Skocz do zawartości

Crash Pady - Ochrona Silnika - Jakie Crash Pady?


BeHa
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

TEMAT POWSTAŁ Z POŁĄCZENIA PODOBNYCH WĄTKÓW O CRASH-PADACH - JAK CRASH PADY WYBRAĆ.

 

Posty ułożone są chronologicznie.

 

Moderator

Krzysztof.

-----------

 

Witam, zastanawiam się nad takimi crash padami LSI. Czy ktoś takie posiada? Czy one się w ogóle sprawdzą w razie W? Skłaniałem się ku gmolom Givi 3pkt ale jakby nie było trochę szpecą one jednak sylwetkę motocykla jak dla mnie. Ktoś mi doradzi?

 

 

 

Ps: rozmiary dekli są identyczne w 650 2006 jak we wcześniejszych olejakach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odpuść sobie mocowanie do silnika. to że ktos wymyślił takie crash pady (i w przypadku LSL kasuje za to grube siano), nie znaczy, że muszą one spełnić zadanie.

w razie W te crash pady moim zdaniem moga narobić tylko więcej szkód niż pożytku.

 

w Bandicie przewidziane jest miejsce na ramie do tego i jeżeli tam zamocujesz crashpady to na pewno w razie wyjebki zadziałają tak jak powinny ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokladnie tak jak napisal chriss ...

Wyobraz sobie ze motor sie przewraca na ktoras ze stron i co moze sie stac z ta crash pada ...

Mocowanie moze wyrwac nam sruby z dekli i wtedy bedzie BIG PROBLEM ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...w Bandicie przewidziane jest miejsce na ramie do tego i jeżeli tam zamocujesz crashpady to na pewno w razie wyjebki zadziałają tak jak powinny ;-)

 

w 650 już nie ma tych miejsc :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No też tak właśnie się zastanawiałem czy one tylko ładnie wyglądają czy spełniają też swoją funkcję. Trudno, za tą cenę (ponad 5 stówek) kupie gmole i jeszcze zostanie na jakieś drobiazgi dla bandziora :) Dzięki za opinie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a nad crashami od Puiga albo Womet-techa kolega się nie zastanawiał? one są mocowane do ramy motocykla więc powinny spokojnie ochronić silnik w razie gleby.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Crash pady ogólnie mi się nie podobają (i dużo historii o urywających się lub dziurawiących silnik się nasłuchałem) i wybierając pomiędzy zwykłymi crash padami a gmolami wybrałbym gmole. Jednak te crash pady Lsl o które pytałem nie są "zwykłymi" i to mnie zaciekawiło. Nie wyglądają jak dwa pręty wystające z moto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 weeks later...

Mi one się widzą tak, że przy pierwszym spotkaniu z ziemią wyrwą spory kawał silnika. Słabe to rozwiązanie jest moim zdaniem i wszelnie przejmowanie siły uderzenia przez silnik nie jest raczej wskazane. Kto wymyśla takie rzeczy !!??!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witajta ludziska !!! dolacze sie do temaru poniewaz mam te crash pady o ktorych mowa-a raczej to co z nich zostalo!!!! kupilem juz dziora po raczej lekkim szlifie i wiadac ze ten wynalazek nie za bardzo sie sprawdzil dekielek porysowany a same mocowanie kolki troche sie zdeformowalo.... i gwint wygielo ps na szczescie silnik mocno nie oberwal hm tez zamierzam je wykrecic i kupic jakies do ramy!!!! prawda jest taka ze silnik nie moze dostawac obciazenia pryz glebie zobaczcie na nowe nabytki pod moja ksywa-powinno byc widac te mocowania pozdro jarek :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale crash pad nie ma uchronić dekla od porysowaniem, tylko przed roztrzaskaniem - z tego co piszesz to u Ciebie się sprawdził. Crash pad po crashu ma się właśnie zgiąć i zetrzeć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale crash pad nie ma uchronić dekla od porysowaniem, tylko przed roztrzaskaniem - z tego co piszesz to u Ciebie się sprawdził. Crash pad po crashu ma się właśnie zgiąć i zetrzeć

 

Dokładnie tak jak napisał qnerek to jest ich zadanie , ja polecam mocowane do ramy , są o wiele tańsze od LSow a w 100% spełniają swoje zadanie .Tak samo wachałem sie czy gmole czy crashe i postawiłem na crashe - nie mam czego załować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może poszukaj używanych crash barów od givi dedykowanych do bandita. Mam takowe i powiem, że idealnie pasują, nie odstają od moto i nie szpecą w żaden sposób. Zrobię fotki i postaram się wrzucić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może poszukaj używanych crash barów od givi dedykowanych do bandita. Mam takowe i powiem, że idealnie pasują, nie odstają od moto i nie szpecą w żaden sposób. Zrobię fotki i postaram się wrzucić.

