Skocz do zawartości

Duży 1200 Czy 1250


Gość makumba
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

60-100 na pewno nie jest sprawdzane na ostatnim biegu.. i obstawiam, że jest to tak samo jak w puszkach na 4-biegu (bez wzgledu na to czy testujemy 4-biegowy manual, czy 8-biegowy automat), a wygląda to tak - przy ok. 40-50 wrzucamy 4 bieg, gaz w "pizzdę" i jedziemy.... przy =60 gps zaczyna odczyt, przy =100 - zamyka.. przejazd powtarza sie w jedna i druga mańkę - ze sloncem, pod wiatr, z cieniem... itd.. i na koniec biorą jakąs mediane.

po drugie - B12,5 na ostatnim biegu przy 60kmh ma = 1980 rpm, a to daje ~25KM, więc za chooja nie uzyskalby 3.8s. co jest baaardzo dobrym czasem elastycznosci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 56
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

  • mercyful

    3

  • Kukuryku

    5

  • obieżyświat

    4

Czyli co odkładać na 12,5 czy kupić

1200 i modyfikować.Dla mnie to i tak

będzie rakieta czy 1200 czy 1250.

600 też mi dawała frajdy z jazdy

przez 1-y sezon.Normalnie myślę że

moment obrotowy w obu dziorach

powyrywa mi łapy z barków. :driving_moto:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nad czym Ty sie jeszcze zastanawiasz, jesli tylko srodki finasowe pozwalaja to bierz 1250

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuwela Oktański za ocene innego

Podoba mi się Kawa jeszcze bardziej Blackbird

no ni Hayjka No i oczywiście Gsx 1250 Fa ale ten kosztuje

dużo roczniki najstarsze 2010.Narazie błądze ale wybór

padnie pewnie na wiosnę lub w zimę nie omieszkam się pochwalić

Jedyny prawidłowy wybór pogrubiłem :P mam rację kacper ?? :P

PS. Jak masz wybierać między b12, a b12.5 to szukaj b12.5 z czarnym silnikiem w wersji GT i masz uniwersalną maszynkę do prawie wszystkiego :D Tylko nie wiem czy w takiej konfiguracji jest dostępny.

Edytowane przez mikitBP
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 months later...

Przepraszam, że odgrzebuję temat, ale mam jeszcze jedno zapytanie. Mianowicie jak jest z kosztami eksploatacji - o spalaniu tutaj nie mówię, bo padły liczby. Mam na myśli garażowo-serwisowe sprawy typu:

- regulacja gaźników / regulacja wtrysku (jeśli się coś takiego robi - w sprawie wodniaków totalnie nic nie wiem :/) (o ile gaźniki wiem, że to nie są straszne pieniądze 80-120zł)

- cena płynu chłodniczego (co ile wymieniać itp)

- cena regulacji zaworów

- itd

 

Jestem dość zainteresowany tym tematem ponieważ może pod koniec przyszłego sezonu będę chciał zrobić przesiadkę - a lubię się zastanawiać na zaś - i chciałbym określić czy nie będzie mnie bardziej szarpać po kieszeni utrzymanie wodniaka, bo oba modele są ładne i różnica mocy nie jest tutaj aż tak istotna wg mnie :)

dla przykładu wybiłem sobie z głowy vfr800 po zobaczeniu ceny ok 600zł za regulację zaworów...

Edytowane przez Matt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawory to około 200zł. Zależy gdzie się robi. Co do wtrysku to jedynie synchronizacja przepustnic i to tak jak synchro gaźników jednak robi się o wiele rzadziej co 2-3 lata.. W serwisówce napisali, że płyn co 2 lata. Dla zachowania czystości układu lepiej się tego trzymać.

 

Dzisiaj poszedłem do garażu i po 3 miesiącach stania odkryłem swojego bandita. Odpalił tak jakbym wczoraj jeździł. Jedynie akumulator stał w pokoju koło kaloryferka :)

Edytowane przez Conorian
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.