Skocz do zawartości

Gaźniki - Specyfikacje I Ustawienia


krynio
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Wiele osob zastanawia sie nad wymiana dysz, iglic itd itd w celu podniesienia mocy.
O ile mamy dostep do dysz badz dobrego zegarmistrza, ktory by ogarnal seryjne, to i tak prostszym rozwiazaniem jest montaz gaznikow od innego modelu.
Przykladowo pierwszy gixx 750 najlepiej jezdzi na gaznikach z B6. Potwierdzone przez AC Sledzia.

Zamieszcze tutaj rozpiske gaznikow z katan i gixxow.

Do duzych olejakow najbardziej polecane sa 38mm od gixxa 750 plytkowego w oleju. Czemu nie 40mm z 1100?
Chodzi o przeplyw mieszanki. W 40tkach sie po prostu leje strumieniem. W 38mm przeplyw jest mniejszy i szybszy.

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GSX-R 750

 

1986 U.S

 

Type: BST31SS

 

Main Jet: 117.5

 

Main Air Jet: 1.7mm

 

Jet Needle: 4C71

 

Needle Jet: P-8

 

Pilot Jet: 32.5

 

Pilot Air Jet: 160

 

Pilot Screw setting: Preset

 

Starter Jet (choke): 40

 

Float Height: 14.6mm (+/- 1mm)

 

 

1987 U.S

 

Type: BST34SS

 

Main Jet: 112.5

 

Main Air Jet: 1.8mm

 

Jet Needle: 4C09-1

 

Needle Jet: O-6

 

Pilot Jet: 35

 

Pilot Air Jet: 145

 

Pilot Screw setting: Preset

 

Starter Jet (choke): 45

 

Float Height: 14.6mm (+/- 1mm)

 

 

1985 through 1987 U.K

 

Type: VM29SS

 

Main Jet: 97.5

 

Main Air Jet: 0.5mm

 

Jet Needle: 6DP-2-3

 

Needle Jet: P-5

 

Pilot Jet: 32.5

 

Pilot Air Jet: 1.6mm

 

Pilot Screw setting: Preset (1 1/2 turns out)

 

Starter Jet (choke): 42.5

 

Float Height: 14.2mm (+/- 1mm)

 

 

1988 and 1989

 

Type: BST36SS

 

Main Jet: 112.5

 

Main Air Jet: 0.5mm

 

Jet Needle:

U.S: 5FZ91

U.K: 5FZ89-3

 

Needle Jet: Y-5

 

Pilot Jet

U.S: 32.5

U.K: 37.5

 

Pilot Air Jet

California: 1.45mm

U.S except California: 1.55mm

U.K: 1.40mm

 

 

Pilot Screw setting

U.S: Preset

U.K: Preset (1 1/2 turns out)

 

Starter Jet (choke): 45

 

Float Height: 14.6mm (+/- 1mm)

 

 

1990-1992

 

Type

California: BST36SS

Except California: BST38SS

 

Main Jet

California: 112.5

U.S except California: 127.5

U.K: 117.5

 

Main Air Jet

California: 0.5mm

U.S except California: Cylinders 1 and 4= 0.9mm / Cylinders 2 and 3= 1.2mm

U.K: 0mm (blank)

 

Jet Needle

California: 5FZ91

U.S except California: 5ZDZ3

U.K: 6ZD7-3

 

Needle Jet

California: Y-5

Except California: O-8

 

Pilot Jet

U.S: 37.5

U.K: 32.5

 

Pilot Air Jet

1990: 1.2mm

1991 on: not specified

 

Pilot Screw Setting

U.S: Preset

U.K: Preset (1 1/8 turns out)

 

Starter Jet (choke)

California: 45

Except California: 40

 

Float Height

California: 14.6mm (+/- 1mm)

Except California: 14.7mm (+/- 1mm)

Edytowane przez krynio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GSX-R1100

 

1986-1988

 

Type: BST34SS

 

Main Jet: 130

 

Main Air Jet: 0.6mm

 

Jet Needle

U.S: 5D29

U.K: 4D13-3

 

Needle Jet

U.S: P-2

U.K: O-9

 

Pilot Jet

U.S: 32.5

U.K: 42.5

 

Pilot Air Jet

U.S: 135

U.K: 150

 

 

Pilot Screw setting

U.S: Preset

U.K: Preset (2 turns out)

 

Starter Jet (choke): 45

 

Float Height: 14.6mm (+/- 1mm)

 

 

1989-1992 U.S

 

Type: BST36SS

 

Main Jet: 122.5

 

Main Air Jet: 1.5mm

 

Jet Needle

California: 5D43

U.S except California: 5D42

 

Needle Jet: O-8

 

Pilot Jet: 30

 

Pilot Air Jet

1989 and 1990

California: 1.35mm

U.S except California: 1.2mm

 

1991 and 1992: Not specified

 

 

