsu to ma GSXFa a nie B12,5, ale to już szczególik.

Jakbym miał kasiorkę to bym brał GSXFa :D

Edytowane przez Kruk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuwela Oktański za ocene innego

Podoba mi się Kawa jeszcze bardziej Blackbird

no ni Hayjka No i oczywiście Gsx 1250 Fa ale ten kosztuje

dużo roczniki najstarsze 2010.Narazie błądze ale wybór

padnie pewnie na wiosnę lub w zimę nie omieszkam się pochwalić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bierz 1250 ,

odblokuj pierwsze trzy biegi ,wybebesz albo zmień tłumik,

zapodaj jakiegoś KN i będziesz miał uniwersalnego turystyka z ciągiem rakiety kosmicznej którego mało który sport dojdzie:)

i spalanie 6.5 max:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bierz 1250 ,

odblokuj pierwsze trzy biegi ,wybebesz albo zmień tłumik,

zapodaj jakiegoś KN i będziesz miał uniwersalnego turystyka z ciągiem rakiety kosmicznej którego mało który sport dojdzie:)

i spalanie 6.5 max:)

Mam dokładnie taką konfigurację (TRE, przelot i K&N) ale średnio pali 7,7.

Może i on potrafi spalić 6,5 ale ja nie.

 

Oczywiście polecam B12,5 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuwela Jednak chyba się skusze na 12,5

no i zdrajcą nie zostane :usmiech:

Na temat odblokowania 3 pierwszych biegów

to ja pany jeszcze nie słyszałem.

Komin to podstawa co by mi pod koła nie wchodzili.

No i cena do 16tyś.można wyrwać dobrą sztukę rocznik 2007.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 strony knedlolenia, żeby dojść do tego co oczywiste :)

 

Dodam jeszcze, ze miałem w garażu jednocześnie 1200S i 1250S, żeby było obiektywnie, to oba czarne.

I dlatego uważam, że wybór jest prosty, a to rozmowa o niczym :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 strony knedlolenia, żeby dojść do tego co oczywiste :)

 

Dodam jeszcze, ze miałem w garażu jednocześnie 1200S i 1250S, żeby było obiektywnie, to oba czarne.

I dlatego uważam, że wybór jest prosty, a to rozmowa o niczym :D

 

Pituś po to to robie zobacz ile mam postów na 2 lata

w PBC ja mam zaledwie 150 . :zeby:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wodniak ma lepsze/twardsze zawieszenie no i z regóły ABS, więcej momentu przy niższych obrotach przez co nie wyje na trasie - 4tys. obr- 120km/h, 5tys.obr.-150km/h, 6tys.obr.-180km/h itd.

Natomiast ZRX 1100 - co do wyglądu to trzeba akurat to lubić, fakt piękny klasyczny wygląd. Jeżeli chodzi o osiągi i spalanie w porównaniu do B 12,5 to są wręcz żenujące. Wiem z autopsji kumpel z którym najwięcej śmigam jest w posiadaniu takowego moto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupno olejaka byłby krokiem w tył, lecz dla mnie nieporozumieniem w B1250 jest szósty bieg - mam na mysli zbyteczne skakanie po przelozeniach.

 

Konfrontacja B12 vs B12,5 z "Motocykla"

 

 

post-1074-0-13602200-1348689528_thumb.jpg

Edytowane przez termosik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

naj***łem sie dziś bo moja siostra urodziła !!!!! bierz 1250 zapierdala jak wsciekly,malo pali.zastanawialem sie na co go zmienic ale nic nie wymyslilem.na 2biegu wychodzisz z zakretu jak rosssi jak by mial dzwiek V-ki to bym go na nic nie zamienil.600 to gowno,nie jedzie nie ma dolu. NIC NIE ZASTAPI POJEMNOSCI bierz najwieksza. Pozdrawiam Finlandia i Soplica

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupno olejaka byłby krokiem w tył, lecz dla mnie nieporozumieniem w B1250 jest szósty bieg - mam na mysli zbyteczne skakanie po przelozeniach.

 

Konfrontacja B12 vs B12,5 z "Motocykla"

 

 

post-1074-0-13602200-1348689528_thumb.jpg

 

 

Z wykresu wychodzi że legendarny 1200 ma lepszego kopa

1250 lepszą elastyczność,choć nie do końca bo 140km/h-180km/h

1200 przoduje.Technika, wtrysk 1250 większy moment nie

zostawia starego olejaka w tyle.

Edytowane przez makumba
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak mi się też wydaje.

Ciekawe jaki by był wynik gdyby oba motocykle na 5. biegu porównali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja się nie znam :bag:

I niby czemu nie można, jak można?

Tak samo jakbyś powiedział, że 1200 i 1250 mają inne silniki, to nie można tak porównywać :P

Porównywać można wszystko i zawsze :)

I na przykład można porównać elastyczność na 5. biegu w obu motocyklach ^_^

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

QQ ja sens badania elastyczności widzę tak. Jedziesz wyluzowany na najwyższym biegu z prędkością X. Potrzebujesz przyspieszyć więc odwijasz manetę nie zmieniając biegu i wychodzą z tego jakieś tam czasy.

To trochę bez sensu, bo redukcja nie jest jakimś strasznym problemem i chyba lepiej to zrobić (np. podczas wyprzedzania), ale jeśli mowa o powównywaniu elastyczności to robiłbym to na najwyższym biegu niezależnie od ilości biegów w ogóle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A przyspieszenie od 0 do 100 na którym biegu jest sprawdzane? :einstein2:

Żeby nie było :lol:

 

 

Hihi, Kruku, ale przecież każdy wie, że 6. bieg w 12,5 to pomyłka i pomyka co najwyżej na 5. biegu :D

Ja się po prostu nie znam, jestem laik, profan i w ogóle kołomyja :bag:

Sorki, idę się wybatożyć srodze i już nie drążę :)

Edytowane przez Kukuryku
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.