 

No niestety nie zdążyłem gmoli ani crashpadów założyć przed wypadkiem. Ale żyje i mam szanse jeszcze założyć ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

qnerk nie wiem czy one sie az tak sprawdzily..... mysle ze szlif mojego dziora byl delikatny i przez to tylko troche dekiel dostal do dupie.... a jesli bylby wiekszy szlif.... jak czytalem to te crashe mocowane na silniku maja nie zbyt dobre opinie wiec moze przyłaczy sie do dyskusji ktos kto mial juz owe przygody.... nie ciekawe i nie przyjemne zarazem z tymi crashami ??? bo teraz nie wiem czy je demontowac i wstawiac mocowania do ramy ps help :blink:

 

to dawaj te fotki !!! zebysmy wiedzieli o co kaman B)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 months later...

A ja sobie zrobiłem coś takiego, przed glebą parkingową uchronią, na inne gleby nie jestem przygotowany :-)

crashjo.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mikitBP Mam pytanie gdzie kupić i jak się ew. nazywa to ustrojstwo służące do ochrony silnika które masz przykręcone?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mikitBP Mam pytanie gdzie kupić i jak się ew. nazywa to ustrojstwo służące do ochrony silnika które masz przykręcone?

W instrukcji jest napisane:

Description: Engine guard

Item: 990D0-38G00-030

Fit: Suzuki GSF 650 /S/A/SA

A całość to ori akcesorium od Suzuki

Wpisując ten nr seryjny w google dostaniesz np coś takiego w zamian http://www.erling-sande.no/erlingsande/frontend/files/PRODUCT/Product%20info%20GSF650.pdf lub np. taki link z ceną http://www.suzuki-gb.co.uk/accessories/detail.php?id=000265&sector=onroad&search

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie doprecyzowałem chodziło mi o to ustrojstwo przykręcone bezpośrednio do silnika domyślam się że też służy do ochrony jak to się nazywa, gdzie to ew. kupić i czy pasuje do wszystkich olejaków ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi Ci o crash-pady? Są przykręcane do ramy i do silnika.

 

Na parkingowego fikołka się sprawdzą, ale w razie szlifu w najlepszym wypadku nie pomogą...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem pewny, ale koledze raczej chodzi o te ustrojstwo przykręcone u góry, mniej więcej na wysokości pokrywy zaworów. Nie wiem jak to się nazywa, ale wygląda na ciekawy patent, bo w sumie osłania te droższe elementy, a dolne dekle to zawsze można taniej kupić. Myślę, że na parkingówkę jest to wystarczające.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie doprecyzowałem chodziło mi o to ustrojstwo przykręcone bezpośrednio do silnika domyślam się że też służy do ochrony jak to się nazywa, gdzie to ew. kupić i czy pasuje do wszystkich olejaków ?

Chodzi ci pewnie o to

 

IMG_8751.jpg

 

IMG_8752.jpgIMG_8753.jpg

 

Było to już na moto jak kupiłem, nie wiem jak to się spisuje w razie "W" i wolę nie wypróbowywać, a skoro było na moto to po co zdejmować ;)

Edytowane przez mikitBP
  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 months later...

Witam Kolegów,

Mam pytanie jak w temacie dotyczące crash padów do mojego badziora - Bandit 650 2010R.

Jakie polecacie właśnie do tego modelu i czy jest tylko jedno miejsce montowania czy można je montować w dowolnym miejscu (z przodu ramy oczywiście). Pytam dlatego, że gdzieś widziałem dość wysoko umiejscowione tak, aby po położeniu moto na bok punktem styku były koła i crash pad. A w wiekszości (tak mi się wydaje) są one montowane dość nisko i chronią tylko dekle silnika. Proszę o podpowiedzi jakich używacie i gdzie montujecie pod kątem właśnie modelu 2010roku i wyżej (zdaje się, że wszystkie 650 mają podobny jeśli nie identyczny układ ramy).

Z góry dzięki za podpowiedzi.

Pozdrawiam

Edytowane przez Krzysztof
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak byłem na targach w wawie, panowie z womet-u powiedzieli ze jeszcze nie ogarneli tematu crashow do naszych bajkow i to samo mi powiedziano w suzuki, wtedy na targach, te co sa w sprzedazy do 2010, to one tycza sie modeli do 2010, tego schodzacego, a nie od 2010 dalej, czyli naszego. Jak cos znajdziesz, zalozysz i bedzie pasowac to daj znac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.