Skocz do zawartości

Gość ajejman
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Pytanie do znawców mechaniorów.Wyczytałem na stronie fast larry bandit , iż do b12 moga pasować wałki od gsxf 1100 88-93. Czy one są ostrzejsze niż w b12 , czy takie same? Akurat mógłbym zakupić takowe stąd pytanie czy pasują i czy jest sens.Trzeba je zmieniać z mostkami,czy podejdą na tych oryginalnych ?
Cóż , zbliża się zima i człowiek zaczyna kombinować zeby.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pasują i są ostrzejsze i chetnie bym je wrzucil do siebie jak bym gdzieś dorwal, coś modyfikowałes poza planem na wałki czy to pomysł z doskoku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chce zaczac mody wlasnie w zime.Teraz mam tylko knedloly jak cofniety zaplon , tlumik i troche wzbogacona mieszanke.Walki wiem gdzie sa,ale nie powiem :-) Chyba,ze cena nie bedzie mi pasowac,to podesle Ci linka.Dzieki za odpowiedz.Ogolnie widzialem bardzo malo aukcji.Na alle sa od gsxr 1100 dwie sztuki za 4stowy,ale wygladaja jakby lezaly dlugo poza silnikiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w sumie to by sie przydala rozpiska krzywek walkow z roznych moto.

 

info z OSS:

The 750j/k and 1100k cams are the best to use.We had a big discussion on this a few years ago on the main site blank.gif

 

Ja mam wlasnie z 1100 89. Anglik tez pakowal od 750 89r.

Edytowane przez krynio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ajejman to dorzuć tam jeszcze filtr kn-a, i zacznij sie rozglądać za gaźniorami od gsxr-a 1.1 no i jeszcze iglice podnieś do góry ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak wiec walki zakupione.Maja byc na dniach.Dalem 140 zl z gsxf1100.Filtr kn mam,lezy na polce.Zostalo mi zakupic kilka kompletow dysz i zabawa na zime gotowa.Iglice na max juz dawno podniesione.Nawet na zwyklym filtrze srednie poprawily sie dosyc mocno.Gazniki zostawie sobie na pozniejszy etap.Jak ogarne to co mam to w przyszlym roku bedzie zabawa dalej.

Wyczytalem tez ,ze w tej generacji warto wymienic pilot jet z 15 na 27,5 . Orientuje sie ktos,za ktora czesc obrotow decyduje ta dysza ?

Edytowane przez ajejman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ktos mierzyl krzywki, ze padlo stwierdzenie iz walki od efki sa ostrzejsze niz w b12?

 

zasada jest prosta:

- ostre walki od gixxa sa puste w srodku. da sie przez nie patrzyc pod slonce. na zdjeciu tego nie widac, bo robione pod skosem, ale dziura jest na wylot:

zdj25c42599cie00521.jpg

 

- walki B12 sa pelne, nie ma dziury w srodku. walki od efki 750 sa pelne. nie wiem jak od 1100, ale podejrzewam, ze tez.

jesli twoje zakupione walki sa pelne, to znaczy, ze sa identyczne jak banditowe i wydales hajs bez sensu zamiast kupic sobie jakas dobra flache.

 

i zwroccie uwage na te roczniki walkow.

750j/k = 88/89r.

1100k = 89r

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tekst ze strony :

Many Bandit owners replace their intake

and/or exhaust cams with those from the

GSX-R. This results in higher horsepower

and more top end for the bike. Cams

from the 1986-1989 GSX-R 1100, also the

88 to 93 Katana 1100 fit the Bandit 1200

engine. These cams are designed for the

Bandit-type head. The Best cams for

power are the 89 Gsxr 750 Cams. Later

1990 model GSX-R cams will not work as

they are designed for the shim-under-

bucket type valve adjustment and have

one lobe per valve instead of shared lobes

like the Bandit.

 

Wydaje sie , ze sa inne.Z. danych tech wynika,ze te silniki mialy 136km.Powiedzmy,ze bede testerem.jak przyjda,to pomierze.Jak beda takie same to bede mogl sie nimi przed psami oganiac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czytam i wnioskuje, ze pasuja. pasowanie a dawanie mocy to dwie rozne sprawy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

krynio: a ty jeździsz już na tych wałkach? bo chcem wiedzieć czy "wielkie jeb" pójdzie wyżej, czy bandit przestanie być banditem a stanie sie szlifierką (o tuby to nawe nie pytam:P)

 

ajejman: ja mam takie dysze, do tego panel kn, duża dziura w airboxie i takie tam. a one regulują Ci sklad mieszanki na wolnych obrotach, a śruba, którą wszyscy znamy reguluje jej ilość, zanim kupiłem pilot jety, srubke trzeba było wykręcić feeest, i regulacja gaźników w całym zakresie to nie takie chop siup bez hamowni czy wzkaźnika AFR'a ale uszy do gór

y.

 

co do walków to tak jak krynio mówi: najlepsze 750 '88, '89, 1100 '89 (i wydechowy z '90) to te same. co z reszta nie wiem ale napewno nie bedą takie same jak w b12.

