Skocz do zawartości

Gość ajejman
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Te wałki są wyższe i mają dłuższy czas otwarcia zaworu gsf 1200 ma taką samą wysokość co gsxr 1100 tylko krzywka krótsza (otwarcie zaworu w stopniach ) . 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A po zmianie wałków z gaznikami trzeba coś robić regulować zmieniać dysze ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja z takim pytaniem wyskoczę:

Czy ktoś wie jakie są różnice w wałkach rozrządu w Bandicie 1200 I gen. a II generacji?
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmieniłem wczoraj walki na ostre z gixa 750 89rok, różnica była około milimetr na krzywkach już nie pamiętam dokładnie bo nie zapisywalem ale coś koło tego, różnica na wysokich obrotach od około 8 tys kosmos do tego co było, dół jeżeli się zmienił to w niewielkim stopniu ja nie odczuwam pogorszenia. Gaźników nie musiałem regulować elegancko pracuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłem wałki dodaje wykres, u mnie jest tak jak pisze jachu354, dół został a góra poszła wyżej.

Aktualnie mam 91,2 KM oraz 67 Nm

post-10509-0-22026700-1475170450_thumb.png

Edytowane przez seb1984
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do odważnych świat należy nie miałem styczności z 650 i nie wiem czego rozwinięciem jest ten silnik czy rozwiercona 600 czy skastrowana 750 ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

600 nie jedzie ;) więc o jakim kosmosie mowa

Nie mam 600 tylko 750;p i nie mówię że ogólnie kosmos tylko porównując oddawanie moc y powyżej 8 tys wcześniej ospale równomierne przyspieszal do końca obrotów teraz przy 8 tys jakby dostawał drugie życie taki strzał mocy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do odważnych świat należy nie miałem styczności z 650 i nie wiem czego rozwinięciem jest ten silnik czy rozwiercona 600 czy skastrowana 750 ? 

Rozwiercona 600 plus zmiany w katalizatorze i na iglicach w gaźnikach żeby Euro ileś tam spełniały. Skrzynia jest taka sama jak w 600, inne korby i wał, a 750'tka ma szerszą skrzynię i skrzynia z 750'tki nie pasuje do 650 i 600. Między 600 a 650 90% części to plug&play. Wałki rozrządu te same.

 

Bardzo chętnie zaopatrzę się w wałki rozrządu z Gixa 750 89.

Pytanie, czy ma ktoś może wysokości krzywek z B6? Zapomniałem pomierzyć...  

Edytowane przez Easy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pewno nie są, kiedyś je porównywałem ;) Tylko nie pamiętam właśnie, a ostatnio jak rozbierałem silnik zapomniałem pomierzyć jeszcze raz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

między gsxf 1100 a gsxr 750 na wydechu jest nie cała dycha różnicy w wysokości ale dobrego wydechowego od 750 nie znajdziesz . wymemłane . jak by coś jakieś wysokie wałki mam jeszcze .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

między gsxf 1100 a gsxr 750 na wydechu jest nie cała dycha różnicy w wysokości ale dobrego wydechowego od 750 nie znajdziesz . wymemłane . jak by coś jakieś wysokie wałki mam jeszcze .

Daj znać jeszcze jakie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 weeks later...

Też przymierzam się do walki o każdego konia mocy :) 

Póki co w moim B12 I gen jest dołożony wydech Termignoni (trochę go w środku zmodyfikowałem), gaźniki seria 36mm (pilot jet 42,5, main jest 120), igły w górze, cofnięty zapłon, dodatkowy otwór w airboxie, 6-cio tłoki Tokico, oploty.

Na półce czekają już gaźniki z gixa 750 (38mm) i następne w kolejności wałki plus KN, ale to jeszcze troszkę...:)

 

Póki co na takim setupie jest bardzo ok. Już nie ma porównania z serią, był ospały, dół ciągnął, ale góra to była sunday drive:) Z uwag muszę zaznaczyć, że 1 bieg przestaje być użytkowy, każde odwinięcie powoduje stawanie na gumę, na 2 biegu odkręcenie przy 4,5-5tys daje już w pełni odejście, a koło ledwie dotyka ziemi. Tak więc konieczny jest amor skrętu, bo agresywna jazda po zakrętach jest ryzykowna. Do tego poleci jeszcze ups z przodu i myślę nad nieco dłuższym wahaczem, żeby zniwelować wheelie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie przegapiłem powitalnie...  :zdziwiony:

 

Ma ktoś może jakiś filmik gdzieś w necie bandziora po zmianie wałków? Ciekaw jestem na ile zmienia się praca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po głowie chodzi mi jeszcze jeden patent ciekawe czy idzie zaadoptować zawory od gsxr 1100 w po 1 mm większe ssące i wydechy i rozwiert gniazd silnik taki sam tłoki, wykorbienie a moc większa w nominale niż gsf 1200 po rzeźbie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 months later...

A jak ustawiać zawory na innych wałkach rozrządu? Wg serwisówki Bandita, czy serwisówki dawcy wałków?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak ustawiać zawory na innych wałkach rozrządu? Wg serwisówki Bandita, czy serwisówki dawcy wałków?

a jakie wałki wstawiłeś? bo luzy w olejakach mają chyba taka samą wartość, chyba że się mylę to niech ktoś mnie poprawi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.