Skocz do zawartości

Gość ajejman
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Trudno mi bez hamowni stwierdzić czy na K&N jest mocniejszy.

Moc jest, jednak po sezonie stwierdzam, że potrzebuje więcej.

Szczególnie te koło 3-4 tyś. Z kuframi i dwiema osobami na pokładzie na trasie na 5-ce słabo reaguje, a to najbardziej użytkowe w trasie.

Pałowanie samemu to co innego już.

Wałki gsxr 750 89,

Stopień sprężania 10,5:1

tnimg6292.jpg

Edytowane przez inazuma
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wałki już doszły.Są wydrążone w środku.Poniżej przedstawiam zdjęcia.Nie porównam ich teraz z wałkami z b12 , ponieważ jeszcze jeżdżę,a szkoda mi każdego dnia.Jak przyjdą pierwsze śniegi cykne foty standardowych wałków i umieszcze w temacie.Pomiarów również nie dokonałem , nie mam mikromierza w tej chwili.

 

5e01e9769fd835e8med.jpg

 

 

6aeb72e53244f1bamed.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 months later...

Na wstepie prosze o scalenie moich ostatnich trzech postow , pisze z fona.

Dzis walki zawitaly na pokladzie.Pamietac trzeba,aby zmienic kola zebate na walkach i zalozyc te od B12,od gsxf sa inne.Walki sa wyrazniej lzejsze,krzywki sa wyzsze i szersze.Motocykl odpalil od drugiego strzala,wszystko pasuje bez zadnego problemu.Albo mi sie wydaje,albo silnik odrobine inaczej pracuje,tzn dzwiek jest jakby inny.Niestety na testy drogowe trzeba czekac.Zastanawiam sie tylko,czy czekac z dyszami i kn do testow drogowych,czy ladowac juz teraz,synchro itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 months later...

No i jak rezultat?

Mam pytanko.Czy ktoś mi powie,czy z silnika 650 da się coś wycisnąć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dobrze pojdzie to we tworek jade na hamownie,tak wiec bedzie wszystko wiadomo.Co do odczuc z jazdy,to zauwazylem zdecydowanie inna charakterystyke silnika.Do 4tys obr jest chyba gorzej niz na ori,pozniej zaczyna ciagnac ostro i jest ok.Przez zime byla przerwa w jezdzie i dupohamownia moze zawodzic :-) Szkoda,ze zrobilem gazniki i walki razem.Po badaniu zarzuce wykresik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ihost_1474544517__liftdurations_1.jpg

 

Edytowane przez krynio
  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 months later...

Witam.

Jestem od niedawna posiadaczem B12.

Reasumując zmiana wałków daje większą radochę wyżej a dół niestety robi sie jeszcze gorszy ?

 

Na chwilę obecną mam tylko zalożoą przelotówkę IXIL-a . Co mogę na szybko zrobić żeby poprawić dół ? Nie chciał bym żeby spalanie wzroslo ;)

Slyszalem cos na temat przyspieszenia impulsatorów o 5 stopni. Czy to nie bedzie szkodliwe i poprawi dół ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wkladka k&n + dysze 106-110, a wyprzedzenie zaplonu poprawia dzialanie pieca w kazdym zakresie. Pozatym II gen B12 nie bedzie miala takiego dolu jak I gen :P

Edytowane przez nikon
  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 years later...

Witam, mam pytanie odnośnie ostrych (sportowych wałków), czy ktoś mógłby podać jakie ostre wałki będą pasować do GSF650 K5-K6 ostatniego olejak.

Dokonałem lekkich modyfikacji mojego bandita, ponieważ trochę już mi się znudził i tak po regulacji zmianie obudowy filtra, montażu K&N oraz wydechu mam 88 KM i 66Nm, chciałem trochę podnieś jeszcze tę moc i pomyślałem o sportowych wałkach.

Z góry dziękuję za podpowiedź.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krynio Ci powie co i jak, na pewno. Ale na pewno takze Ci powie ze nie ma sensu w 650.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak ja wiem że czasem lepiej kupić 1200 lub 1250 ale naprawdę mam go dopieszczonego i sporo zainwestowałem, jak udało by się coś więcej z niego wykrzesać to znowu by mnie cieszył :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wałki od każdego gsxra olejaka na śrubach (bo w ostatnich były płytki). Najostrzejsze są z 750 89 i 1100 89. 

Można dać też wałki od efki 1100, są takie same jak gsxr 1100 86-88. 

 

Jak Walle pisał, nie ma sensu w małych olejakach. Dostaniesz wyżej parę koni więcej kosztem momentu na dole, którego i tak nie masz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielkie dzięki za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wałki od każdego gsxra olejaka na śrubach (bo w ostatnich były płytki). Najostrzejsze są z 750 89 i 1100 89. 

Można dać też wałki od efki 1100, są takie same jak gsxr 1100 86-88. 

 

Jak Walle pisał, nie ma sensu w małych olejakach. Dostaniesz wyżej parę koni więcej kosztem momentu na dole, którego i tak nie masz.

Taki offtop a u mnie w 750 z Gsxf z 2004 mam obecnie 90 koni a w starszych modelach była większa moc to od czego najlepiej walki wsadzić żeby coś zmodzic i generalnie dało by to coś ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pomierz jakle wysokości te mają . a wstawisz takie jak krynio pisze najtaniej od efki 1100 znajdziesz , na roczniki bym nie patrzył bo to to samo 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Im wyższa krzywka tym szybciej otwarty zawór a co za tym idzie większa ilość mieszanki paliwowo powietrznej czyli wyższa moc. Ułatwia opróżnianie i napepelnianie cylindra

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Im wyższa krzywka tym szybciej otwarty zawór a co za tym idzie większa ilość mieszanki paliwowo powietrznej czyli wyższa moc. Ułatwia opróżnianie i napepelnianie cylindra

Beny, wysokość krzywki nie wpływa na czas otwarcia zaworu, o czasie decyduje kształt krzywki (a dokładniej miejsce na obwodzie wałaka rozrządu w którym zaczyna się i kończy krzywizna krzywki).

Ale za to wysokość krzywki ma wpływ na ilość mieszanki jaka dostaje się do cylindra.

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O samym momencie otwarcia wysokość krzywki nie decyduje ale już o szybkości tak i to miałem na mysli, większy wzios krzywki szybsze otwieranie zaworu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.