Pilot Screw setting: Preset

 

Starter Jet (choke)

1989 and 1990: 45

1991 and 1992: 42.5

 

Float Height: 14.6mm (+/- 1mm)

 

 

1989 and 1990 U.K

 

Type: BST36SS

 

Main Jet: 122.5

 

Main Air Jet: 1.5mm

 

Jet Needle: 5E60-3

 

Needle Jet: O-8

 

Pilot Jet: 40

 

Pilot Air Jet: 1.4mm

 

Pilot Screw setting: Preset (2 turns out)

 

Starter Jet (choke): 45

 

Float Height: 14.6mm (+/- 1mm)

 

 

1991-1992 U.K

 

Type: BST40SS

 

Main Jet: 125

 

Main Air Jet: 1.2mm

 

Jet Needle: 6ZD13-3

 

Needle Jet: P-2

 

Pilot Jet: 40

 

Pilot Air Jet: Not Specified

 

Pilot Screw setting: Preset (2 turns out)

 

Starter Jet (choke): 40

 

Float Height: 14.7mm (+/- 1mm)

Edytowane przez krynio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Katana (GSX600F)

 

1988-89 (US Models)

 

Type: BST31SS

 

Main Jet

Cylinders #1 and #4: 137.5

Cylinders #2 and #3: 135

 

Main Air Jet: 1.0mm

 

Jet Needle

California: 4CZ-5-1

Expect California: 4CZ-4-1

 

Needle Jet: P-8

 

Pilot Jet

California: 37.5

Except California: 32.5

 

Pilot Air Jet

California: 155

Except California: 150

 

Pilot Screw setting: Preset

 

Starter Jet (choke): 45

 

Float Height: 14.6mm (+/- 1mm)

 

 

1988-89 (UK Models)

 

Type: BST31SS

 

Main Jet

Cylinders #1 and #4: 137.5

Cylinders #2 and #3: 135

 

Main Air Jet: 1.0mm

 

Jet Needle: 4CZ-3-3

 

Needle Jet: P-9

 

Pilot Jet: 40

 

Pilot Air Jet: 160

 

Pilot Screw setting

1988: 1-7/8 turns out

1989: Preset

 

Starter Jet (choke): 45

 

Float Height: 14.6mm (+/- 1mm)

 

 

1990 on U.S

 

Type: BST33SS

 

Main Jet: 112.5

 

Main Air Jet: 0.5mm

 

Jet Needle

California: 5F105

Except California: 5F104

 

Needle Jet: P-2

 

Pilot Jet: 32.5

 

Pilot Air Jet

California: 1.45mm

Except California: 1.55mm

 

Pilot Screw setting: Preset

 

Starter Jet (choke): 35

 

Float Height: 14.6mm (+/- 1mm)

 

 

1990 on U.K

 

Type: BST33SS

 

Main Jet: 110

 

Main Air Jet: 0.5mm

 

Jet Needle: 5FZ 102-3

 

Needle Jet: P-3

 

Pilot Jet: 32.5

 

Pilot Air Jet: 1.3mm

 

Pilot Screw setting: 1 1/2 turns out

 

Starter Jet (choke): 35

 

Float Height: 14.6mm (+/- 1mm)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Katana 750 (GSX750F)

 

1988-1996

 

Type: BST36SS

 

Main Jet

U.S , cylinder #3: 110

All others: 105

 

Main Air Jet: 0.5mm

 

Jet Needle

California: 5EZ53

U.S except California: 5EZ62

U.K: 5EZ61-3

 

Needle Jet

U.S: Y-1

U.K: Y-2

 

Pilot Jet

U.S: 32.5

U.K: 37.5

 

Pilot Air Jet

1989 and 1990 California: 1.25mm

1991 on California: 1.2mm

U.S except California: 1.35mm

U.K: 1.3mm

 

Pilot Screw setting

U.S: Preset

U.K: Preset (1 5/8 turns out)

 

Starter Jet (choke): 37.5

 

Float Height: 14.6mm (+/- 1mm)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Katana 1100 (GSX1100F)

 

Type: BST34SS

 

Main Jet

Cylinders #1 and #4: 112.5

Cylinders #2 and #3: 110

 

Main Air Jet: 0.6mm

 

Jet Needle

California: 5DL16

U.S except California: 5DL11

U.K: 5DL7-3

 

Needle Jet

California and U.K: P-0

All others: P-2

 

Pilot Jet

California and U.K: 42.5

All others: 32.5

 

Pilot Air Jet

California: 155

U.S except California: 135

U.K: 150

 

Pilot Screw setting

U.S: Preset

1988-1990 U.K: Preset (2 7/16 turns out)

1991 on U.K: Preset (2 1/2 turns out)

 

Starter Jet (choke): 42.5

 

Float Height: 14.6mm (+/- 1mm)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dorzucam jeszcze porownanie gaznikow B12: ihost_1357284567__screen059x.png

Edytowane przez jab2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam pytanko w moim poprzednim b12 k3 miałem gazniki 34mm keihin, czy to były oryginalne czy ktos tam dłubał.

