Skocz do zawartości

Crash Pady - Ochrona Silnika - Jakie Crash Pady?


BeHa
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Właśnie stałem się posiadaczem nowych crash padów po tym jak przetestowałem jeden z moich susukowych crash barów. Oto zdjęcia nowego nabytku.

 

DSC_0260.jpg

 

DSC_0259.jpg

 

DSC_0258.jpg

 

DSC_0261.jpg

 

Na chwilę obecną mogę jedynie powiedzieć, że konstrukcja wydaje się solidna no i całkiem nieźle wyglądająca. Na dniach będę pewnie montował więc zapodam fotki jak toto wygląda na bandicie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki koszt takich bajerów?

 

Tutaj masz ceny z ich strony CENY, lecz mi się udało wyrwać na aukcji taniej :D

 

występują w wersji do dużego bandyty 2004? Bo też się rozglądam.

 

Tutaj masz spis moto suzuki do jakich robią akcesoria SPIS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 year later...

Witam

 

Koledzy jestem w trakcie wyboru crash padów do mojego cacuszka suzuki gsf 650 z 2005r

Znalazłem takie cudo na allegro

 

http://allegro.pl/cr...2725473115.html

 

Mam pytanie do Was czy może ktoś ma takie założone? Lub jeśli macie jakieś doświadczenie z innymi crash padami do mojego moto to będę wdzięczny za informację

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwsza i podstawowa sprawa - nie zakładaj 1 punktowych. Co najmniej 2, a najlepiej 3 punktowe :oki:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam takie założone bez niebieskich końcówek tylko czarne ale takie same.

 

Wygląda bardzo dobrze co do skuteczności to nie wiem, na szczęście nie testowałem :)

 

 

Pierwsza i podstawowa sprawa - nie zakładaj 1 punktowych. Co najmniej 2, a najlepiej 3 punktowe :oki:

 

Hmm do naszego modelu nie spotkałem innych crashpadów, może chodziło o gmole?? Ale jak dla mnie gmole wyglądają beznadziejnie.

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mlac - mój błąd. Się mi pomotało trochę :usmiech: Masz + za poprawienie mojego błędu :oki:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam takie założone bez niebieskich końcówek tylko czarne ale takie same.

 

Wygląda bardzo dobrze co do skuteczności to nie wiem, na szczęście nie testowałem :)

 

 

 

 

Hmm do naszego modelu nie spotkałem innych crashpadów, może chodziło o gmole?? Ale jak dla mnie gmole wyglądają beznadziejnie.

dziękuje koledzy. właśnie jestem w trakcie załatwiania crash padów firmy R&G. Takie miałem zamontowane w moto jak kupiłem tylko bez końcówek. ( Zdjęte po ślizgu). Jak już będą założone na moto dam zdjęcia.

Edytowane przez dark.lord
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Parę postów wyżej jest o moich crash padach do b6.5 z mocowaniem duzo lepszym niz te puigowe jak i cale crash pady wygladaja na solidniejsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 months later...

Szukając motocykla również interesuje się i tym modelem. Gmole Do Gsx 1250 F Istnieją?

W sumie bliski bliźniak - różnica chyba wizualna, inne zegary, owiewka, itp.

 

I właśnie z racji, że jest tak obudowane (foto) - to moje pytanie brzmi -= jak chronić te plastyki przed nieprzewidzianą glebą?

 

Istnieją jakieś gumole, crash-pady, etc do tego modelu?

post-6319-0-10424900-1362918283_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki jab2. Sam nie znalazłem.

 

Dobre i to, może jeszcze pady na oś (przednie koło) i po glebie wielkich strat nie będzie, no po małej glebie:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukając motocykla również interesuje się i tym modelem.

W sumie bliski bliźniak - różnica chyba wizualna, inne zegary, owiewka, itp.

 

I właśnie z racji, że jest tak obudowane (foto) - to moje pytanie brzmi -= jak chronić te plastyki przed nieprzewidzianą glebą?

 

Istnieją jakieś gumole, crash-pady, etc do tego modelu?

Co różni GSX-a 1250 FA od Bandita 1250 S?

• Pełne owiewki w stylu GSX-a 650 F (ale szersze), w połączeniu z lampą z GSX-R 1000 (K4).

• Shiftlight i wyświetlacz zapiętego biegu.

