Skocz do zawartości

Gość ajejman
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Okej. Jeszcze obecnie wróciłem do serii. Ale mają wpaść z 750/1100.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 months later...

A do GSF600 są jakieś lepsze niż stockowe wałki które podejdą pnp?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a po co? i tak nie będzie jechał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

coś tam będzie, tylko jakie pasują, od gixa może coś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do 600 bedzie pasował silnik 750 od efki p&p i to jest jedyny sensowna i wbrew pozora najtańsza modyfikacja oprocz kupna 1200. A co do wałków to w temacie masz napisane wszystko nawet wysokości krzywek poszczególnych modeli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że jesteś zorientowany w swapie. Rozumiem silnik GSXF 750 ale katana 106hp pasuje?

I czy w Bandicie 2003 nie ma czasem innego airboxa i gaźników?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 weeks later...

Witam jako że jestem posiadaczem B12 97r

Naczytałem się u was o wymianie wałków rozrządu, i sprawa jest tego typu, że znajomy zatarł gsxr 750 93r, na 3 cylindrze, góra jest cała zdrowa jak i reszta, czy te wałki z tego gixa w ogóle dają coś ? Czy jest sens się w to bawić ? Czy koniecznie muszą być 89,90r ? Mam tam założone tuby kN i przelot. Tak dla ścisłości :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Beny a możesz mi napisać tak łopatologicznie z czego idzie tam wsadzić, dokładnie z rokiem żebym wiedział czego szukać na przyszłość ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

https://polishbanditcrew.pl/uploads/imgs/ihost_1474544517__liftdurations_1.jpg

Tu masz wysokości krzywek wałków w zależności od roku i modelu wiadomo im wyższe tym bardziej agresywne tak jak beny pisał najwyższe były w gsxr 750 89r. Ale generalnie wszystkie olejaki gsxr mialy wyższe walki. Bo 93 rok to już jest woda niestety i tam są już inne wałki

Edytowane przez jachu354
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 year later...

W 91 była głowica na płytkach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 year later...

B12 mk1 - wałki rozrządu od gsxf1100 są kupione. Teraz pytanie czy na oryginalnych gaźnikach z b12 mk1 dadzą radę i jakie rozmiary dysz ewentualnie zastosować przy zachowaniu oryginalnej obudowy filtra powietrza + oem filtrem powietrza (czy lepiej wkładka K&N).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 month later...
W dniu 11.11.2020 o 21:57, Asterix napisał:

B12 mk1 - wałki rozrządu od gsxf1100 są kupione. Teraz pytanie czy na oryginalnych gaźnikach z b12 mk1 dadzą radę i jakie rozmiary dysz ewentualnie zastosować przy zachowaniu oryginalnej obudowy filtra powietrza + oem filtrem powietrza (czy lepiej wkładka K&N).

Pracowaliśmy nad tym i doszliśmy do ściany bo same wałki dają nawet dużo ale też komplikują. Zmienia się charakterystyka pracy motocykla. Jak teraz masz moc od samego dołu tak po zmianie wałków bez zmiany gaźników była przerywana praca od dołu aż szarpanie i w pewnym momencie odpał  że wyłamywało stawy w łokciach. Na łukach jak dodałeś gazu szły ostre drifty. Jak wcześniej bandito stawał na koło z samego dołu tak po zmianie można było sie przeliczyć i skończyć na plecach. Było to nieprzewidywalne. Kolejna sprawa to zużycie paliwa nie było górnego limitu. Przy maksymalnym cuttingu wpieprzałem zbiornik w 100km. Na chwile obecna wróciłem do wałków od b12. Może jeszcze przyjdzie czas na kolejne testy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po prostu nie potrafiliście tego wyregulować. 

  • Like 1
  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może i tak nie mieliśmy już na to sił na górze wsio grało że hoho ale dół był straszny. Wiec odpuściliśmy 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, krynio napisał:

Po prostu nie potrafiliście tego wyregulować. 

Kryniu wałki pomierzone i trzymają nominał gsxr1100 89r., króćce mam od gsxr750 olejka z 91roku (ale jeden jest uwalony więc jak nie znajdę to kupię nowy), gaźniki już prawie ogarnięte a dodatkowo wpadły mi w łapy wyjęte z jeżdżącego moto 38mm ale kalifornijska wersja (inne ma pokrywy komory pływakowej i zalepione gniazdo dodatkowego wtrysku paliwa), kupiony zestaw dysz od 132.5 co 2.5  aż do 142.5. Zobaczym co będzie 🙂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szybko kompletujesz 😃

Z ciekawości, mam prośbę. Pomierz wałek wydechowy i porównaj z Twoim starym. No i czy jest drążony w środku?

To gniazdo jest chuja warte. 

Miałem oryginalnie w b12 gaźniki 36 wersja kalifornijska. Bez TPSu. Głupi byłem że sprzedałem a potem zacząłem szukać szczęścia w byle większych 😔

Edytowane przez krynio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, krynio napisał:

Szybko kompletujesz 😃

Z ciekawości, mam prośbę. Pomierz wałek wydechowy i porównaj z Twoim starym. No i czy jest drążony w środku?

To gniazdo jest chuja warte. 

Miałem oryginalnie w b12 gaźniki 36 wersja kalifornijska. Bez TPSu. Głupi byłem że sprzedałem a potem zacząłem szukać szczęścia w byle większych 😔

 

Wałki są drążone w środku od nie kastrowanej mocą gsxf1100. Gaźniki mam już umyte w myjce ultradźwiękowej, przyszły mi dysze paliwowe i jak będzie chwila wolnego to się poskłada. Wałki jak mi będzie zmieniał do się pomierzy te moje co są na moto co by mieć porównanie. Jak na razie pogoda nie sprzyja a kumpel mechanior mam jeszcze jakieś trupy na warsztacie do dokończenia. Mam jeszcze troszkę czasu do sezonu. Moto mam po pełnym serwisie i zrobione na cacy gaźniki 36-tki oryginalne więc kompletuje wszystko a jak już to nastąpi to się zainstaluje wałki i gaźniki te co mam od Ciebie po pełnym serwisie jednego dnia i zobaczym jak to zagada (i strojenie u Przemka jak będzie czasowy). Korci Mnie jeszcze żeby zakupić tak na użytek własny zestaw do odczytu AFR https://allegro.pl/oferta/wskaznik-afr-digital-mtx-l-plus-innovate-z-sonda-9830045372 . Takie to plany na dzień dzisiejszy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpuść sobie sondę, nie wytrzyma długo.
Szkoda psuć układ wydechowy.

Edytowane przez krynio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

afr ok ale na koncowce nie na kolektorach i tylko do strojenia , bo bedzie jak Krynio mowi , no i najwazniejsze ;) strojenie u Przemka . Moim jak sie przejechal po zrobieniu byl zaskoczony ze go wyjebalo na kolo odrazu , dobrym tropem idziesz 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.