No i posiadał jeszcze system peir. We wszystkich manualach jakie przegladałem sa gazniki 36mm mikuni, a moze to przez wymogi ekologiczne je zastosowano.

Czy wiadomo ci cos na ten temat ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podcisnieniowe? mechaniczne? z pompka przyspieszenia? ;)

jakies oznaczenie albo zdjecie?

 

miales je przekladane. w serii byly 36mm.

Keihiny 32mm byly w B6. moze ktos pomyslal, ze 34mm beda odpowiednie do B12 ;)

gdyby to byly mechaniczne 34mm z ZX900 albo ZL1000 to bylby sens. tak mi cos swita, ze wtedy w Kawie mogly byc mechaniczne.

Edytowane przez krynio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To były podcisnieniowe ,a zdjecia i oznaczenie niemam bo sprzedałem moto. Ale to juz mi wyjasnia dlaczego na seryjnym tłumiku jak go kupiłem nie mial takiego kopa jak normalne b12.Moze poprostu ktos je załozył po to by zmniejszyc spalanie, dla mnie to bez sensu tak kastrowac moto.Teraz mam odpowiedz dlaczego byla taka róznica jak sie przesiadlem na starszy model. No ale teraz nie bede gdybac ,juz wiem ze jednak ktos tam grzebal.Teraz mam I gen na mikuni 36mm i na wiosne bede go hamował i zobaczymy co wyjdzie:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 month later...

bardzo ciekawy film, mi zdecydowanie rozjaśnił zasadę działania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 month later...
  • 4 months later...
ihost_1374169411__zrzut_ekranu_2013-07-18_godz_194239.png Edytowane przez krynio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 months later...

może komuś się przyda wymiar w mm. Nie dam sobie ręki obciąć co do poprawności danych :P

jetsizingcomparison.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 year later...

Witajcie . Podepnę się pod temat wpadły mi w ręce 2 komplety mechanicznych gaźników od gsxr 750 z po wyżej wymienionego opisu wynika że to model  vm29ss mam plan żeby je zaaplikować do gsx1100f (wymiary identyczne) i tak samo jak w oryginalnych średnica wewnętrzna od silnika 34 mm jednak od strony filtra zwężają się do około 30mm( jest możliwość obróbki do wymiaru 34mm) . I tu moje pytanie czy miał ktoś styczność z takimi gaźnikami i próbował na nich jeździć.?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj. Od strony silnika takie same , ciekawe jak od filtra bo tam tkwi różnica . Jak skończę ich reanimację i zaaplikuje to zdam relację . jednak mam obawy że nie będzie się wkręcał do odcinki .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 year later...

Witam.

Pacjent gsf 600, przelotowy tłumik,filtr k&m, mieszanka zwiększona o 1/2 obrotu,iglice podniesione o 1mm,dysze orginalne, prędkość maksymalna gps 180 km/h, świece koloru kawy z dużą ilością mleka.

 

Pytanie.

Jakie proponujecie dysze główne?

 

Ps. Zachęcam do pochwalenia się własnymi setami.

Edytowane przez kolecb
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Iglice na maxa do gory dawka 3,5 teraz za ubogo masz po calosci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Iglice na maxa do gory dawka 3,5 teraz za ubogo masz po calosci.

Iglica na max, co masz na myśli? nie mam rowków więc może jakiś wymiar?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi chodzi na 3.5 piloty , iglice 1,25 podkładki , dysze wszystkie 100 , zapłon o 5 stopni przyspieszony

 

Polecam stronę fastlarry jest w dziale wiedzy

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

Czy ktoś dysponuje linkiem lub modelem jakiedysze powinienem kupić? Zamówiłem w larsonie mikuni sj 100, raz że jest w porównaniu do oryginału jakaś przerośnięta, dwa skok gwintu jest delikatnie inny bo nie wkręca się do końca, poratuje ktoś precyzyjnym modelem albo pokaże palcem gdzie kupić? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W larsonie zamowiles oryginalne Mikuni?

popatrz czy sa oznakowane takim kwadratem posiadajacym w dolnym lewym rogu jeszcze jeden w wielkosci 1/4 duzego. Tylko oryginaly posiadaja ten znak i jezeli nie ma, to kupiles jakas podrobe.

 

Edit

 

Tu masz wymiary jakie powinna miec

 

detail_7240013.jpg

Edytowane przez pioter
  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale jestem zielony typ aż sam w sobie wzbudzam żal, nie wiem dlaczego ubzdurałem sobie gaźnik mikuni, przecież w gsf siedzi kaihin! Czy te dysze będą ok ?

 

ewentualnie może zna ktoś inne źródło dysz ?

Edytowane przez kolecb
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.