• Masa na sucho większa o 3 kg (257 zamiast 254 kg), ładowność 218 zamiast 221 kg.

• Dwa wentylatory chłodnicy.

• Większa chłodnica, zmienione położenie zbiornika płynu chłodzącego.

• Podnóżki jak w „gołym” Bandicie 1250, model z 2010 roku: przesunięte o 10 mm do przodu i 3,6 mm do góry w porównaniu z Banditem 1250 S.

• Sprężyny widelca dostosowane do większego obciążenia.

• Światło tylne z Bandita (rocznik 2009).

 

Więc jak nie istotne są dla Ciebie te zmiany to bierz zwyklego bandziora 1250 S, gmole będą lepsze niż crashe a i mniej plastików będzie do naprawy (skoro się tak o to obawiasz).

Edytowane przez Matt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ze wzgledu na owiewki nie ma tu zbyt wiele mozliwosci, a te ktore sa kosztuja i to sporo.

 

Ja osobiscie zrobil bym sobie je sam to znaczy, sa tu koledzy, fachowcy od gmoli czy tez od ciezarkow kierownicy. Za ich pomoca na pewno dalo by sie cos zbudowac.

 

Koledzy podali Tobie przyklady creshpadow np. te:

 

6c9d0b9711499f8b5d61945e12cebf5b_1.jpg

 

Sa jeszcze takie:

 

 

511OAalGCSL.jpg51Sqz4DWikL._SL500_.jpg

 

Takie plyty mocujace jest bardzo latwo zrobic samemu a pady dac wytoczyc np. przez tego kolege http://polishbanditc...post__p__140837 z aluminium albo nierdzewki i jest OK.

 

Sam mam podobne

 

DSC00840%2520%2528Kopie%2529.JPG

 

 

te sa ale kupne i dlatego takie brzydkie. :)

 

 

EDIT:

 

Tutaj jeszcze jedna stronka, na ktorej widac to troche lepiej.

 

http://www.gsg-mototechnik.de/00suzuki/suzuki_gsx_1250_f_010/suzuki_gsx_1250_f-10.htm

Edytowane przez pioter
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wygląda to dobrze. tak "uzbrojony" gsx-f jest odporny na parkingówy, jednak koszty powalają....

ale pytam tak trochę na zapas, bo w sytuacji kiedy trafi się ładny gsx-f to nie chcę mieć dylmatów.

 

teraz wiem, że można te plastiki zabezpieczyć, oraz to że tanie to nie jest.

chociaż jak podpowiada piter można to zrobić dobrze i tanio...może nie tak pięknie i lśniąco, ale jednak :usmiech:

 

no to uzbrojony w wiedzę ruszam na dalsze łowy .,.tego jednego, naj,naj,naj sprzęta:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stary jak Ci się przewróci na parkingu to nawet mając gmola/crasha chociaż kawałek plastiku zarysujesz... (co prawda mniej niż bez, ale wciąż)

Edytowane przez Matt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ Matt

 

Co ci powiem, to ci powiem, ale ci powiem.

 

Masz racje. Tak na sto procent jest tylko jedno w tym zyciu. Smierc!

 

Po co wiec martwic sie tym jednym czy drugim zadrapaniem? Puki maszyna na "chodzie"!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po co wiec martwic sie tym jednym czy drugim zadrapaniem? Puki maszyna na "chodzie"!

Jeśli dobrze odczytałem ironię to chciałbym dodać, iż sam zaraz po zakupie badziora założyłem trzy punktowe gmole, a mój post miał na celu przekonanie w kierunku GSF (niż GSXF).
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie ironia!

 

Takze staram sie wedlug mozliwosci zabezpieczyc swoje "mienie" ale jezeli nie wyjdzie to tez nie placze.

 

Przyklad:

 

Urlop w PL, powrot do domu, pelne zamkniecie A4, korek, ciezarowka w bagazniku mojej nowej Mazdy 6.

 

I co? Mam sie z tego powodu zalamywac?

 

W du... ie to mam! To jest jeszcze szczescie w porownaniu do:

 

Urlop w PL, powrot do domu, pelne zamkniecie A4, korek, ciezarowka w bagazniku mojej nowej Mazdy 6, cztery ofiary.

 

To byl fakt!

 

Rozumiesz co mam na mysli?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

Masz wersje N to nie lepiej kupić Gmole?? Są bezpieczniejsze :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.