Najlepiej poszukać po wybitych nr w katalogach (np. alpha sports) z którego roku i jakie krzywki mają. Nawet wałek wydechowy z b12 1gen jest inny jak z 2gen i to mnie zastanawia bo zmienił bym sobie;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

krynio: a ty jeździsz już na tych wałkach? bo chcem wiedzieć czy "wielkie jeb" pójdzie wyżej, czy bandit przestanie być banditem a stanie sie szlifierką (o tuby to nawe nie pytam:P)

 

nie, nie jezdze. Brzydal stoi popsuty u Qnerka. walki beda zalozone wraz z nowa glowica.

 

ale pisalem na ten temat sporo z KravMaga. jets takie wielkie jeb. w porownaniu do setupu, ktory ja mam, faktycznie trzeba redukowac bo jest wyraznie slabszy na niskich. jednak duzo szybciej sie wkreca, ponoc nie zauwaza sie tej dziury w obrotach. i jak to KravMaga napisal: staje sie bardziej jak gsxr, niz sam gsxr:

 

dyno-1.gif

 

 

 

dyno-9.gif

 

 

yyyy knedel wie, jak to czytac. zara wrzuce moje i dla porownania krava.

http://img703.imageshack.us/img703/719/img2145at.jpg

http://imageshack.us/photo/my-images/571/imag0115ao.jpg/

Edytowane przez krynio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dysze z larssona: http://www.larsson.pl/index.php?c=r&t=3471299&no=MzQ3MTI5OQ==

jeszcze są dostępne, ale też ich długo szukałem, czekałem, prosiłem a suma sumarum da sie bez nich żyć.

A gdzie kupowałeś wałki?

 

O kurde nie wiem czy ogare te wykresy;) Właśnie o to mi chodzi żeby nie stracić dużo na dole, a zastanawiam się czy wałki czy tuby kn najpierw.. a jedno i drugie daje kopa w wyższym zakresie. Musze jeszcze sie pozastanawiać... a co sie zepsuło poważnie w oleju?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bralem w pakiecie zawieszenie usd, gazniki, amor od 750tki. przy okazji byl silnik zajezdzony od 1100. dostalem walki pol darmo. jak sie okazalo wlasnie z 89r.

mi juz nie zalezy na dole. to jest mega lokomotywa, idealne do szybkiej turystyki. tylko nudna ta lokomotywa...

 

podparlo sie 3/4 zaworow i przytarla prowadnica zaworu wydechowego czy jakos tak. jakby zawory byly wyregulowane to by sie nic nie stalo.

bedzie nowa glowica, poprawka kanalow i obnizenie glowicy. made in Wroclaw ;)

Edytowane przez krynio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

krynio jak te wałki takie nudne to moze chcesz sie ich pozbyć za pół darmo ? :D

 

 

dzięki chłopaki za namiary na większa dysze, kiedyś miałem chęc je zmienic podczas rozbierania gaźników ale byłem za leniwy żeby jej poszukac i kupic, dużo skecaliście mieszanke po wymianie dyszy?

 

co do wałków od gsxf-a to znajomy kiedyś zajeździł wałki w I genie b12 i też dorwał po taniości je i jak je oglądałem to były ostrzejsze ale z którego to było rocznika to już nie pamietam

Edytowane przez Cirus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

krynio jak te wałki takie nudne to moze chcesz sie ich pozbyć za pół darmo ? :D

 

znaczy chcesz walki z I gen ?

 

Krav nas podglada ;) i oto co mi napisal:

watpie zeby wałki od gsxf były osztrejsze od B12.Podejrzewam ze wieksza moc w gsxf to efekt wiekszego stopnia spreżania .Prosiak to tani motocykl i podejrzewam ze susuki nei projektowało specjalnei dla niego wałków .Co do tej "dziury" po wałkach to nawet nei jest dziura .To jest poprostu ttak ze np jadac na 5 biegu w stocku mozesz przyspieszać praktycznie od jałowego .Z tym co mam juz nie przyspieszysz tak płynnie ,musisz zredukować .Alle podczas ruszania etc nei ma zadnego przytkania .Ot nieco później przychodzi moc ( pewno z 0,5 sekundy) ale dużżżżżżo bardziej gwałtownie .Aha, oczywiscie zakałdanie wałków bez tub mija sie z celem ..ktos tam o to pytał.pozdro

Edytowane przez krynio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha, oczywiscie zakałdanie wałków bez tub mija sie z celem ..ktos tam o to pytał.pozdro

 

Fajny temat do rozważenia, ale wytłumaczcie mi proszę jedno bo tego akurat nie rozumiem - co się kryje pod pojęciem "tub"?

Dzięki z góry.

 

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wiec tak :

Zajelo mi to ponad pol dnia.Poniewaz korzystam z neta w telefonie trudno mi bylo przegladac serwisowki.Sciagnalem ob b12 gsxf 1100 oraz gsxr 1100.

Weglug ww serwisowek krzywki w gsxf 1100 i gsxr 1100 sa TAKIE SAME.

Podam wysokosci :

Gsxr 1100 in 33.58 ex 33.24

gsxf 1100. in 33.58 ex 33.24

b12. in 33.28.ex 32.35

Tak wiec walki w gsxf ib12 sa rozne.Niestety z serwisowki nie jestem wyczytac ksztaltu i nie ma czasow otwarcia i zamkiniecia ale powinna byc roznica w mocy po wymianie.

 

edit.

Znalazlem tez czasy otwarcia. w 1100 sa takie same.

Edytowane przez ajejman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.